Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (Common Procurement Vocabulary): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)
Очікувана вартість
19 200,00 UAH
UA-2019-12-06-002139-c b2fc72d630ef4dc0868d40bb343249d6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Огородник Таїса Іванівна

380432595265 ogorodnyk@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики, транспорту та зв`язку Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849038
Вебсайт: http://www.vmr.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59
Контактна особа: Огородник Таїса Іванівна
380432595265
ogorodnyk@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 14:07
Очікувана вартість: 19 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пачка
Код ДК 021:2015 (Common Procurement Vocabulary): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 10.2. Джерело фінансування: Бюджет Вінницької міської об'єднаної територіальної громади. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:54
Оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-002139-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 12 грудня 2019 15:07
Дискваліфікація участника.
Шановний Замовник.Відповідно до умов тендерної документації Участник має надати підтвердження відповідності технічних,якісних характеристик. У своїй пропозиції ФОП Хондарова В.І надала сертифікати якості на папір офісний 70,75,80гр/м2 та інформаційний буклет з переліком характеристик. Запропонований ФОП Хондарова В.І папір Crystal pro 80 не відповідає вимогам по щільності навіть не зважаючи на сертифікати та довідку. Данний папір має щільність 75гр/м2 і легко перевіряється навіть через мережу інтернет. Цифра "80" жодним чином не має відношення до параметру щільність. Для перевірки щільності паперу 80гр використовують ваги,-папір з параметром щільності 80гр/м2 має вагу 2500кг *1пачку 500л (+-1%)
Відповідно ФОП Хондарова В.І запропонувала папір з набагато нижчими характеристиками по щільності і відповідно дешевшим.
У пропозиції участника відсутня інформація про торгову марку паперу .
Просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ФОП Хондарова В.І як таку що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 09:57
Доброго дня! Шановний учасник, відповідно до п.1.4 проекту договору на придбання товару, «Якщо Покупець виявить Товар, який не відповідає якості, то Продавець зобов’язаний за власний рахунок замінити неякісний Товар на такий самий Товар належної якості в тій же кількості протягом 2-х робочих днів від дня виявлення або повернути Товар без здійснення оплати». Також відповідно до п.5.1. проекту договору «У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та Договором». Крім того, відповідно до п. 5.2. проекту договору «У випадку порушення зобов’язань щодо поставки товару Виконавець сплачує на рахунок Замовника пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, дійсної на дату поставки, вартості ненадання послуг за кожний день прострочення». Учасник ФОП Хондарова Валентина Іллівна погодився з умовами проекту договору та за неналежне виконання умов буде нести відповідальність згідно з Законом та договором.
Розгорнути Згорнути
Доброго дня! Шановний учасник, відповідно до п.1.4 проекту договору на придбання товару, «Якщо Покупець виявить Товар, який не відповідає якості, то Продавець зобов’язаний за власний рахунок замінити неякісний Товар на такий самий Товар належної якості в тій же кількості протягом 2-х робочих днів від дня виявлення або повернути Товар без здійснення оплати». Також відповідно до п.5.1. проекту договору «У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та Договором». Крім того, відповідно до п. 5.2. проекту договору «У випадку порушення зобов’язань щодо поставки товару Виконавець сплачує на рахунок Замовника пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, дійсної на дату поставки, вартості ненадання послуг за кожний день прострочення». Учасник ФОП Хондарова Валентина Іллівна погодився з умовами проекту договору та за неналежне виконання умов буде нести відповідальність згідно з Законом та договором.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" 14 100,00
UAH
13 430,00
UAH
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 14 148,00
UAH
13 440,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 08:50
оновлена_пропозиція.pdf
10 грудня 2019 12:24
тех_вимоги.pdf
10 грудня 2019 12:24
пропозиція.pdf
10 грудня 2019 12:24
паспорт_код.pdf
10 грудня 2019 12:24
витяг_рпєп.pdf
10 грудня 2019 12:24
виписка_єдрпоу.pdf
10 грудня 2019 12:24
PRO80.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
#3033120440
Переможець 13 430,00
UAH
13 грудня 2019 11:43

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
#3033120440
13 430,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:31
Договір.pdf укладений
18 грудня 2019 10:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 430,00
UAH