Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 - 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Очікувана вартість
197 967,00 UAH
UA-2019-12-06-002642-c b45da3c40d1d433ebb39ce0966608efd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 19:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 19:10
Початок аукціону: 16 грудня 2019 15:31
Очікувана вартість: 197 967,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 989,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021-2015 - 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 10:16
Дата відповіді: 09 грудня 2019 12:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, оголошення не містить інформацію про конкретну торгову марку Товару. В складі пропозиції Учасник повинен вказувати конкретну назву запропонованого товару. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні. Ціна пропозиції розглядається як остаточна. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БАДЕР А.М. 195 690,00
UAH з ПДВ
195 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" 197 967,00
UAH з ПДВ
197 967,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:21
Пропоз.pdf
13 грудня 2019 17:21
Декл, серт.pdf
13 грудня 2019 17:21
cec.pdf
13 грудня 2019 17:21
Authorized letter 20191212.pdf
13 грудня 2019 17:21
подтв оренди бфп.pdf
13 грудня 2019 17:21
Код оригинал.PDF
13 грудня 2019 17:21
Диплом магистра.PDF
13 грудня 2019 17:21
ВИТЯГ БАМ 20.11.19.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 18:43
19. Проект договору.pdf
13 грудня 2019 18:43
1. форма пропозиції.pdf
13 грудня 2019 18:43
16. додаток 2.pdf
13 грудня 2019 18:43
14. копія Статуту.PDF
13 грудня 2019 18:43
8.Витяг з ЄДРюф та гф.pdf
13 грудня 2019 18:42
12. виписка з ЄДРПОУ.pdf
13 грудня 2019 18:42
4. Паспорт директор.pdf
13 грудня 2019 18:42
3. рішення учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БАДЕР А.М.

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАДЕР А.М.
#3141113528
Переможець 195 690,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:53

Документи

16 грудня 2019 16:51
Визначення фотокоп.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БАДЕР А.М.
#3141113528
195 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 16:51
Визначення фотокоп.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 10:38
Договір фотокопіювальне.PDF укладений
18 грудня 2019 19:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 195 690,00
UAH