Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра)
Очікувана вартість
902 291,37 UAH
UA-2019-12-06-002282-b 7bdabd8ff7ee448d9f8a7ca6172d5f48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:42
Очікувана вартість: 902 291,37 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 511,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


КЗО НВК № 72
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32156 штука
послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49019, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «НВК № 72» ДМР, вул. Фортечна, 42-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-002282-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Регіональна кейтерингова компанія, Код ЄДРПОУ:37213401
Дата подання: 06 грудня 2019 15:52
ЗМІНИ ДО ТД
П. 5 ТД Замовником вимагається «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчуванняне менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)»
- Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів досвіду роботи і таку, що обмежує коло потенційних учасників, які мають досвід менше 5-ти років, але займаються аналогічним видом господарської діяльності, обмежує це право і учасників, які взагалі зареєстровані за останні декілька років, але мають позитивний досвід у зазначеному виду діяльності.
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.

У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію, про що в складі тендерної пропозиції надається лист від учасника, який засвідчує можливість учасника забезпечити у майбутньому такого майданчику для миття транспорту»
- Вказані дії зобов’язано здійснювати особою, яка виконує роботи щодо санітарної обробки автотранспорту на підставі договору про санітарну обробку. Яким законодавчим актом, або яким пунктом Кодексу Аліментаріус передбачено наявність у гаражі промивки автотранспорту зі стоком в зливову каналізацію у кожного суб’єкту господарювання, який надає такі послуги?
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.


У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками»
- Яким законодавчим актом передбачена можливість огляду матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку закладу освіти третіми особами?
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.


Додаток 5 до ТД Замовником вимагається заповнити перелік обладнання та кількість його на харчоблоці!
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:20
відповідь на вимогу

Документи

10 грудня 2019 17:20
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 902 291,37
UAH
894 869,93
UAH
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ" 902 291,37
UAH
902 291,37
UAH
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 14:41
Електронний підпис
26 грудня 2019 14:40
ДОВІДКА МВСУ.pdf
26 грудня 2019 14:40
ДОВІДКА ІЗ ДФС.PDF
26 грудня 2019 14:40
ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
19 грудня 2019 17:42
Електронний підпис
19 грудня 2019 17:40
техзавдання0001.PDF
19 грудня 2019 17:40
пропозиція.PDF
19 грудня 2019 17:40
проект договору.PDF
19 грудня 2019 17:40
Меню денне.PDF
19 грудня 2019 17:40
МЕНЮ 5-11.PDF
19 грудня 2019 17:40
МЕНЮ 1-4.PDF
19 грудня 2019 17:40
ГПД 2 КАТЕГ.PDF
19 грудня 2019 17:40
ГПД 1 КАТЕГ.PDF
19 грудня 2019 17:40
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
19 грудня 2019 17:40
ТРУДОВІ КНИГИ.rar
19 грудня 2019 17:40
список постачальників.PDF
19 грудня 2019 17:40
МЕДКНИГИ.rar
19 грудня 2019 17:40
лист про статут.PDF
19 грудня 2019 17:40
лист про ліцензування.PDF
19 грудня 2019 17:40
лист про код доступу.PDF
19 грудня 2019 17:40
КПР нові Статутні.rar
19 грудня 2019 17:40
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
19 грудня 2019 17:40
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
19 грудня 2019 17:40
довідки ст. 17.PDF
19 грудня 2019 17:40
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar
19 грудня 2019 17:40
гарант лист санкції.PDF
19 грудня 2019 17:40
гарант лист миття авто.PDF
19 грудня 2019 17:40
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
19 грудня 2019 17:40
ВИПИСКА.pdf
19 грудня 2019 17:40
ISO 22000 2007 2019.pdf
19 грудня 2019 17:40
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

19 грудня 2019 17:36
проект договору.pdf
19 грудня 2019 17:36
меню.pdf
19 грудня 2019 17:36
довідка мтб.pdf
19 грудня 2019 17:36
довідка працівники.pdf
19 грудня 2019 17:36
выписка.pdf
19 грудня 2019 17:36
ст.17.pdf
19 грудня 2019 17:36
вытяг ндс.jpeg
19 грудня 2019 17:36
опис.pdf
19 грудня 2019 17:35
санкції.pdf
19 грудня 2019 17:35
рішення власника.pdf
19 грудня 2019 17:35
загальні відомості.pdf
19 грудня 2019 17:35
довкілля.pdf
19 грудня 2019 17:35
персональні данні.pdf
19 грудня 2019 17:35
зміна вулиць.pdf
19 грудня 2019 17:35
приказ на директора.pdf
19 грудня 2019 17:35
Document_USR_1006051457.rtf
19 грудня 2019 17:35
1 ДФ 2019 - 3 квартал.pdf
19 грудня 2019 17:35
справка Арт.pdf
19 грудня 2019 17:35
акт 447.pdf
19 грудня 2019 17:35
договір суборенди.pdf
19 грудня 2019 17:35
потужність.pdf
19 грудня 2019 17:35
д.у..pdf
19 грудня 2019 17:35
д.у.1.pdf
19 грудня 2019 17:35
iso.pdf
19 грудня 2019 17:35
HACCP.pdf
19 грудня 2019 17:35
файницкая.pdf
19 грудня 2019 17:35
позняк.pdf
19 грудня 2019 17:35
штатний розпис.pdf
19 грудня 2019 17:35
Палига І.Я. 08.05.20.pdf
19 грудня 2019 17:35
акти1.pdf
19 грудня 2019 17:35
акти.pdf
19 грудня 2019 17:35
потужність школа.pdf
19 грудня 2019 17:35
додаткова угода.pdf
19 грудня 2019 17:35
дод.угода №4.pdf
19 грудня 2019 17:35
договір.pdf
19 грудня 2019 17:35
дод.угода № 5.pdf
19 грудня 2019 17:35
дод.угода № 3.pdf
19 грудня 2019 17:35
дод.угода №2.pdf
19 грудня 2019 17:35
Відгук.pdf
19 грудня 2019 17:35
акт 447.pdf
19 грудня 2019 17:35
акт 446.pdf
19 грудня 2019 17:34
Договір Арт Синтез.pdf
19 грудня 2019 17:34
потужність.pdf
19 грудня 2019 17:34
Гарантійні листи.jpg
19 грудня 2019 17:34
д.у..pdf
19 грудня 2019 17:34
IMG-b7eaefb5adb5b6d48c83d7f890dc229b-V.jpg
19 грудня 2019 17:34
IMG-d83939b40b6c6c6057b2e3985a02845b-V.jpg
19 грудня 2019 17:34
IMG-89c07895296843bac538a95e97cbc70c-V.jpg
19 грудня 2019 17:34
IMG-538f82089b7833a385c0784cc57fe23d-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

товариство з обмеженою відповідальністю фірма "АРТ-СИНТЕЗ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
894 869,93
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 17:06
дод.угода №9 від 03.02.2021 договір №72Н від 08.01.2020.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 17:33
дод.угода №8 від 27.01.2021 договір №72Н від 08.01.2020.pdf зміни до договору
28 січня 2021 17:33
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:03
дод.угода №7 від 22.12.2020 договір №72Н від 08.01.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:36
дод.угода №6 від 21.12.2020 договір №72Н від 08.01.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:35
Дод.угода № 5 від 16.12.20 до дог. 72Н.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 14:28
дод.угода №4 від 27.10.2020 договір №72Н від 08.01.2020.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 11:44
Дод. угода № 3 від 19.06.2020 до дог. № 72 Н.pdf зміни до договору
22 червня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 19:31
договір №72Н від 08.01.2020.pdf укладений
09 січня 2020 19:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 72Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 72Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 72Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 72Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 72Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 72Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 72Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 537 110,79
UAH