Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
2 243 560,00 UAH
UA-2019-12-06-001264-c 5988a82c695e4a429e5b7ecac07b3442
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Збицька Олена Леонідівна

380572934135 nkhalina76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146328
Вебсайт: http://ruoord.kharkivosvita.net.ua
Місцезнаходження: 61007, Україна , Харківська обл., Харків, Біблика, 26
Контактна особа: Збицька Олена Леонідівна
380572934135
nkhalina76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:02
Очікувана вартість: 2 243 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 243,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 послуга
Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти Індустріального району м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: бюджет м. Харків на 2020 рік. Замовник здійснює оплату наданих послуг, що підтверджується підписаними Сторонами актом приймання-передачі наданих послуг, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок, передбаченого для їх оплати. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 13:17
2020-ТД_ охорона ЗЗСО.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність собак
Дата подання: 12 грудня 2019 18:22
Дата відповіді: 13 грудня 2019 16:35
Доброго дня. В тендерній документаії зазначається вимога надати: копія (-ї) документу (-ів) про зарахування на баланс не менше 1-го службового собаки, а саме – копія (-ї) акту (-ів) приймання-передачі основних засобів (форма 03-1, типова форма № 03-1 затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352), та супроводжуючих документів. Як зазначається в самій ТД собака є джерело підвищеної небезбеки. Виникає питання навіщо вам таке джерело підвищеної небезпеки в освітній установі??? Згідно Ліцензійних умов з охоронної діяльності наявність собак для надання охороних послуг є не обов'язкова. Просимо видалити дану вимогу. Відсутність собаки не перешкоджає надання якісних охоронних послуг саме на вашому об'єкті(лсвітня установа).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення Замовник повідомляє наступне. При розробці тендерної документації до вказаної закупівлі Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність. Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно, з використанням службових собак. Порядок, строк та періодичність залучення службових собак містяться в технічному завданні в Додатку № 3 до тендерної документації. Додатково, слід зауважити, що у той час, коли собака знаходиться на об’єкті Замовника, але не задіяний в охоронних заходах, учасником повинна бути забезпечена неможливість заподіяння шкоди третім особам внаслідок агресивної або непередбачуваної дії собаки, у зв’язку з чим Учасник повинен забезпечити його утримування у пересувному вольєрі. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА 2 214 450,00
UAH з ПДВ
2 136 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" 2 230 000,00
UAH з ПДВ
2 175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 13:10
Електронний підпис
28 грудня 2019 13:08
документи переможця
28 грудня 2019 13:08
документи переможця
28 грудня 2019 13:08
документи переможця
21 грудня 2019 14:08
Електронний підпис
21 грудня 2019 14:02
Гарантія 2895-19.zip
21 грудня 2019 14:02
5 листи-згоди всі.pdf
21 грудня 2019 14:02
4 кількісні_ якісні.pdf
21 грудня 2019 14:02
3 повноваження та інші.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 17:22
Інше.pdf
21 грудня 2019 17:22
5.Ліцензія.pdf
21 грудня 2019 17:22
4. Посадова особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА
#42661695
Переможець 2 136 750,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА
#42661695
2 136 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:47
Звіт_фізична охорона.pdf укладений
01 квітня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:34
Дод.угода №6_охорона.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 10:22
дод.угода_охорона.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 09:55
Дод.угода_охорона_№4.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 09:54
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 09:56
Дод.угода №3_ охорона.pdf зміни до договору
01 червня 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 14:59
дод.угода №2_охорона.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 14:44
Дод.угода №1_ охорона.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 12:56
Договір_охорона.pdf укладений
10 січня 2020 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 11. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»
Номер договору про закупівлю: 20-0401/ВВБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та внесення змін до п. 2.1 розділу 2 «Ціна договору та порядок розрахунку» та додатку №3 до договору
Номер договору про закупівлю: 20-0401/ВВБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 311850,00 грн. в зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20-0401/ВВБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20-0401/ВВБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20-0401/ВВБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 20-0401/ВВБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 362 900,00
UAH