Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
6 400,00 UAH
UA-2019-12-06-001264-b ● 63a5b3df490040a7931a02cb354d9c6d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку економіки та сільського господарства Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02742119 |
Вебсайт: | http://economy.cg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 7 |
Контактна особа: |
Павло Степанов +380462669167 der_post@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 6 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Вимоги до предмета закупівлі та до учасників містяться у вкладеному файлі "Оголошення".
Технічні (якісні) та інші вимоги до товару наведені в Додатку 2 до Оголошення закупівлі
Технічні (якісні) та інші вимоги до товару наведені в Додатку 2 до Оголошення закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 штука
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Шевченка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 11:42 |
Оголошення.doc | |
06 грудня 2019 11:41 |
Проект_договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:23
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання та надаємо відповіді на них.
1. Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Зазначеним Наказом не встановлено заборон для Замовника вказувати торгову марку та/або модель для товару, що закуповується. Відповідно до цього, в Оголошенні даної закупівлі вказані конкретна торгова марка та модель для товару, що закуповується. Еквіваленти товару розглядатися не будуть.
Інформація щодо всіх закупівель, в тому числі і щодо даної закупівлі, розміщується в системі ProZorro у спосіб, що забезпечує вільний безоплатний доступ до неї, можливість перегляду, копіювання та роздрукування. Таким чином, будь хто зможе перевірити характеристики товару, що буде запропонований, та правильність вибору переможця закупівлі.
2. До участі в даній закупівлі допускаються всі без винятку Учасники, в тому числі і фізичні особи - підприємці, які не є платниками ПДВ.
В пункті 3 Оголошення даної закупівлі зазначено, що оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Таким чином, у разі, якщо участь у закупівлі прийматиме фізична особа - підприємець, який не є платником ПДВ, його ціна розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ. У разі, якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ, його ціна буде розглядатись з урахуванням ПДВ.
Дякуємо за питання та надаємо відповіді на них.
1. Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Зазначеним Наказом не встановлено заборон для Замовника вказувати торгову марку та/або модель для товару, що закуповується. Відповідно до цього, в Оголошенні даної закупівлі вказані конкретна торгова марка та модель для товару, що закуповується. Еквіваленти товару розглядатися не будуть.
Інформація щодо всіх закупівель, в тому числі і щодо даної закупівлі, розміщується в системі ProZorro у спосіб, що забезпечує вільний безоплатний доступ до неї, можливість перегляду, копіювання та роздрукування. Таким чином, будь хто зможе перевірити характеристики товару, що буде запропонований, та правильність вибору переможця закупівлі.
2. До участі в даній закупівлі допускаються всі без винятку Учасники, в тому числі і фізичні особи - підприємці, які не є платниками ПДВ.
В пункті 3 Оголошення даної закупівлі зазначено, що оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Таким чином, у разі, якщо участь у закупівлі прийматиме фізична особа - підприємець, який не є платником ПДВ, його ціна розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ. У разі, якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ, його ціна буде розглядатись з урахуванням ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП РОДІМЧЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА |
4 061,93
UAH з ПДВ
|
3 869,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
4 809,64
UAH з ПДВ
|
3 932,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" |
5 061,36
UAH з ПДВ
|
3 933,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
4 912,38
UAH з ПДВ
|
4 778,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП РОДІМЧЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА #2767318309 |
Переможець |
3 869,93
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 08:44
|
договір.pdf | укладений |
17 грудня 2019 08:43
|