Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція системи опалення дошкільного навчального закладу "Казка" компенсуючого типу м.Горішні Плавні Полтавської області"
Очікувана вартість
723 628,00 UAH
UA-2019-12-06-001434-c 497c8b492ec64e3bb92e9ed9d3e83f5a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мормоль Вікторія Володимирівна

05348-3-06-98 oks_ispolkom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління по інвестиціях та будівництву Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 13961926
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., ГОРІШНІ ПЛАВНІ, вул. Миру, буд.24, кімн. 301
Контактна особа: Мормоль Вікторія Володимирівна
05348-3-06-98
oks_ispolkom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
ПП «ЛОТОС 2012» (37801994) згідно договору підряду № 10 від 13.08.2019 року виконує роботи по об’єкту «Реконструкція системи опалення дошкільного навчального закладу «Казка» компенсуючого типу м.Горішні Плавні Полтавської області» (45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря). Виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, які не були зазначені у початковому проекті, але стали необхідними для повного виконання проекту, згідно коригувань внесених у проектну документацію. Враховуючи те, що проведення будівельно-монтажних робіт на даному об'єкті здійснюється ПП «ЛОТОС 2012» (37801994), що спричиняє знаходження на даному будівельному майданчику необхідних матеріальних ресурсів та обладнання підприємства, працівників відповідної кваліфікації. Для забезпечення виконання додаткових робіт у найкоротший термін та належне завершення реконструкції в цілому, доцільно доручити виконання цих робіт з реконструкції даного об’єкту ПП «ЛОТОС 2012» (37801994), що також забезпечить сумісність з вже розпочатим рядом робіт та досягнення показників, визначених у проектній документації. Враховуючи необхідність проведення додаткових будівельно-монтажних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання повного комплексу робіт за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, бо ці роботи технічно та економічно пов'язані з головним (первинним) договором № 10 від 13.08.2019 року; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 35 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 14:14
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


3.1.Вид предмета закупівлі - роботи.
8.2. Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 м.кв.
"Реконструкція системи опалення дошкільного навчального закладу "Казка" компенсуючого типу м.Горішні Плавні Полтавської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, ГОРІШНІ ПЛАВНІ, вул. Добровольського, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів з реєстраційного рахунка Замовника на розрахунковий рахунок Підрядника відкритий в установі банку, на підставі оформленого акту приймання виконаних будівельних робіт ( форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) поетапно в міру виконання робіт проміжними платежами. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

06 грудня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 13:56
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ЛОТОС 2012"
#37801994
Переможець 723 628,00
UAH
06 грудня 2019 14:14

Документи

06 грудня 2019 14:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЛОТОС 2012"
#37801994
723 628,00
UAH
Документи

Документи

06 грудня 2019 14:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:22
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 14:28
Додаткова угода.pdf зміни до договору
10 березня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:28
Договір.pdf укладений
18 грудня 2019 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження фінансування на 2020 рік. Внесення змін у розділ Договору "Адреси, реквізити і підписи Сторін та печатки".
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у договірну ціну робіт та в пункт 3.1 Договору підряду №12 від 18.12.2019р., зменшивши суму Договору на суму 11584,00 грн. (зміни викладені у Додатковій угоді №2).
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 712 044,00
UAH