Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту із заміною вікон та дверей у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради за адресою: просп.Богдана Хмельницького, 19, м. Дніпро, 49069
Очікувана вартість
959 200,00 UAH
UA-2019-12-06-002312-b 58ae7d5326de4315b6fddc01d432ea0e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Михайлівна Сосідко

+380671108817 16bolnitsa@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984624
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Лариса Михайлівна Сосідко
+380671108817
16bolnitsa@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня № 16» Дніпровської міської ради» було проведено відкрити торги на закупівлю послуг з поточного ремонту із заміною вікон та дверей у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19 відповідно до оголошення UA-2019-10-17-003764-b. За результатами відкритих торгів було укладено договір з учасником-переможцем ТОВ «Вінтера Вікна» № 112 від 02.12.2019 р.
Але тендерним комітетом підприємства самостійно було виявлено порушення термінів для укладання договору, встановлених частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок чого договір визнається нікчемним (недійсним). У зв’язку з цим, договір про закупівлю з ТОВ «Вінтера Вікна» було розірвано.
У лікарні є нагальна потреба у здійсненні закупівлі вищезазначених послуг з поточного ремонту у зв’язку з виникненням особливих економічних і соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення нової процедури відкритих торгів, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації та у зв’язку із закінчення бюджетного року.
З моменту укладення договору ТОВ «Вінтера Вікна» вже були проведені певні роботи, а саме демонтаж вікон в 20 палатах та 3 операційних, внаслідок чого в лікарні склалася надзвичайна ситуація об’єктового рівня, а саме: в зимовий період не працюють операційні, в палатах низька температура, хворі переведені до інших відділень не за профілем. Лікарня є ургентною, надає цілодобову допомогу постраждалим, а таке зменшення її потужності може викликати негативні наслідки щодо якості надання медичної допомоги населенню м. Дніпра. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації об’єктового рівня.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 14:09
Оскарження наміру укласти договір: 12 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту із заміною вікон та дверей у Комунальному некомерційному підприємстві «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради за адресою: просп.Богдана Хмельницького, 19, м. Дніпро, 49069
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 грудня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
Переможець 959 200,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:09

Документи

06 грудня 2019 14:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
959 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 14:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 11:39
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
13 грудня 2019 11:38
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 12:06
Договір № 112.PDF укладений
12 грудня 2019 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 959 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 159 866,67 UAH)