Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина
Очікувана вартість
522 500,00 UAH
UA-2019-12-06-001238-c c4ec242672f646be8289737da43c9ac7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоренко Володимир Володимирович

+380534191280 semenivka_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕМЕНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СЕМЕНІВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41074681
Місцезнаходження: 38200, Україна , Полтавська обл., СЕМЕНІВКА, вул.Незалежності, будинок 44 корпус А
Контактна особа: Прохоренко Володимир Володимирович
+380534191280
semenivka_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:40
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:40
Очікувана вартість: 522 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.

закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
475 м.куб.
Паливна деревина. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38200, Україна, Полтавська область, СЕМЕНІВСЬКИЙ РАЙОН/СМТ СЕМЕНІВКА, смт. Семенівка, вул. Незалежності, буд. 44а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 13:09
Додаток 3 специфікація.docx
06 грудня 2019 13:09
Додаток 2 проект договору.docx
06 грудня 2019 13:09
Додаток 1.docx
06 грудня 2019 13:09
ТД_Дрова_2020.docx
06 грудня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 13:09
Додаток 3 специфікація.docx
06 грудня 2019 13:09
Додаток 2 проект договору.docx
06 грудня 2019 13:09
Додаток 1.docx
06 грудня 2019 13:09
ТД_Дрова_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-001238-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2296422441
Дата подання: 24 грудня 2019 13:24
До уваги тендерного комітету
Прошу звернути увагу, що тендерна пропозиція учасника ФОП Трофімов Сергій Олександрович не відповідає вимогам Тендерної документації , з наступних підстав:
Згідно розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, надаються в одному файлі, у форматі PDF (PortableDocumentFormat). Тендерна пропозиція Учасника ФОП Трофімов Сергій Олександрович складається з 18-ті файлів формату PDF.
Виходячи з викладеного Тендерна пропозиція ФОП Трофімов Сергій Олександрович не відповідає вимогам Тендерної документації і повинна бути відхилена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2019 10:35
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу UA-2019-12-06-001238-c.c1 від 24.12.2019 р. (далі – Вимога) про не відповідність вимогам Тендерної документації пропозиції ФОП Трофімова С.О. та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Відповідно до вимоги п. 1 Розділу 3 тендерної документації всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, надаються в одному файлі, у форматі PDF (PortableDocumentFormat).
Згідно із ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Розкриття тендерних пропозицій відбулось 23.12.2019 р. Тендерний комітет наразі перевіряє відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Разом з тим повідомляємо, що тендерною документацією допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Враховуючи те, що розмір кожного завантаженого файлу в систему Prozorro повинен бути розміром не більше 49 Мб а файли, які будуть більше за розміром в систему не зможуть бути завантажені, можливим є дроблення тендерної пропозиції на окремі файли. Зазначена інформація підтверджується за посиланням: https://infobox.prozorro.org/updates/tenderna-propoziciya-v-prozorro-rozmir-fayliv-ta-nakladannya-ecp-kep. Таким чином, подання учасником тендерної пропозиції не в одному файлі може бути віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, не впливають на її зміст та не призводить до відхилення такої пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТРОФІМОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 508 250,00
UAH з ПДВ
474 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА 508 250,00
UAH з ПДВ
475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 13:21
Довідки переможця.PDF
21 грудня 2019 17:44
Уставні документи.pdf
21 грудня 2019 17:44
Наявність працівників.pdf
21 грудня 2019 17:44
Копія паспорту та коду.pdf
21 грудня 2019 17:44
Додаток 3 Специфікація.pdf
21 грудня 2019 17:44
Довідки.pdf
21 грудня 2019 17:44
Відгук.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 22:26
Електронний підпис
21 грудня 2019 22:23
Пропозиція Кабак Г.Ю..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТРОФІМОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТРОФІМОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2492615195
Переможець 474 999,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТРОФІМОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2492615195
474 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 12:08
ДУ№1.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 12:05
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 16:28
Договір 2 від 20.01.20.pdf укладений
20 січня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кінцевого терміну поставки, додання специфікацій
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 474 999,00
UAH