Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
1 290 879,00 UAH
UA-2019-12-06-002116-c d0a53ea3fae349219820447cc952ce96
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шелудько Алла Андріївна

380577372572
380577375693
sheludko.alla@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146297
Вебсайт: http://kominternovskiy-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Плеханівська, 94
Контактна особа: Шелудько Алла Андріївна
380577372572,380577375693
sheludko.alla@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:40
Очікувана вартість: 1 290 879,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 454,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 послуга
Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:51
ТД_фіз_охор_2020_проект.docx
06 грудня 2019 15:51
ТД_фіз_охор_2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" 1 260 975,00
UAH з ПДВ
1 241 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА 1 270 750,00
UAH з ПДВ
1 249 636,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 15:30
Документи переможця
22 грудня 2019 16:48
G1219-0777-GL_tender.pdf
22 грудня 2019 16:48
7. Інші.pdf
22 грудня 2019 16:48
6. Лист-згода.pdf
22 грудня 2019 16:48
4. Технічні_вимоги.pdf
22 грудня 2019 16:48
3. Стаття_17.pdf
22 грудня 2019 16:48
Лицензия с эцп.pdf
22 грудня 2019 16:48
Доверенность с ЭЦП.pdf
22 грудня 2019 16:48
G1219-0777-GL_tender.pdf
22 грудня 2019 16:48
1. ТП.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 12:42
4 кількісні_ якісні.pdf
21 грудня 2019 12:42
3 повноваження та інші.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА"

ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА"
#39522806
Переможець 1 241 816,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 11:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" #39522806

№ рішення у справі

70/58-р/к

Дата рішення у справі

22.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/60-р/к

Дата рішення у справі

05.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА"
#39522806
1 241 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 17:02
Дод.угода 20 % ФО.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 17:18
дод.угода 2 фіз.охор.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 16:59
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 16:14
дод.угода 1 фіз.охор.pdf зміни до договору
12 червня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 18:19
Договір фізохорона.pdf укладений
14 січня 2020 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 241 816,00
UAH