Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори
Очікувана вартість
10 200,00 UAH
UA-2019-12-06-001202-b bd2e374296a249c19c202fb8c5b40b97
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сидоренко

+380544391250 office.bilop@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейськоїх служби України у Білопільському районі Сумської області
Код ЄДРПОУ: 38020201
Місцезнаходження: 41800, Україна , Сумська обл., м. Білопілля, вул. Соборна, 91
Контактна особа: Олександр Сидоренко
+380544391250
office.bilop@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 12:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 13:10
Очікувана вартість: 10 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41800, Україна, Сумська область, Білопілля, Соборна, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:35
Договiр.doc
06 грудня 2019 11:35
Цiнова пропозицiя.doc
06 грудня 2019 11:35
Оголошення.doc
06 грудня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:35
Договiр.doc
06 грудня 2019 11:35
Цiнова пропозицiя.doc
06 грудня 2019 11:35
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:22
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В п.19 оголошення щодо проведення допорогової закупівлі моніторів для персональних комп'ютерів(UA-2019-10-15-002454-b) зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування іншого товару, ніж наведений в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (п.17 оголошення), в свою чергу, містять чітке посилання на монітори та визначені технічні характеристики і якісні вимоги до них. Крім того в п.17 оголошення чітко визначено, що Учасник гарантує відповідність товару вищенаведеним вимогам, не допускається відхилення від специфікації товарів, що вказана в оголошенні.
2) Замовником в складі документації закупівлі оприлюднено обов’язкову для заповнення учасниками форму «Цінова пропозиція», в якій учасники повинні зазначити марки та/або виробників запропонованого товару. Отже, пропозиції учасників, які не будуть містити посилання на точні торгівельні марки, модель та виробників запропонованих товарів, будуть дискваліфіковані Замовником, як такі, що не відповідають вимогам документації закупівлі.
3) Ніяких обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ оголошення Замовника не містить. При розміщенні в ЕСЗ оголошення про закупівлю Замовником зазначена очікувана вартість предмета закупівлі з врахуванням показника ПДВ, відповідно очікувана вартість предмета закупівлі є остаточною і не може бути збільшена учасниками на суму ПДВ (інших податків чи зборів) у разі, якщо учасники закупівлі є платниками такого податку.
Згідно п.11 частини ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, на етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Ціна пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ розглядатиметься Замовником як остаточна, що повинна бути сплачена Замовником учаснику за поставлений товар (без додавання до ціни або віднімання суми ПДВ 20%). Ціна пропозиції платника ПДВ розглядатиметься Замовником також як остаточна ціна пропозиції учасника, яка вже включає в себе суму податку.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій