Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки, (молоко та вершки, 6 лотів)
Очікувана вартість
3 513 628,00 UAH
UA-2019-12-06-002417-c e17949a12ddd456c821384fd2ad93745
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 17:02
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 17:02
Очікувана вартість: 3 513 628,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Закупівля здійснюється за власні кошти ПрАТ «АК «Київводоканал»

Тендерна документація

06 грудня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 16:58
ТД.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Молоко пастеризоване
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 722 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Аукціон

Початок: 26 грудня 2019 14:02
Закінчення: 26 грудня 2019 14:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

82000 шт
Лот 1: ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, місто, вул. Колекторна, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну партію Товару здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д" 1 293 960,00
UAH з ПДВ
1 013 520,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 1 102 080,00
UAH з ПДВ
1 013 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 1 549 800,00
UAH з ПДВ
1 016 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 623 600,00
UAH з ПДВ
1 623 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 19:15
Електронний підпис
23 грудня 2019 17:19
Тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2019 17:19
Сан обробка авто..pdf
23 грудня 2019 17:19
Проект дог. лот 1,4,5,6.pdf
23 грудня 2019 17:19
ОПИС.pdf
23 грудня 2019 17:19
Наказ Фролова Ю.М Банк.pdf
23 грудня 2019 17:19
Наказ директор.pdf
23 грудня 2019 17:19
Лист для клієнтів Банк.pdf
23 грудня 2019 17:19
Гарантия 16714.pdf
23 грудня 2019 17:19
Витяг Протокол НР Банк.pdf
23 грудня 2019 17:19
Витяг із Статуту Банк.pdf
23 грудня 2019 17:19
Витяг ЄДРПОУ 17.12.2019.pdf
23 грудня 2019 17:19
Банківська ліцензія.pdf
23 грудня 2019 17:19
Акт дезінфекції.pdf

Публічні документи

13 січня 2020 17:31
Електронний підпис
13 січня 2020 17:30
Документи переможця.PDF
24 грудня 2019 16:39
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:42
Електронний підпис
24 грудня 2019 15:28
9. Довідка санкції.PDF
24 грудня 2019 15:28
8. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 грудня 2019 15:28
7. Повний витяг.PDF
24 грудня 2019 15:28
6. Статут 2019.pdf
24 грудня 2019 15:28
4. Проект договору.PDF
24 грудня 2019 15:28
3.2.6. Довідка.PDF
24 грудня 2019 15:28
3.2.5. Довідка.PDF
24 грудня 2019 15:28
3.2.4. Довідка.PDF
24 грудня 2019 15:28
3.2.3. Довідка.PDF
24 грудня 2019 15:27
3.2.2. Довідка.PDF
24 грудня 2019 15:27
3.2.1. Довідка.PDF
24 грудня 2019 15:27
3.1.3.4. Журнал миття ТЗ.PDF
24 грудня 2019 15:27
3.1.3. Довідка МТБ.PDF
24 грудня 2019 15:26
12.7.г) Гарантійний лист.PDF
24 грудня 2019 15:26
12.7.в) Гарантійний лист.PDF
24 грудня 2019 15:26
12.7.б) Гарантійний лист.PDF
24 грудня 2019 15:26
12.7.а) Гарантійний лист.PDF
24 грудня 2019 15:26
11.3. payment_1126462289625481152.pdf
24 грудня 2019 15:26
11.3. payment_1126462288048422840.pdf
24 грудня 2019 15:26
11.2. Підписаний_dovidka_1 (1).pdf
24 грудня 2019 15:25
1. Цінова пропозиція.PDF
24 грудня 2019 15:25
0. Реєстр.PDF

Публічні документи

24 грудня 2019 08:23
виписка з ЄДР (2).jpg
24 грудня 2019 08:23
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

15 січня 2020 18:51
документи перемож..pdf
24 грудня 2019 15:52
G1219-0802-GL_tender.pdf
24 грудня 2019 15:51
G1219-0801-GL_tender.pdf
24 грудня 2019 15:51
G1219-0800-GL_tender.pdf
24 грудня 2019 15:51
G1219-0798-GL_tender.pdf
24 грудня 2019 15:51
на подання.pdf
24 грудня 2019 15:51
Лицензия с эцп.pdf
24 грудня 2019 15:51
Доверенность с ЭЦП.pdf
24 грудня 2019 15:51
6000.00.pdf
24 грудня 2019 15:51
50000.00.pdf
24 грудня 2019 15:51
25000.00.pdf
24 грудня 2019 15:51
15000.00.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д"

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Переможець 1 013 500,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
1 013 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 08:46
Звіт укладений
10 червня 2021 08:42
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 14:13
Повідомлення Обухівський з-д. 50.docx зміни до договору
09 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:18
ПОВІДОМЛЕННЯ Лот 1 50 ДЕКГ.docx зміни до договору
04 листопада 2020 16:08
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:09
ПОВІДОМЛЕННЯ Лот 1 50.docx зміни до договору
12 червня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 14:33
Договір укладений
28 січня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, відповідно до п. 2.3 Договору Сторони дійшли згоди змінити ціну за 1 літр Товару та визначити нову ціну у Специфікації (додаток № 1 до Договору). 2. З урахуванням зміни ціни Товару, Сторони домовились п. 2.1 Договору викласти у наступній редакції: 2.1. Загальна сума Договору складає 1 008 592,20 (один мільйон вісім тисяч п’ятсот дев’яносто дві грн. 20 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 840 493,50 (вісімсот сорок тисяч чотириста дев’яносто три грн. 50 коп.), ПДВ – 168 098,70 (сто шістдесят вісім тисяч дев’яносто вісім грн. 70 коп.) 3. З урахуванням зміни ціни Товару та пункту 2.1. Договору, Сторони домовилися внести зміни до Специфікації (додаток № 1 до Договору) та викласти її в новій редакції. Специфікація в новій редакції додається до даної Угоди і є невід’ємною частиною Договору (додаток № 1 до Договору). 4. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 5. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 7. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 50/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, відповідно до п. 2.3 Договору Сторони дійшли згоди змінити ціну за 1 літр Товару та визначити нову ціну у Специфікації (додаток № 1 до Договору). 2. З урахуванням зміни ціни Товару, Сторони домовились п. 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає 1 008 584,10 (один мільйон вісім тисяч п’ятсот вісімдесят чотири грн. 10 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 840 486,75 (вісімсот сорок тисяч чотириста вісімдесят шість грн. 75 коп.), ПДВ – 168 097,35 (сто шістдесят вісім тисяч дев’яносто сім грн. 35 коп.) 3. З урахуванням зміни ціни Товару та пункту 2.1. Договору, Сторони домовилися внести зміни до Специфікації (додаток № 1 до Договору) та викласти її в новій редакції. Специфікація в новій редакції додається до даної Угоди і є невід’ємною частиною Договору (додаток № 1 до Договору). 4. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 5. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 7. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 50/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 196 673,90 (сто дев'яносто шість тисяч шістсот сімдесят три грн. 90 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 1 008 584,10 (один мільйон вісім тисяч п’ятсот вісімдесят чотири грн. 10 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 840 486,75 (вісімсот сорок тисяч чотириста вісімдесят шість грн. 75 коп.), ПДВ – 168 097,35 (сто шістдесят вісім тисяч дев’яносто сім грн. 35 коп.). 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 1 205 258,00 (один мільйон двісті п'ять тисяч двісті п'ятдесят вісім грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 1 004 381,67 (один мільйон чотири тисячі триста вісімдесят одна грн. 67 коп.), ПДВ – 200 876,33 (двісті тисяч вісімсот сімдесят шість грн. 33 коп.). 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” квітня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 50/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 205 172,54
UAH (в тому числі ПДВ 200 862,09 UAH)