Електрична енергія
Очікувана вартість
3 043 872,00 UAH
UA-2019-12-06-001140-a 0859a89a27f64679abf0e90ba7ed0a5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Контактна особа: Коваль Олександр
+380674849339
gorlik3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:05
Очікувана вартість: 3 043 872,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 829,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 грудня 2019 19:48
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2019 19:48
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне
Дата подання: 10 грудня 2019 21:32
Дата відповіді: 12 грудня 2019 16:11
Доброго дня! До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ))? Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Чи входять до складу тарифу оплата: 1) передачі е/ен; 2) розподілу е/ен?
Відповідь: Доброго дня! Група Б. Скласти погодинний графік споживання не є можливим. Іншу інформацію надано в тендерній документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-11-000049 ● b980f932357f4594933cfcec7712d254
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-11 18:07:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.02.2020 №10
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 11.02.2020 №10

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2019-12-06-001140-a, 06.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-12 15:12:54

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-06-001140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання꞉ чому договір про закупівлю від 30.01.2020 № Е/247-20 укладено пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення уповноваженої особи про намір укласти договір від 09.01.2020 № 4)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-17 17:01:04

09310000-5 Електрична енергія

помилково

Надання інформації про усунення порушення замовником

ведеться переговорна робота з питання розірвання договору.

2020-02-28 20:36:10

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ", 05503705, Україна, Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія, 3043872UAH, 09310000-5, ДК021, 1200000, кВт*год
  3. Інформація про оприлюднення: 0859a89a27f64679abf0e90ba7ed0a5e, 2019-12-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 11 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», надання роз’яснень щодо тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій, надання переможцем документів відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання строків та порядку укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 06.12.2019 № 2; звернення до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 10.12.2019 та відповідь замовника від 12.12.2019; тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ»; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2019 № 3; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 09.01.2020 № 4; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; пояснення, отримане 17.02.2020 від Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 30.01.2020 № Е/247-20. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-4-1, не підтверджено. Зокрема, 23.12.2019 відбувся аукціон, згідно з протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2019 № 3 строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» продовжено до 20 робочих днів та 09.01.2020 прийняте рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» (протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 09.01.2020 № 4). Строк розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, не перевищено. За результатами аналізу дотримання строків під час укладення договору про закупівлю встановлено, що на порушення частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне некомерційне підприємство «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради уклало з ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» договір про закупівлю від 30.01.2020 № Е/247-20 на суму 1 970 160,00 грн пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення уповноваженої особи про намір укласти договір прийняте 09.01.2020, договір укладено 30.01.2020). Відповідно до частини першої статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі» договір є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Перебіг строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону не призупинявся. Отже, договір від 30.01.2020 № Е/247-20 є нікчемним. Згідно з частиною другою статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання строків та порядку укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій, надання переможцем документів відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору згідно із законодавством, та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-03-25-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.03.2020 № 19
Черкаси

Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 25 березня 2020 року проведення протягом десяти робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-12-06-001140-a, проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

2020-03-25 12:44:38


Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 2 016 000,00
UAH з ПДВ
1 970 160,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 3 031 356,00
UAH з ПДВ
1 992 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" 2 196 000,00
UAH з ПДВ
2 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 21:22
sign.p7s
13 січня 2020 21:22
sign.p7s
13 січня 2020 21:22
на переможця.pdf
22 грудня 2019 20:04
sign.p7s
22 грудня 2019 20:03
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
22 грудня 2019 20:03
Технічна специфікація.pdf
22 грудня 2019 20:03
Копія Статуту.PDF
22 грудня 2019 20:03
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
22 грудня 2019 20:03
Довідка по ч.2 ст.17.pdf
22 грудня 2019 20:03
Довідка по ч.1 п.6 ст.17.pdf
22 грудня 2019 20:03
Довідка по ч.1 п.5 ст.17.pdf
22 грудня 2019 20:03
Довідка по ч.1 п.4 ст.17.pdf
22 грудня 2019 20:03
Довідка по ч.1 п.10 ст.17.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 18:06
sign.p7s
21 грудня 2019 18:06
договір 1.pdf
21 грудня 2019 17:35
якість.pdf
21 грудня 2019 17:35
тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2019 17:35
розпорядження.pdf
21 грудня 2019 17:35
постанова.pdf
21 грудня 2019 17:35
листп -пітвердження.pdf
21 грудня 2019 17:35
лист -гаранція.pdf
21 грудня 2019 17:35
довкілля.pdf
21 грудня 2019 17:35
довідка про рахунок.pdf
21 грудня 2019 17:35
довідка по ст 17.pdf
21 грудня 2019 17:35
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 23:57
sign.p7s
12 грудня 2019 23:48
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 грудня 2019 20:42
sign.p7s
09 грудня 2019 20:41
Технічна специфікація.pdf
09 грудня 2019 20:41
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 грудня 2019 20:41
Стаття 17 всі довідки.pdf
09 грудня 2019 20:41
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 20:41
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
09 грудня 2019 20:41
9 Виписка коп..pdf
09 грудня 2019 20:41
7 Копія ліцензії.pdf
09 грудня 2019 20:41
6 Рішення коп..pdf
09 грудня 2019 20:41
4 витяг платників ПДВ.pdf
09 грудня 2019 20:41
2 ВИТЯГ ЄДР ВІД 05.12.19 ОР..pdf
09 грудня 2019 20:41
1 Статут Копія+ опис.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 00:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
1 970 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 січня 2020 12:48
Е-247-20.pdf укладений
31 січня 2020 12:48
sign.p7s зміни до договору
18 травня 2020 16:47
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
18 травня 2020 16:47
sign.p7s зміни до договору
15 травня 2020 20:19
1 (1).pdf зміни до договору
15 травня 2020 20:19
sign.p7s зміни до договору
14 травня 2020 17:22
1-1 (1).pdf зміни до договору
14 травня 2020 17:22
sign.p7s зміни до договору
14 травня 2020 16:03
1-1 (1).pdf зміни до договору
14 травня 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: Е/247-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору додаткову угоду 1/1 від 14.05.2020 р. оприлюднену 14 травня 2020 16:03 вважати оприлюдненим помилково та не враховувати, як таку якої не існує
Номер договору про закупівлю: Е/247-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнена додаткова угода
Номер договору про закупівлю: Е/247-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1--
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнена додаткова угода
Номер договору про закупівлю: Е/247-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку