Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electricity
Очікувана вартість
275 449 200,00 UAH
UA-2019-12-06-001324-b c4ad8cfc65c849ca983982f731098b77
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархомик Роман

+380322255068 tender_LVK@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Пархомик Роман
+380322255068
tender_LVK@ukr.net
Додаткові контактні особи: Фрис Ярослав Омелянович
0676708243
frys-lvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Lviv Citi Public Utility "Lvivvodokanal"
National ID: 03348471
Contact point: Parkhomyk Roman
+380322255068
tender_LVK@ukr.net
Additional contacts: Frys Iaroslav
0676708243
frys-lvk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 13:02
Очікувана вартість: 275 449 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH
Publication date: 06 грудня 2019 11:51
Enquiries until: 03 січня 2020 17:00
Complaints submission until: до 09 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 січня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 275 449 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,09 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Електрична енергія
Electricity
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127552750 кВт*год
Електрична енергія.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за фактичну спожиту електричну енергію здійснюється Споживачем протягом 10 операційних днів з моменту видачі рахунку, але не пізніше 15-го числа місяця, наступного за розрахунковим періодом відповідно до вартості за фактично спожиту електроенергію Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2020 15:09
Протокол змін №7-1.pdf
06 січня 2020 15:09
перелік змін.docx
06 січня 2020 15:09
Додаток 2 (зі змінами).docx
06 січня 2020 15:09
ТД (зі змінами).docx
06 січня 2020 15:09
Додаток 1 (зі змінами).docx
06 грудня 2019 11:48
Додаток 3.docx
06 січня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2020 15:09
Протокол змін №7-1.pdf
06 січня 2020 15:09
перелік змін.docx
06 січня 2020 15:09
Додаток 2 (зі змінами).docx
06 грудня 2019 11:48
Додаток 2.docx
06 січня 2020 15:09
ТД (зі змінами).docx
06 грудня 2019 11:48
ТД.docx
06 січня 2020 15:09
Додаток 1 (зі змінами).docx
06 грудня 2019 11:48
Додаток 1.docx
06 грудня 2019 11:48
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

(сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на електричну енергію
Дата подання: 17 грудня 2019 17:15
Дата відповіді: 20 грудня 2019 14:59
Доброго дня! Згідно вимог Додатку 2 Тендерної документації Замовник торгів вимагає від Учасників для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на товар тощо). Просимо повідомити, які норми чинних законодавчих, нормативних, технічних інших актів регламентують процедуру виписки якісних документів на предмет закупівлі «електрична енергія». Відповідь просимо надати із зазначенням назви нормативного документу, а також номерів статей, параграфів, пунктів, підпунктів, абзаців тощо у цих актах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Вашого запитання у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо.
Площадки вимірювання та графік споживання
Дата подання: 18 грудня 2019 15:55
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:02
Доброго дня! До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ))? Прохання надати погодинний графік споживання електроенергії за місяць.
Відповідь: У нашого підприємства змішана форма обліку (вимірювання) електричної енергії.
Дякуємо.
Ціна електроенергії
Дата подання: 18 грудня 2019 16:03
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:05
Доброго дня! Відповідно до Додатку 1 до Договору ціна за фактично спожиту електричну енергію розраховується за формулою, однією із складових частин якої є Тпост - тариф Постачальника. Просимо надати методику розрахунку вказаного показника.
Відповідь: Даний тариф передбачає маржу Постачальника за постачання електричної енергії.
Дякуємо.
Графік споживання
Дата подання: 20 грудня 2019 15:14
Дата відповіді: 24 грудня 2019 14:34
Доброго дня! Просимо надати погодинний графік споживання електроенергії за місяць.
Відповідь: Доброго дня.
У зв'язку із тим, що не всі точки споживання електроенергії нашого підприємства обладнані системою АСКОЕ, ми не можемо надати повну інформацію про погодинне споживання електроенергії за місяць.
Дякуємо.
зміни в ТД
Дата подання: 26 грудня 2019 11:13
Дата відповіді: 31 грудня 2019 10:14
Шановний Замовнику чи будуть внесені зміни в ТД щодо Вашої відповіді на запитання щодо надання сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на товар тощо?
Відповідь: Доброго дня.
Так, будуть внесені зміни.
погодинне споживання
Дата подання: 26 грудня 2019 11:13
Дата відповіді: 31 грудня 2019 10:15
Для розрахунку ціни за 1 кВт електроенергії надайте, будь ласка, погодинні дані споживання електроенергії за попередні місяці 2019 року по об'єктам згідно Технічних вимог.
Відповідь: Доброго дня.
У зв'язку із тим, що не всі об'єкти ЛМКП "Львівводканал" обладнані системою АСКОЕ (біля 20% об'єктів мають систему АСКОЕ), ми не можемо надати повну інформацію по цілому підприємству про погодинне споживання електроенергії за місяць.
тариф на передачу та розподіл
Дата подання: 26 грудня 2019 11:13
Дата відповіді: 31 грудня 2019 10:15
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії та тариф на послуги з розподілу електричної енергії?
Відповідь: Доброго дня!
Тариф на послуги з передачі електричної енергії врахований, тариф за розподіл не врахований.
проект договору
Дата подання: 26 грудня 2019 12:15
Дата відповіді: 31 грудня 2019 10:17
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД Розділу 3 п. 1 учасник иає надати проект договору згідно Додатку 3 до ТД. Проект договору має бути заповнений учасником чи лише завізований шляхом проставлення підпису і печатки уповноваженої особи?
Відповідь: Доброго дня.
Просимо також заповнити усі дані з Вашої сторони (ОКРІМ пунктів де зазначається ціна/вартість).
наявність власного офіційного веб-сайту
Дата подання: 26 грудня 2019 14:21
Дата відповіді: 31 грудня 2019 10:18
Шановний Замовнику, у тендерній документації додатку 1 таблиці 2 Інша інформація пункт 14 таблиці наявна вимога щодо надання Довідки в довільній формі з інформацією про наявність власного офіційного веб-сайту Учасника в мережі Інтернет з описом та підтвердженням його відповідності вимогам пп. 14 та пп.15 п. 5.2.2. р. 5.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018р. №312. Прохання детально роз'яснити яким чином має бути надане підтвердження відповідності веб-сайту вимогам пп. 14 та пп.15 п. 5.2.2. р. 5.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В довідці довільної форми вказати, чи існує веб-сайт (його назву, посилання на нього) і чи відповідає його наповнення вимогам вказаних пунктів Правил роздрібного ринку електричної енергії.
щодо договорів із іншими учасниками ринку електричної енергії
Дата подання: 26 грудня 2019 14:24
Дата відповіді: 31 грудня 2019 10:18
Шановний Замовнику, у тендерній документації додатку 1 таблиці 2 Інша інформація пункт 15 наявна вимога щодо надання учасником Довідки в довільній формі про наявність в Учасника усіх необхідних для забезпечення безперебійного електропостачання об’єктів Замовника договорів із іншими учасниками ринку електричної енергії, передбачених ст. 4 Закону України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII від 13.04.2017 року. Прохання детально написати про які саме договори йдеться? Чи потрібно надавати скан-копії відповідних договорів у тендерній пропозиції учасниа?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Це договори, обов’язкові для здійснення діяльності з постачання електричної енергії, що передбачені Правилами роздрібного ринку електричної енергії.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-06-001324-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм", Код ЄДРПОУ:42608359
Дата подання: 08 січня 2020 18:16
Зауваження щодо змін тендерної документації
Відповідно до оголошення № UA-2019-12-06-001324-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 6 грудня 2019 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-06-001324-b), Замовником – Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" (надалі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії. Рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол №7-1 від 06 січня 2020 року) затверджено тендерну документацію (зі змінами), яка розміщена на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 6 січня 2020 року. На нашу думку при проведені процедури складання тендерної документації було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», необґрунтовано внесені деякі вимоги до учасників торгів, що полягає в наступному: 1. У п.16 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації замовника міститься вимога «Гарантійний лист у довільній формі про те, що протягом 2019 року та до моменту подачі тендерної пропозиції Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 року №1168.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер, унеможливлює участі у процедурі закупівлі багатьох учасників, надає переваги щодо участі в процедурі закупівлі конкретного кола учасників, проте суттєвого смислового навантаження для замовника не несе. Конкретно при проведенні закупівлі інформація про переддефолтний стан не потрібна. Для Замовника важлива саме можливість Постачальника надати товар, для цього є запитувана інформація про ліцензію на електропостачання. У разі дефолту Постачальника у нього анулюється ліцензія на електропостачання . Тобто фактично, Замовник двічі запитує документи для перевірки тієї ж складової можливості електропостачання. При цьому дискримінуються учасники, які мали переддефолтний стан, але не допустили дефолтного, оскільки їхня участь в тендері Замовником виключається. Товариство з обмеженою відповідальністю «Електро Прайм» (надалі – Скаржник) зараз не перебуває в переддефолтному або дефолтному стані, тобто ніяких обмежень для Споживача у разі перемоги Скаржника не виникне якихось труднощів чи незручностей. Тим не менш зараз Скаржник не може взяти участі в закупівлі, що порушує його права на участь в процедурі, має наслідком втрату потенційного прибутку Скаржника. 2. У п.6 розділу 6 тендерної документації замовника міститься вимога «Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника, за реквізитами вказаними нижче: Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал», код ЄДРПОУ 03348471, IBAN: UA623204780000000026004165146 у АБ «УКРГАЗБАНК», м. Львів, МФО 320478 Розмір забезпечення виконання договору становить: 5% від загальної суми договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання Договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця». вище умови порушують права Скаржника як потенційного учасника в закупівлі та можливого її переможця, оскільки останній відповідає критеріям, вказаним в Документації, і бажає взяти участь у торгах, однак надзвичайно велика сума забезпечення договору у розмірі близько 13 772 460 грн фактично зупиняє його в цьому, оскільки він розуміє, що такі умови, у випадку його перемоги у закупівлі і укладання з Замовником договору про закупівлю може привезти до значних матеріальних втрат зі сторони Скаржника, адже ці кошти будуть вилучені з обороту Скаржника. В свою чергу, Замовник має право користуватись цими коштами, адже законом це не забороняється. Так, Замовник може покласти ці кошти на депозит та отримувати відсотки за виплатами. Тому таку вимогу вважаємо необгрунтованою, вона порушує основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Більше того, оскільки Постачальники змушені враховувати свої витрати від забезпечення договору аж такого розміру, то ціна за кіловат електроенергії для Споживача відповідно буде більшою. Тобто фактично Споживач сам провокує Постачальника на завищення ціни, а це має наслідком неефективне використання бюджетних коштів, призначених для цієї закупівлі. Вказана вимога у разі перемоги Скаржника не дозволить проводити нормально свою господарську діяльність, суттєво обмежить будь-які фінансові операції Скаржника. Отже, ця робить невигідною участь в тендері багатьом учасникам, включно зі Скаржником. Те, як Замовник оголошує, вносить зміни та відміняє закупівлі на той же предмет наводить на думку, що він або не має чітких вимог до учасників, або наполегливо ускладнює документацію для потенційних учасників. Зокрема, Замовник оголосив закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-06-000883-a, пізніше відмінив її через недоліки тендерної документації, після чого оголосив таку ж процедуру на той же предмет закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-06-001324-b) з тією ж тендерною документацією. При цьому кошти, витрачені на подання першої пропозиції Замовником не відшкодовуються. Тому, Замовник повинен виключити їх з тендерної документації шляхом внесення змін. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.4 ст.22), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, дані дії Замовника в частині встановлених вище умов Документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки Замовник прямо порушує Закон, то для Товариства з обмеженою відповідальністю «Електро Прайм» (Скаржник) це має наслідком неможливість участі в процедурі, яка є потенційно вигідною для нас, а, отже, і втрату можливого прибутку, порушує наше право на участь в такій закупівлі. Скаржник є ліцензованим постачальником, діяльністю якого є саме постачання електричної енергії, хоче прийняти участь у цій закупівлі. Проведення процедури саме з цими змінами унеможливлює участь Скаржника в закупівлі електричної енергії цього Замовника, тобто, фактично не дає нормально проводити господарську діяльність Скаржнику, а також великій кількості інших потенційних постачальників. Враховуючи вищенаведене, просимо: 1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 11.01.2020 №578.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 19:32

Документи подані скаржником

08 січня 2020 18:14
плат док.pdf
11 січня 2020 12:30
Платіжний документ 2.pdf
11 січня 2020 12:30
пояснення.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 січня 2020
UA-2019-12-06-001324-bc4ad8cfc65c849ca983982f731098b77
Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна, Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПРАЙМ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 18:13
Електронний підпис
03 січня 2020 15:05
Електронний підпис
03 січня 2020 15:05
Проект договору.pdf
03 січня 2020 15:05
Гарантия 15944.zip
03 січня 2020 15:05
ВИТЯГ КК.zip

Документи

Публічні документи

13 січня 2020 16:09
Електронний підпис
13 січня 2020 16:09
Електронний підпис
13 січня 2020 16:08
договір.pdf
13 січня 2020 16:02
гарантія 014.pdf
13 січня 2020 15:59
ст.17.pdf
13 січня 2020 15:58
тех.вимоги.pdf
13 січня 2020 15:58
ст.17.pdf
13 січня 2020 15:57
довідки дод.1.pdf
13 січня 2020 15:57
довідки.pdf
13 січня 2020 15:29
на добу наперед.pdf
13 січня 2020 15:29
додаткова НЕК.pdf
13 січня 2020 15:28
договір участь.pdf
13 січня 2020 15:28
Договір НЕК.pdf
13 січня 2020 15:26
вдр.pdf
13 січня 2020 15:26
фінансова звітність.pdf
13 січня 2020 15:23
Статут ТОВ.pdf
13 січня 2020 15:22
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

13 січня 2020 16:39
Електронний підпис
13 січня 2020 16:39
Статут Копія 20092019.pdf
13 січня 2020 16:39
РІШЕННЯ по тендеру.pdf
13 січня 2020 16:39
проект договору.pdf
13 січня 2020 16:39
Паспорт.pdf
13 січня 2020 16:39
Лiцензiя.zip
13 січня 2020 16:39
Копія Витягу ПДВ.pdf
13 січня 2020 16:39
Доручення.pdf
13 січня 2020 16:39
Довіреність.pdf
13 січня 2020 16:39
Довідка про договори.pdf
13 січня 2020 16:39
Довідка про довкілля.pdf
13 січня 2020 16:39
Довідка Ощад рах.pdf
13 січня 2020 16:39
Довідка довкілля.pdf
13 січня 2020 16:39
Довiренiсть_Рижий.zip
13 січня 2020 16:39
Гарантия_8201.zip
13 січня 2020 16:39
Виписка з протоколу.pdf
13 січня 2020 16:39
Баланс 3 квартал.pdf

Документи

Публічні документи

28 січня 2020 13:01
Довідка МВС Фляк Ю.І..pdf
28 січня 2020 13:01
Довідка ДПІ.pdf
28 січня 2020 13:01
Довідка МВС Ющак К.М..pdf
13 січня 2020 16:44
Електронний підпис
13 січня 2020 16:44
Електронний підпис
13 січня 2020 16:42
Банківська гарантія.zip
13 січня 2020 16:41
Довідка ст.17.pdf
13 січня 2020 16:41
Довідка веб-сайт.pdf
13 січня 2020 16:41
Лист сплата податків.pdf
13 січня 2020 16:41
Статут_ЛЕЗ.pdf
13 січня 2020 16:41
Паспорт Фляк.pdf
13 січня 2020 16:41
Постанова_НКРЕКП_ЛЕЗ.PDF
13 січня 2020 16:41
Баланс 2018р. (1).pdf
13 січня 2020 16:41
Ф-2 за 2018р. (1).pdf
13 січня 2020 16:41
Виписка.pdf
13 січня 2020 16:41
Довіреність Фляк.pdf
13 січня 2020 16:41
Витяг ПДВ.pdf
13 січня 2020 16:41
Витяг 0201.pdf
13 січня 2020 16:40
Довідка Ощадбанк.pdf
13 січня 2020 16:40
Наказ Фляк_2019.pdf
13 січня 2020 16:40
Наказ на Ющака-2018.pdf
13 січня 2020 16:40
Наказ Ющак_2019.pdf
13 січня 2020 16:40
Опис документів 26.12..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ"

ТОВ "ЕЛЕКТРО ПРАЙМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" 251 827 394,32
UAH з ПДВ
251 827 394,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ" 272 452 674,00
UAH з ПДВ
260 452 674,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 13:01
Довідка МВС Фляк Ю.І..pdf
28 січня 2020 13:01
Довідка ДПІ.pdf
28 січня 2020 13:01
Довідка МВС Ющак К.М..pdf
13 січня 2020 16:44
Електронний підпис
13 січня 2020 16:44
Електронний підпис
13 січня 2020 16:42
Банківська гарантія.zip
13 січня 2020 16:41
Довідка ст.17.pdf
13 січня 2020 16:41
Довідка веб-сайт.pdf
13 січня 2020 16:41
Лист сплата податків.pdf
13 січня 2020 16:41
Статут_ЛЕЗ.pdf
13 січня 2020 16:41
Паспорт Фляк.pdf
13 січня 2020 16:41
Постанова_НКРЕКП_ЛЕЗ.PDF
13 січня 2020 16:41
Баланс 2018р. (1).pdf
13 січня 2020 16:41
Ф-2 за 2018р. (1).pdf
13 січня 2020 16:41
Виписка.pdf
13 січня 2020 16:41
Довіреність Фляк.pdf
13 січня 2020 16:41
Витяг ПДВ.pdf
13 січня 2020 16:41
Витяг 0201.pdf
13 січня 2020 16:40
Довідка Ощадбанк.pdf
13 січня 2020 16:40
Наказ Фляк_2019.pdf
13 січня 2020 16:40
Наказ на Ющака-2018.pdf
13 січня 2020 16:40
Наказ Ющак_2019.pdf
13 січня 2020 16:40
Опис документів 26.12..pdf

Публічні документи

13 січня 2020 16:09
Електронний підпис
13 січня 2020 16:09
Електронний підпис
13 січня 2020 16:08
договір.pdf
13 січня 2020 16:02
гарантія 014.pdf
13 січня 2020 15:59
ст.17.pdf
13 січня 2020 15:58
тех.вимоги.pdf
13 січня 2020 15:58
ст.17.pdf
13 січня 2020 15:57
довідки дод.1.pdf
13 січня 2020 15:57
довідки.pdf
13 січня 2020 15:29
на добу наперед.pdf
13 січня 2020 15:29
додаткова НЕК.pdf
13 січня 2020 15:28
договір участь.pdf
13 січня 2020 15:28
Договір НЕК.pdf
13 січня 2020 15:26
вдр.pdf
13 січня 2020 15:26
фінансова звітність.pdf
13 січня 2020 15:23
Статут ТОВ.pdf
13 січня 2020 15:22
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКАРПАТТЯЕНЕРГОЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
#42092130
Переможець 251 827 394,32
UAH з ПДВ
28 січня 2020 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
#42092130
251 827 394,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 12:04
ДУ №6 до договору №07-186Т (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:14
ДУ №5 до договору №07-186Т (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 11:56
ДУ №4 до договору №07-186Т (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 12:46
ДУ №3 до Договору №07-186 від 16.02.2020 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 15:51
ДУ № 2 до договору № 07-186Т (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 16:27
ДУ№1 до договору №07-186Т (1).pdf зміни до договору
07 серпня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 15:57
Договір №07-186Т.pdf укладений
17 лютого 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Закону України «Про ринок електричної енергії», постанови НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020 року «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 № 2668 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «Укренерго» на 2020 рік», керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , керуючись п.п 5.4.7 та п.п.5.4.7.1. Договору № 07-186Т від 16.02.2020 року про постачання електричної енергії споживачу (далі - Договір), враховуючи зміну регульованого тарифу на передачу електричної енергії, що застосовується у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 07-186Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 07-186Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі Закону України "Про ринок електричної енергії", керуючись п. 2. ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 07-186Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Закону України «Про ринок електричної енергії», постанови НКРЕКП № 1998 від 04.11.2020 року «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 № 2668 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «Укренерго» на 2020 рік», керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , керуючись п.п 5.4.7 та п.п.5.4.7.1. Договору № 07-186Т від 16.02.2020 року про постачання електричної енергії споживачу (далі - Договір), враховуючи зміну регульованого тарифу на передачу електричної енергії, що застосовується у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 07-186Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, згідно з ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 07-186Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару у зв'язку зі зміною регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю на підставі п.7 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 07-186Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 216 317 937,98
UAH (в тому числі ПДВ 36 052 989,66 UAH)