Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра)
Очікувана вартість
1 597 955,51 UAH
UA-2019-12-06-002457-b f7fd89850ad24c96806951696a914091
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 22:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:28
Очікувана вартість: 1 597 955,51 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 989,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


КЗО «СЗШ № 58» ДМР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77214 штука
послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49038, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 58» ДМР, вул. В. Чапленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-002457-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Регіональна кейтерингова компанія, Код ЄДРПОУ:37213401
Дата подання: 06 грудня 2019 15:47
ЗМІНИ ДО ТД
П. 5 ТД Замовником вимагається «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчуванняне менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)»
- Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів досвіду роботи і таку, що обмежує коло потенційних учасників, які мають досвід менше 5-ти років, але займаються аналогічним видом господарської діяльності, обмежує це право і учасників, які взагалі зареєстровані за останні декілька років, але мають позитивний досвід у зазначеному виду діяльності.
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.

У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію, про що в складі тендерної пропозиції надається лист від учасника, який засвідчує можливість учасника забезпечити у майбутньому такого майданчику для миття транспорту»
- Вказані дії зобов’язано здійснювати особою, яка виконує роботи щодо санітарної обробки автотранспорту на підставі договору про санітарну обробку. Яким законодавчим актом, або яким пунктом Кодексу Аліментаріус передбачено наявність у гаражі промивки автотранспорту зі стоком в зливову каналізацію у кожного суб’єкту господарювання, який надає такі послуги?
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.


У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками»
- Яким законодавчим актом передбачена можливість огляду матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку закладу освіти третіми особами?
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.


Додаток 5 до ТД Замовником вимагається заповнити перелік обладнання та кількість його на харчоблоці!
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:22
відповідь на вимогу

Документи

10 грудня 2019 17:22
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 1 597 955,51
UAH
1 583 069,10
UAH
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ" 1 597 955,51
UAH
1 597 955,51
UAH
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 14:30
Електронний підпис
20 грудня 2019 14:29
ТЕХЗАВДАННЯ.PDF
20 грудня 2019 14:29
пропозиція.PDF
20 грудня 2019 14:29
проект договору.PDF
20 грудня 2019 14:29
МЕНЮ 5-11.PDF
20 грудня 2019 14:29
МЕНЮ 1-4.PDF
20 грудня 2019 14:29
ГПД 2 КАТЕГ.PDF
20 грудня 2019 14:29
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
20 грудня 2019 14:29
ТРУДОВІ КНИГИ.rar
20 грудня 2019 14:29
список постачальників.PDF
20 грудня 2019 14:29
МЕДКНИГИ.rar
20 грудня 2019 14:29
лист про статут.PDF
20 грудня 2019 14:29
лист про ліцензування.PDF
20 грудня 2019 14:29
лист про код доступу.PDF
20 грудня 2019 14:29
КПР нові Статутні.rar
20 грудня 2019 14:29
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
20 грудня 2019 14:29
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
20 грудня 2019 14:29
довідки ст. 17.PDF
20 грудня 2019 14:29
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar
20 грудня 2019 14:29
гарант лист санкції.PDF
20 грудня 2019 14:29
гарант лист миття авто.PDF
20 грудня 2019 14:29
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
20 грудня 2019 14:29
ВИПИСКА.pdf
20 грудня 2019 14:29
ISO 22000 2007 2019.pdf
20 грудня 2019 14:29
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

19 грудня 2019 18:36
проект договору.pdf
19 грудня 2019 18:36
меню.pdf
19 грудня 2019 18:36
довідка мтб.pdf
19 грудня 2019 18:36
довідка працівники.pdf
19 грудня 2019 18:36
выписка.pdf
19 грудня 2019 18:36
ст.17.pdf
19 грудня 2019 18:36
опис.pdf
19 грудня 2019 18:36
вытяг ндс.jpeg
19 грудня 2019 18:36
санкції.pdf
19 грудня 2019 18:35
рішення власника.pdf
19 грудня 2019 18:35
загальні відомості.pdf
19 грудня 2019 18:35
довкілля.pdf
19 грудня 2019 18:35
персональні данні.pdf
19 грудня 2019 18:35
зміна вулиць.pdf
19 грудня 2019 18:35
приказ на директора.pdf
19 грудня 2019 18:35
Document_USR_1006051457.rtf
19 грудня 2019 18:35
1 ДФ 2019 - 3 квартал.pdf
19 грудня 2019 18:35
справка Арт.pdf
19 грудня 2019 18:35
акт 447.pdf
19 грудня 2019 18:35
договір суборенди.pdf
19 грудня 2019 18:35
потужність.pdf
19 грудня 2019 18:35
д.у..pdf
19 грудня 2019 18:35
д.у.1.pdf
19 грудня 2019 18:35
iso.pdf
19 грудня 2019 18:35
HACCP.pdf
19 грудня 2019 18:35
файницкая.pdf
19 грудня 2019 18:35
позняк.pdf
19 грудня 2019 18:35
штатний розпис.pdf
19 грудня 2019 18:35
Палига І.Я. 08.05.20.pdf
19 грудня 2019 18:35
акти1.pdf
19 грудня 2019 18:35
акти.pdf
19 грудня 2019 18:35
потужність школа.pdf
19 грудня 2019 18:35
дод.угода №4.pdf
19 грудня 2019 18:35
додаткова угода.pdf
19 грудня 2019 18:35
договір.pdf
19 грудня 2019 18:35
дод.угода № 3.pdf
19 грудня 2019 18:35
дод.угода № 5.pdf
19 грудня 2019 18:35
дод.угода №2.pdf
19 грудня 2019 18:35
Відгук.pdf
19 грудня 2019 18:35
акт 447.pdf
19 грудня 2019 18:35
акт 446.pdf
19 грудня 2019 18:35
Договір Арт Синтез.pdf
19 грудня 2019 18:35
д.у..pdf
19 грудня 2019 18:35
потужність.pdf
19 грудня 2019 18:35
Гарантійні листи.jpg
19 грудня 2019 18:35
IMG-89c07895296843bac538a95e97cbc70c-V.jpg
19 грудня 2019 18:35
IMG-b7eaefb5adb5b6d48c83d7f890dc229b-V.jpg
19 грудня 2019 18:35
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg
19 грудня 2019 18:35
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Відхилено 1 583 069,10
UAH
26 грудня 2019 11:32
товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ"
#21904823
Відхилено 1 597 955,51
UAH
26 грудня 2019 11:33

Документи

26 грудня 2019 11:32
Електронний підпис
23 грудня 2019 15:50
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

26 грудня 2019 11:33
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
26 грудня 2019 11:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі