Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-12-06-002702-c ● 9aee6271fa694a02bf222d7e931ad034
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37308812 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Подсадна Дарія Сергіївна 380442816668,380442816667 gosp_golos@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 20:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 20:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2019 20:31 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
830 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, Проспект Голосіївський,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 20:24 |
Проект договору.docx |
06 грудня 2019 20:24 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги
Дата подання: 07 грудня 2019 14:47
Дата відповіді: 09 грудня 2019 16:17
Доброго дня Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне:
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари), (далі – Документація). Документацією передбачено, що випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти. З метою забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ для підтвердження відповідності товару, що поставляється учасниками торгів всім технічним та якісним вимогам, Замовником передбачено обов’язкове вказання учасниками конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару.
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари), (далі – Документація). Документацією передбачено, що випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти. З метою забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ для підтвердження відповідності товару, що поставляється учасниками торгів всім технічним та якісним вимогам, Замовником передбачено обов’язкове вказання учасниками конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:13
Дата відповіді: 09 грудня 2019 16:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне:
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари), (далі – Документація). Документацією передбачено, що випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти. З метою забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ для підтвердження відповідності товару, що поставляється учасниками торгів всім технічним та якісним вимогам, Замовником передбачено обов’язкове вказання учасниками конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару.
2) Під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари), (далі – Документація). Документацією передбачено, що випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти. З метою забезпечення дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ для підтвердження відповідності товару, що поставляється учасниками торгів всім технічним та якісним вимогам, Замовником передбачено обов’язкове вказання учасниками конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару.
2) Під час проведення закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-06-002702-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 13 грудня 2019 11:41
Дискваліфікація участника
Відповідно до умов тендерної документації Участник повинен надати перелік документів необхідних для кваліфікації . ТОВ Директ офіс сервіс у своїй пропозиції не надало необхідний лист,а саме:
Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Відповідно до умов документації усі документи пропозиції електронних торгів учасника повинні бути подані до закінчення строку подання пропозицій. Замовник має право не розглядати документи учасника надані після зазначеного періоду та відхилити пропозицію учасника.
Просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Директ Офіс Сервіс як таку що не відповідає вимогам кваліфікації
Розгорнути
Згорнути
Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Відповідно до умов документації усі документи пропозиції електронних торгів учасника повинні бути подані до закінчення строку подання пропозицій. Замовник має право не розглядати документи учасника надані після зазначеного періоду та відхилити пропозицію учасника.
Просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Директ Офіс Сервіс як таку що не відповідає вимогам кваліфікації
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2019 09:51
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення . По суті порушеного Вами питання повідомляємо, що розгляд пропозицій електронних торгів на закупівлю офісного устаткування та приладдя різне код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари) буде здійснено на найближчому засіданні робочої групи з проведення допорогових закупівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Розгорнути
Згорнути
Щодо розгляду питання викладеного у вимозі учасника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
25 266,00
UAH з ПДВ
|
25 266,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
26 736,00
UAH з ПДВ
|
26 736,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" |
29 224,68
UAH з ПДВ
|
29 224,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Відхилено |
25 266,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 19:23
|
|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Відхилено |
26 736,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 19:26
|
|
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" #40033419 |
Переможець |
29 224,68
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 19:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
151 Дог 151 ТОВ Офіс спейс (канцтовари).pdf | укладений |
21 грудня 2019 12:41
|