Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту із заміною вікон та дверей у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради за адресою: просп.Богдана Хмельницького, 19, м. Дніпро, 49069
Очікувана вартість
959 200,00 UAH
UA-2019-12-06-002312-b ● 58ae7d5326de4315b6fddc01d432ea0e
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984624 |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Лариса Михайлівна Сосідко +380671108817 16bolnitsa@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня № 16» Дніпровської міської ради» було проведено відкрити торги на закупівлю послуг з поточного ремонту із заміною вікон та дверей у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19 відповідно до оголошення UA-2019-10-17-003764-b. За результатами відкритих торгів було укладено договір з учасником-переможцем ТОВ «Вінтера Вікна» № 112 від 02.12.2019 р.
Але тендерним комітетом підприємства самостійно було виявлено порушення термінів для укладання договору, встановлених частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого договір визнається нікчемним (недійсним). У зв’язку з цим, договір про закупівлю з ТОВ «Вінтера Вікна» було розірвано.
У лікарні є нагальна потреба у здійсненні закупівлі вищезазначених послуг з поточного ремонту у зв’язку з виникненням особливих економічних і соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення нової процедури відкритих торгів, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації та у зв’язку із закінчення бюджетного року.
З моменту укладення договору ТОВ «Вінтера Вікна» вже були проведені певні роботи, а саме демонтаж вікон в 20 палатах та 3 операційних, внаслідок чого в лікарні склалася надзвичайна ситуація об’єктового рівня, а саме: в зимовий період не працюють операційні, в палатах низька температура, хворі переведені до інших відділень не за профілем. Лікарня є ургентною, надає цілодобову допомогу постраждалим, а таке зменшення її потужності може викликати негативні наслідки щодо якості надання медичної допомоги населенню м. Дніпра. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації об’єктового рівня.
Але тендерним комітетом підприємства самостійно було виявлено порушення термінів для укладання договору, встановлених частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого договір визнається нікчемним (недійсним). У зв’язку з цим, договір про закупівлю з ТОВ «Вінтера Вікна» було розірвано.
У лікарні є нагальна потреба у здійсненні закупівлі вищезазначених послуг з поточного ремонту у зв’язку з виникненням особливих економічних і соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення нової процедури відкритих торгів, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації та у зв’язку із закінчення бюджетного року.
З моменту укладення договору ТОВ «Вінтера Вікна» вже були проведені певні роботи, а саме демонтаж вікон в 20 палатах та 3 операційних, внаслідок чого в лікарні склалася надзвичайна ситуація об’єктового рівня, а саме: в зимовий період не працюють операційні, в палатах низька температура, хворі переведені до інших відділень не за профілем. Лікарня є ургентною, надає цілодобову допомогу постраждалим, а таке зменшення її потужності може викликати негативні наслідки щодо якості надання медичної допомоги населенню м. Дніпра. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації об’єктового рівня.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 14:09 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту із заміною вікон та дверей у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради за адресою: просп.Богдана Хмельницького, 19, м. Дніпро, 49069
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49069, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
06 грудня 2019 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРА-ВІКНА" #39762659 |
Переможець |
959 200,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 11:39
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2019 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 12:06
|
Договір № 112.PDF | укладений |
12 грудня 2019 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |