Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-12-06-001169-b 6b0d852748f645d0b8f76f3124f240d6
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Косова

+380660317428 opentrade.blagodep@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 34926981
Вебсайт: http://dmb.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
Контактна особа: Ірина Косова
+380660317428
opentrade.blagodep@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
101 одиниця
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, Київська область, Київ, Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:39
Додаток 5 Згода на договір.docx
06 грудня 2019 11:33
Додаток 4 Лист - згода.doc
06 грудня 2019 11:33
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
06 грудня 2019 11:33
Додаток 3 Проект Договору.doc
06 грудня 2019 11:33
Додаток 1 тендерная пропозиція.doc
06 грудня 2019 11:33
Документація .doc
06 грудня 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 15:39
Додаток 5 Згода на договір.docx
06 грудня 2019 11:33
Додаток 5 Згода на договір.docx
06 грудня 2019 11:33
Додаток 4 Лист - згода.doc
06 грудня 2019 11:33
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
06 грудня 2019 11:33
Додаток 3 Проект Договору.doc
06 грудня 2019 11:33
Додаток 1 тендерная пропозиція.doc
06 грудня 2019 11:33
Документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:22
Дата відповіді: 09 грудня 2019 11:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Все зазначено у тендерній документації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій