Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БФП
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-12-06-001593-b b4fffa6a02094240ad4cfc6a2843fb01
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Жалоба

+380993761150 mirnogradcz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мирноградський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25097806
Місцезнаходження: 85320, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, пров. Лісовий, 1
Контактна особа: Наталя Олександрівна Жалоба
+380993761150
mirnogradcz@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 12:15
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85327, Україна, Донецька область, Мирноград, м-н Молодіжний 37-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З.1. Покупець проводить розрахунок на підставі рахунку та накладної впродовж п‘ятнадцяти календарних днів з моменту постачання Товару. У разі затримки фінансування Покупець, як прирівняний до бюджетної державної установи, зобов’язаний провести розрахунок впродовж чотирнадцяти банківських днів з дня поновлення фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 12:21
Скан_20191206 (БФП ).pdf
06 грудня 2019 12:21
Скан_20191206 (БФП 1).pdf
06 грудня 2019 12:21
Проект_договору.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:31
Дата відповіді: 09 грудня 2019 13:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: Товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Нами в тендерній документації не допускаємо Відповідь: Допускаємо ФОП ІІІ групи, які можуть працювати з юрособами, без обмежень, передбачених для 2-ї групи. Пропозиції будуть розглядатися за остоточною найменшою ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 8 450,00
UAH з ПДВ
8 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2595419638
Рішення скасоване 8 450,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 09:39
ФОП "СУХАРЕВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2595419638
Відхилено 8 450,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:53

Документи

13 грудня 2019 13:07
Електронний підпис
13 грудня 2019 13:06
Скан_20191213 (БФП_1).pdf
13 грудня 2019 13:06
Скан_20191213 (БФП_2).pdf

Документи

16 грудня 2019 15:53
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:51
протокол 001.jpg
16 грудня 2019 15:51
протокол 002.jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій