Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва, (коригування)
Очікувана вартість
14 830 466,02 UAH
UA-2019-12-06-001130-a b49daf4327ac4a59825d6e268ff19250
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуріна Наталія Олександрівна

+380631966003 natalia.hurina@nszu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 42032422
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 19
Контактна особа: Гуріна Наталія Олександрівна
+380631966003
natalia.hurina@nszu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Між Національною службою здоров’я України (надалі за текстом – Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-БУД" (надалі за текстом – Генпідрядник), за результатом проведених відкритих торгів (оголошення на порталі публічних закупівель «PROZORRO» за ID UA-2019-04-24-000862-c), укладено Договір генерального підряду від 25.06.2019 № 87 на виконання будівельних робіт з капітального ремонту нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва. Відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Державною архітектурною будівельною інспекцією України|, Замовнику видано дозвіл №ІУ113191861351 на виконання будівельних робіт, в якому зазначено, що Генеральним підрядником виконання будівельних робіт є саме ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-БУД". Під час виконання робіт з капітального ремонту було встановлено, що в проекті не врахована значна кількість та обсяг робіт без яких технологічно неможливо виконувати подальші роботи з дотриманням будівельних вимог. Відповідно, виникла нагальна необхідність у коригуванні проекту «Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва» у зв’язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Коригований проект було подано до Державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза» для проведення експертизи коригованої проектної документації. За результатами проведення такої експертизи, отримано експертний звіт від 15.11.2019 № 00-1092-19/ЦБ. На виконання вимог п.41 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560 (із змінами), відкоригована проектна документація затверджена наказом Замовника від 06.12.2019р. Роботи, що передбачені у відкоригованому проекті є роботами, що технологічно пов’язані з роботами, які є виконаними або виконуються та які необхідно закінчити, а саме: демонтажні роботи, улаштування армованих цегляних перегородок, підсилення конструкцій фасаду, підсилення несучих колон, влаштування металевих рам під вентустановки, влаштування монолітного поясу на покрівлях, влаштування монолітних ділянок, влаштування вітражів (вікон), влаштування мокрого фасаду з сонцезахисними ламелями, внутрішні мережі водопроводу та каналізації, повітропроводи системи вентиляції. Додаткові роботи по відкоригованому робочому проекту не були зазначені у початковому проекті, проте є пов’язаними у технологічному процесі з роботами, які виконуються Підрядником за Договором та повинні проводитись у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта, і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковим проектом, без виконання додаткових робіт. Вищевказані додаткові роботи є технічно та економічно пов'язані з основним (первинним) договором, оскільки у Підрядника на вказаному об’єкті (будівельному майданчику) наявні матеріали, техніка, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечать виконання робіт в найкоротші терміни та зменшать витрати на перебазування матеріально-технічних ресурсів. Враховуючи вже виконані роботи, заміна підрядника призведе до виникнення проблем технічного характеру, а саме: несумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - конструктивні особливості деяких складових будівництва для забезпечення відповідності проектним рішенням потребують безперервності процесу їх виконання; - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі; - до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем. Отже, додаткові роботи, які необхідно виконати на зазначеному об’єкті, технічно та економічно пов’язані з основним (первинним) договором. Враховуючи належне виконання ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-БУД" своїх зобов’язань за Договором, відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, враховуючи зазначену вище інформацію, роз’яснення, викладене в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 р. № 3302-01/38216-06 «Щодо закупівлі робіт» та лист проектної організації, вбачається обґрунтованим застосування переговорної процедури щодо закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва». Очікувана вартість додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) Договору. У зв’язку з чим провести закупівлю зазначених додаткових робіт можливо шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 20:03
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт нежитлової будівлі по проспекту Степана Бандери, 19 в Оболонському районі міста Києва, (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська обл., Київ, проспект Степана Бандери, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

06 грудня 2019 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 19:20
Обгрунтування.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-БУД"
#40709918
Переможець 14 830 466,02
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 20:03

Документи

06 грудня 2019 20:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 20:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-БУД"
#40709918
14 830 466,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 20:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2020 01:03
Додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
30 травня 2020 01:03
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 21:35
Додаткова угода 3 (2) (2).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 21:35
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 21:31
Xerox Scan_02032020210312 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2020 21:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:39
додаткова угода 1 до 263 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:23
Додатки до договору 263.pdf укладений
27 грудня 2019 16:20
договір 263.pdf укладений
27 грудня 2019 16:20
Додатки до договору 263.pdf укладений
26 грудня 2019 19:56
Договір 263.pdf укладений
26 грудня 2019 19:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягу видатків, виникненням інших обставин зменшено ціну договору та обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни Договору в бік зменшення (без зміни обсягу та якості Робіт)
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 679 659,95
UAH (в тому числі ПДВ 1 113 276,66 UAH)