Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв'язку АТ "Укрпошта" м.Київ
Collection of cash proceeds in the post offices of SC "Ukrposhta", Kyiv
Очікувана вартість
5 944 102,00 UAH
UA-2019-12-06-002335-b 9997762b67fd49d5908f8f3e815f7c47
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кутєпова

+380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Кутєпова
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Viktoriia Kutiepova
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:00
Очікувана вартість: 5 944 102,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 720,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 грудня 2019 14:09
Enquiries until: 07 січня 2020 18:00
Complaints submission until: до 13 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 січня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 5 944 102 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 29 721 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв'язку АТ "Укрпошта" м.Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Collection of cash proceeds in the post offices of SC "Ukrposhta", Kyiv
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги в розмірах, передбачених п. 5.2. та п. 5.3. Договору, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 16:39
Перелік змін.docx
10 січня 2020 16:38
ТД Інкасація Київ зі змінами від 10.01.20.docx
10 січня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 16:39
Перелік змін.docx
10 січня 2020 16:38
ТД Інкасація Київ зі змінами від 10.01.20.docx
06 грудня 2019 14:09
ТД Інкасація Київ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз’яснень
Дата подання: 12 грудня 2019 18:19
Дата відповіді: 17 грудня 2019 17:05
В Тендерній документації передбачено надання послуги Переміщення валютних цінностей з прийманням-передаванням цінностей, заповненням документів в спеціальному приміщенні банківської установи, яка здійснює розрахунково-касове обслуговування замовника торгів АТ «Укрпошта». Цей вид послуги включено в Тендерну документацію виключно в інтересах одного конкретного учасника, а саме банку, який здійснює розрахунково-касове обслуговування АТ «Укрпошта» та спеціально для того, щоб інші банки-інкасатори не могли прийняти участь в тендері. Наявність виду послуги Переміщення валютних цінностей є дискримінаційною умовою відносно інших банків, оскільки всі банки (крім банку, який здійснює розрахунково-касове обслуговування замовника торгів) не зможуть надавати цю послугу, а значить і не зможуть прийняти участь в тендері. Вимагаємо виключити Переміщення валютних цінностей з Тендерної документації і допустити всі банки, які мають службу інкасації до інкасаційного обслуговування АТ «Укрпошта».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Послуга Переміщення валютних цінностей не суперечить вимогам нормативно-правових актів НБУ. Приміщення Банку, в якому здаються кошти є публічним місцем та має бути доступним для клієнтів та осіб, що супроводжують їх, тому вважаємо, що умови надання послуг з переміщення валютних цінностей не є дискримінаційними відносно інших банків. Можливе обмеження доступу до таких приміщень з боку обслуговуючого банку є незаконним.
Уточнення умов тендеру
Дата подання: 13 грудня 2019 12:48
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:26
СІТ-компанія звертається з вимогою прибрати переміщення валютних цінностей з тендеру АТ Укрпошта. Ми требуємо одинакового відношення замовника торгів до всіх інкасаторів на ринку. Цей вид послуги тільки для банків, які проводять розрахунково-касове обслуговування. СІТ компанія не здійснює РКО по закону, це прерогатива банків. СІТ-компанія має ліцензію НБУ на інкасацію та відповідає всім вимогам законодавства та нормативних документів НБУ. І ми маємо машини і людей, можемо обслужити Укрпошту і по цьому тендеру. Ми відповідаємо всім вимогам цих тендерних документів і можемо інкасувати АТ Укрпошта, маємо всі можливості, але із-за наявності розрахунково-касового обслуговування компанія не може прийняти участь в тендері. Можуть тільки банки. Це дискримінація СІТ-компаній, як учасників ринку інкасації. Требуємо удалити Переміщення з тендеру, щоб крім банків могла прийняти участь і СІТ компанія. Тоді це буде чесний і справедливий тендер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Замовником не встановлено підстав для внесення змін до тендерної документації в зазначені частині. Послуга переміщення визначена в договорі як перевезення в установленому договором та законодавством України порядку транспортними засобами виконавця валютних цінностей, яке здійснює виконавець, від головної каси замовника до банківської установи, а також перевезення валютних цінностей від банківської установи до головної каси Замовника, що є послугою з інкасації та перевезення валютних цінностей. Послуга переміщення не є послугою розрахунково-касового обслуговування. Перевезення валютних цінностей - переміщення в установленому порядку транспортними засобами валютних цінностей, яке здійснюють інкасатори від банку до клієнтів, між клієнтами та їх структурними підрозділами.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 січня 2020
UA-2019-12-06-002335-b9997762b67fd49d5908f8f3e815f7c47
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 15:42
Лист_гарантія.7z
10 січня 2020 15:42
Лист_відгук.7z
10 січня 2020 15:42
Довіреність.7z
10 січня 2020 15:42
Довідка_ліцензія.7z
10 січня 2020 15:42
Довідка_анал_дог.7z
10 січня 2020 15:42
Відомості_учасника.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" 5 177 880,00
UAH
5 177 880,00
UAH
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ" 5 636 700,00
UAH
5 636 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 15:42
Лист_гарантія.7z
10 січня 2020 15:42
Лист_відгук.7z
10 січня 2020 15:42
Довіреність.7z
10 січня 2020 15:42
Довідка_ліцензія.7z
10 січня 2020 15:42
Довідка_анал_дог.7z
10 січня 2020 15:42
Відомості_учасника.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"
#40427842
Переможець 5 177 880,00
UAH
29 січня 2020 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"
#40427842
5 177 880,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 18:47
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 18:32
ДУ_2_СІТ СЕКЮРИТІ_Київ.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 18:29
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 14:45
-2335 (1).pdf зміни до договору
19 лютого 2020 14:44
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 14:33
-2335 (2).pdf укладений
19 лютого 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сума договору після внесення змін: 5 177 820,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 170220-07/425Пі
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 170220-07/425Пі
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 945 279,50
UAH