Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу
Очікувана вартість
22 995 000,00 UAH
UA-2019-12-06-002265-c d2189a6a0e38485292c603b09e5dee35
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС).
Відповідно до Положення про Головний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 р. № 1393 (у редакції наказу МВС від 26 листопада 2018 р. № 955), основним завданням ГСЦ МВС є забезпечення видачі (обміну) посвідчень водія, свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу.
Для виготовлення вищезазначених документів на пластиковій основі територіальними сервісними центрами МВС (далі – ТСЦ МВС) використовуються програмно-апаратні комплекси (далі – ПАК) на базі цифрового принтера із використанням технології ретрансферного друку Toppan CP500.
У 2014 році безкоштовна поставка Міністерству Внутрішніх Справ України вищезазначених ПАКів у кількості 360 шт. здійснювалася через ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» (далі – ДП «Поліграфкомбінат «Україна»).
На теперішній час, загальна кількість ПАКів у ТСЦ МВС складає 514 шт.
В процесі виготовлення документів на пластиковій основі за допомогою ПАКів використовується бланки у вигляді пластикових карток в комплекті з кольоровою фарбувальною стрічкою для принтера Toppan CP500 та спеціальною захисною плівкою (далі – Бланки), додаток № 1 до договору від 01 березня 2019 р. № 15/ЦП-19/52.
З 2014 по 2019 роки підрозділи ДДАІ та ГСЦ МВС здійснювали закупівлю Бланків виключно у ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» (у 2018 році – договір від 09 січня 2018 р. № 2/ЦП-18/1 та додаткові угоди до нього від 18 січня 2018 р. № 1, від 02 лютого 2018 р. № 2, від 27 червня 2018 р. № 3, від 09 жовтня 2018 р. № 4, від 03 грудня 2018 р. № 5, від 12 грудня 2018 р. № 6; у 2019 році через переговорну процедуру закупівлі – договори від 14 січня 2019 р. № 9/ЦП-19/5, від 01 березня 2019 р. № 15/ЦП-19/52 та від 07 жовтня 2019 р. № 78/ЦП-19-193).
На даний час, ДП «Поліграфкомбінат «Україна» є єдиним державним поліграфічним підприємством, яке постачає Бланки у комплекті із витратними матеріалами, які можуть бути використані ТСЦ МВС для виготовлення документів на пластиковій основі.
Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 35 Закону, а саме – потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями чи послугами, якщо заміна попереднього надавача послуг може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 35 Закону тендерний комітет
ГСЦ МВС направив лист від 02 листопада 2019 р. № 31/21133 на адресу ДП «Поліграфкомбінат «Україна» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону.
ДП «Поліграфкомбінат «Україна» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи:
– інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить таку інформацію: найменування обладнання, кількість, технічний стан, форма власності;
– інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за останні два роки), яка містить наступну інформацію: дата та номер договору, найменування замовника, предмет договору, сума договору, загальний строк дії договору;
– копію договору, на підтвердження вищевказаної довідки;
– копію Статуту;
– копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість;
– документ, яким надано повноваження представнику діяти від імені Учасника.
З наданих документів вбачається, що документація ДП «Поліграфкомбінат «Україна» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
З метою здійснення закупівлі товару за предметом: «Пластмасові вироби – за кодом
ДК 021:2015 – 19520000-7 (бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу)», пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі.
Вартість предмета закупівлі: 22 995 000,00 грн. (двадцять два мільйони дев'ятсот дев'яносто п'ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Строк поставки: до 26 грудня 2019 р.
Найменування Учасника: ДП «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
Переговори проведено: 03 листопада 2019 р. об 11 год. 00 хв., протокол № 157.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 16:30
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 комплект
Бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лук'янівська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за передану в звітному місяці Продукцію здійснюється Покупцем шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту звірки взаємних розрахунків за звітний місяць, який підписується Сторонами не пізніше останнього робочого дня кожного звітного місяця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 грудня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів"
#16286441
Переможець 22 995 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 16:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів"
#16286441
22 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:26
2019-12-17 - ПТК № 165 - Технічна помилка у звіті.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:33
Договір № 292 з ДП Україна - СРТЗ.pdf укладений
17 грудня 2019 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у звіт про результати проведення процедури закупівлі на закупівлю товару за предметом: «Пластмасові вироби – за кодом ДК 021:2015 – 19520000-7 (бланки документів (на пластиковій основі) для виготовлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу)» у зв’язку з технічною помилкою.
Номер договору про закупівлю: 292
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 995 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 832 500,00 UAH)