Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп`ютерне обладнання
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-12-06-001005-a a2412f6b4a7d4b31aca4781c33984683
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542779041 buhsumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542779041
buhsumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 16:45
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


комп`ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Контролер RAID Adaptec RAID 5405
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 шт
Жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 шт
Жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 шт
Принтер лазерний кольоровий Canon i-SENSYS LBP613Cdw
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання товару та підписання накладної на оплату товару протягом 7-ми банківських днів. Джерело фінансування - державний бюджет України Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 17:08
документація.docx
06 грудня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 17:08
документація.docx
06 грудня 2019 16:41
документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:57
Дата відповіді: 10 грудня 2019 17:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо питання першого: аналоги і еквіваленти товару не допускаються. Щодо питання другого: відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 16:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 47 760,00
UAH з ПДВ
47 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 47 760,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 12:36

Документи

16 грудня 2019 12:36
Електронний підпис
16 грудня 2019 12:34
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
47 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 12:36
Електронний підпис
16 грудня 2019 12:34
рішення

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 грудня 2019 14:47
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення даної закупівлі
Документи:
27 грудня 2019 14:47
рішення