Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони адміністративного будинку, адміністративних та нежитлових приміщень)
Очікувана вартість
791 910,00 UAH
UA-2019-12-06-002669-b ● 7e2d57430b8a4beebca70f9429348ed2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053625 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Людмила Павленко +380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 15:26 |
Очікувана вартість: | 791 910,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони адміністративного будинку, адміністративних та нежитлових приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 12:01 |
Додаток №2 ТХ зі змінами.docx | |
12 грудня 2019 12:01 |
Додаток №4 (зміни).docx | |
12 грудня 2019 12:01 |
Додаток №4 зі змінами.docx | |
12 грудня 2019 12:01 |
ТД охоронні послуги зі змінами.doc | |
12 грудня 2019 12:01 |
Додаток №2 ТХ (зміни).docx | |
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №1 - Форма тендерної пропозиції.docx | |
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток№6.docx | |
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №5.docx | |
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток№7 лист-згода.docx | |
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №4.docx | |
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №2 ТХ.docx | |
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx | |
06 грудня 2019 14:44 |
ТД охоронні послуги.doc |
12 грудня 2019 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 грудня 2019 12:01 |
Додаток №2 ТХ зі змінами.docx
|
|||
12 грудня 2019 12:01 |
Додаток №4 (зміни).docx
|
|||
12 грудня 2019 12:01 |
Додаток №4 зі змінами.docx
|
|||
12 грудня 2019 12:01 |
ТД охоронні послуги зі змінами.doc
|
|||
12 грудня 2019 12:01 |
Додаток №2 ТХ (зміни).docx
|
|||
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №1 - Форма тендерної пропозиції.docx
|
|||
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток№6.docx
|
|||
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №5.docx
|
|||
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток№7 лист-згода.docx
|
|||
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №4.docx
|
|||
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №2 ТХ.docx
|
|||
06 грудня 2019 14:44 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx
|
|||
06 грудня 2019 14:44 |
ТД охоронні послуги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офіс у м.Житомир
Дата подання: 10 грудня 2019 15:38
Дата відповіді: 12 грудня 2019 12:05
В Тендерній документації встановлена вимога до учасників про наявність приміщення, офісу в м. Житомир . Шляхом встановлення даної вимоги, Замовником умисно обмежено та дискриміновано коло потенційних Учасників, адже даним критеріям відповідають охоронні компанії м. Житомир, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону України про публічні закупівлі. участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу. Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу в м. Житомир зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, ч. 3 ст. 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ст. 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника (у частині встановлення умов щодо підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію про наявність офісу у м. Житомир) порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації. Окремо, звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері державних закупівель, за результатами розгляду яких, та за сприянням органу оскарження, Замовники приводили документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін. Враховуючи викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у тендерній документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливості прийняти участь у вказаній процедурі, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації та не порушувати чинне законодавство у сфері здійснення публічних закупівель. Так як на підставі Вашої вимоги, можна стверджувати, що тендерна документація ЧІТКО та ЯСНО прописана під конкретного учасника, або ж під учасників, які зареєстровані у м. Житомир.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник у тендерній документації визначив однією з вимог наявність власного/орендованого нежитлового приміщення в м. Житомирі.
Ця вимога обумовлена тим, що учасник повинен виконувати взяті на себе за договором зобов’язання. Слід врахувати, що переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони адміністративного будинку Житомирської міської ради, що є представницьким органом Житомирської міської об’єднаної територіальної громади.
Житомирська міська рада та її виконавчі органи є суб’єктами владних повноважень, мають функції, визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, використовують бюджетні кошти та утримують на балансі майно, що належить Житомирській об’єднаній територіальній громаді. Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для громади міста.
Учасник повинен не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій; своєчасно реагувати на надзвичайні ситуації; захищати об’єкти охорони від злочинних посягань та забезпечувати додержання режиму охорони згідно з укладеним Договором; взаємодіяти з органами Національної поліції щодо припинення правопорушень у місцях надання послуг, запобігати розкраданню власності та затриманню правопорушників.
Звертаємо увагу, що Учасник повинен забезпечити наявність мобільних груп реагування та цілодобової диспетчерської служби в м. Житомирі – не менше 3-х груп. Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить не більше 7 хв. 00 сек. Це дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі організації, що надає охоронні послуги; своєчасно усувати недоліки; контролювати керівництву організації працівників, які надають охоронні послуги; реагувати на надзвичайні ситуації.
Враховуючи певний графік, передбачається наявність співробітників Учасників, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації, яке окрім того є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів: гумових кийків, балончиків із сльозогінним газом, електрошокерів та предметів мобільного зв’язку (Додаток №2 до тендерної документації), проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності власного/орендованого нежитлового приміщення в м. Житомирі.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників Учасників та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Житомирі. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Мета включення даного кваліфікаційного критерію до тендерної документації – це отримання Замовником якісних послуг. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло Учасників.
Ця вимога обумовлена тим, що учасник повинен виконувати взяті на себе за договором зобов’язання. Слід врахувати, що переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони адміністративного будинку Житомирської міської ради, що є представницьким органом Житомирської міської об’єднаної територіальної громади.
Житомирська міська рада та її виконавчі органи є суб’єктами владних повноважень, мають функції, визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, використовують бюджетні кошти та утримують на балансі майно, що належить Житомирській об’єднаній територіальній громаді. Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для громади міста.
Учасник повинен не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій; своєчасно реагувати на надзвичайні ситуації; захищати об’єкти охорони від злочинних посягань та забезпечувати додержання режиму охорони згідно з укладеним Договором; взаємодіяти з органами Національної поліції щодо припинення правопорушень у місцях надання послуг, запобігати розкраданню власності та затриманню правопорушників.
Звертаємо увагу, що Учасник повинен забезпечити наявність мобільних груп реагування та цілодобової диспетчерської служби в м. Житомирі – не менше 3-х груп. Час прибуття мобільної групи від місця розташування до об’єкта охорони Замовника становить не більше 7 хв. 00 сек. Це дасть можливість не допускати виникнення непередбачуваних ситуацій в роботі організації, що надає охоронні послуги; своєчасно усувати недоліки; контролювати керівництву організації працівників, які надають охоронні послуги; реагувати на надзвичайні ситуації.
Враховуючи певний графік, передбачається наявність співробітників Учасників, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації, яке окрім того є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів: гумових кийків, балончиків із сльозогінним газом, електрошокерів та предметів мобільного зв’язку (Додаток №2 до тендерної документації), проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності власного/орендованого нежитлового приміщення в м. Житомирі.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників Учасників та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єктах Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Житомирі. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Мета включення даного кваліфікаційного критерію до тендерної документації – це отримання Замовником якісних послуг. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло Учасників.
пульт у м. Житомир
Дата подання: 10 грудня 2019 15:39
Дата відповіді: 12 грудня 2019 12:13
Чим замовник обгрунтовує необхідність наявності пульта централізованого спостерігання саме у м. Житомир? Пульт може знаходитися в іншому місті і на нього передається сигнал, а група реагування буде знаходитися у м. Житомир. Група реагування з однаковою ефективністю спрацьовує на виклики, незважаючи на те, де знаходиться пульт. Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність до положень чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Тендерну документацію зі змінами та додатки опубліковано в новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ФОРПОСТ" |
791 900,00
UAH з ПДВ
|
580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дівікс |
791 076,00
UAH з ПДВ
|
665 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДО "ВIЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦIОНАЛЬНОЇ ГВАРДIЇ УКРАЇНИ" |
670 000,00
UAH з ПДВ
|
670 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ФОРПОСТ" #32805676 |
Відхилено |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 16:47
|
ТОВ Дівікс #33463396 |
Переможець |
665 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 14:26
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:16
|
Дод.угода №1 від 31.12.2020.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 12:32
|
Договір №11 від 24.01.2020.pdf | укладений |
24 січня 2020 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |