Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя для скринінгу крові донорів методом імунохемілюмінесцентного аналізу
Очікувана вартість
25 950,00 UAH
UA-2019-12-06-002640-c 1bc301cc0d5c4aafacd6076e7e82b94e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Людмила Миколаївна

+380564620175 kspk53020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Криворізька станція переливання крові" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01986606
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Медична будинок 12
Контактна особа: Деркач Людмила Миколаївна
+380564620175
kspk53020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 08:00
Очікувана вартість: 25 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4.75 уп
Reaction Vessls, реакційні ємності , 1 уп.-4000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 37563 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна без домішок IVD
2 уп
Sample Cups, чашки для зразків, 1 уп.-1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 37563 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна без домішок IVD
0.25 уп
Septums, перегородки, 1 уп.-200шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 37563 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна без домішок IVD
1 уп
Replacement Caps, змінні кришки, 1уп.-100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 37563 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна без домішок IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після постачання товару Замовнику, пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, але не пізніше ніж через 10 (десять) календарних днів з дня отримання товару Замовником при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватися штрафні санкції за порушення строків оплати поставленого Постачальником товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ 25 818,83
UAH з ПДВ
25 818,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 14:15
3-Технічна частина.pdf
17 грудня 2019 14:15
1-Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
Переможець 25 818,83
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 13:59

Документи

18 грудня 2019 13:59
Електронний підпис
18 грудня 2019 13:54
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
25 818,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 13:59
Електронний підпис
18 грудня 2019 13:54
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 10:54
Договір укладений
23 грудня 2019 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 25 818,83
UAH (в тому числі ПДВ 1 689,08 UAH)