Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати)
Очікувана вартість
26 520,00 UAH
UA-2019-12-06-000924-c 7c8888d208b74b44964ba4d3cca38edf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кобець Людмила Михайлівна

380995016273 goprycrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Голопристанська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02003988
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, Санаторна, 7
Контактна особа: Кобець Людмила Михайлівна
380995016273
goprycrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 11:12
Очікувана вартість: 26 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 Рулон
Плівки роликові на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для флюорографії Кровлекс-МРФ70 мм.х30,5 м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна, будинок №7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
8 штуки
Концентрований проявник для ручної обробки рентгенплівки "Кровлекс- П-РОК" 5л на 25л готового розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
6 штуки
Концентрований фіксаж для ручної обробки рентгенплівки "Кровлекс-Ф-РОК" 5л на 30л готового розчину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна ,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
1 штуки
Готовий робочий розчин проявника для ручної обробки рентгенівської плівки, 5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
1 штуки
Готовий робочий розчинфіксажу для ручної обробки рентгенівської плівки, 5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Гола Пристань, вулиця Санаторна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 12:04
Додаток №4.docx
06 грудня 2019 12:04
Додаток № 3.docx
06 грудня 2019 12:04
Додаток №2.docx
06 грудня 2019 12:04
Додаток №1.docx
06 грудня 2019 12:04
Оголошення (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-000924-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 09 грудня 2019 10:44
Вимога щодо внесення змін в Документацію
Шановний Замовнику! В Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (UA-2019-12-06-000924-c) зазначено конкретні найменування товарів з медико-технічними вимогами. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив назви товарів без можливості пропонування еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогою для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Документації закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (UA-2019-12-06-000924-c). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 08:49
Шановний Учаснику електронних торгів! Дана закупівля відноситься до допорогових (вартість є меншою за вартість. що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі») Замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну марку або виробника. Замовник має законне право зазначити інформацію щодо конкретного виробника(марки,фірми, і т.д) продукції, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Даний товар більш якісний по технічним характеристикам, порівняно з товаром інших торгових марок . Зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000924-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 18 грудня 2019 14:07
ВИМОГА щодо результатів закупівлі!!!
Шановний Замовнику!
06 грудня 2019 року Замовником - Комунальним підприємством "Голопристанська центральна районна лікарня" була оголошена закупівля «ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-06-000924-c) та завантажено Додаток 1 Медико-технічні вимоги, згідно з умовами якої встановлено, що витратні матеріали для променевих методів обстежень повинні бути зареєстровані в України. Інформація про відповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам тендерної документації повинна бути наведена наступними документами:
- копією документа про державну реєстрацію товару та копією декларації про відповідність за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013р. № 753 (Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»);

17 грудня 2019 року Протоколом розгляду тендерної пропозиції Замовника про визначення Переможця ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ визнаний одноголосно переможцем закупівлі «ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відео обладнання (32354110-3Рентгенівська плівка) ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-06-000924-c), чим порушили встановлені Замовником вимоги щодо надання Учасником документів, які встановлені в Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: Учасником-Переможцем ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ у складі своєї цінової пропозиції не надано копію документа про державну реєстрацію товару.

На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО протокол (рішення) засідання
тендерного комітету Замовника про визначення Переможця від 17 грудня 2019 року щодо визначення Переможця ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ відмінити (скасувати) та дискваліфікувати ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ, оскільки рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) та встановлені Замовником в Додатку 1 Медико-технічні вимоги, згідно з якими ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ не надав повний перелік необхідних для участі у закупівлі документів, вказаних вище, а також вимагаємо визнати ТОВ «ІМЕД» переможцем, бо тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника.

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2019 10:04
Шановний Учаснику електронних торгів! Повідомляємо Вам про те, що 01.07.2015 р. введений в дію Технічний регламент від 02.10.2013 р. № 753, згідно якому введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів дозволяється після підтвердження відповідності їх вимогам цього Технічного регламенту.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», в переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зазначено, що Постанова Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 45, ст. 2970), Постанова Кабінету Міністрів України від 11 червня 2008 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 43, ст. 1415) та Постанова Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1099 «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 98, ст. 3237) – втратили чинність. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», затверджено порядок оцінювання відповідності медичних виробів та видача уповноваженими органами сертифікатів відповідності та декларацій про відповідність.

Враховуючи вищезазначене, ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ надав у складі своєї пропозиції – копії сертифікату відповідності та декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника , підписом уповноваженої особи виробника та датою згідно Додатку №1.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 25 298,01
UAH з ПДВ
25 143,93
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ 25 810,00
UAH з ПДВ
25 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 12:15
кваліфікація.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 16:05
Електронний підпис
10 грудня 2019 16:03
МТВ.pdf
10 грудня 2019 16:03
Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 16:03
Документи ФОП.pdf
10 грудня 2019 16:03
Довідка учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 25 143,93
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 12:59
ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ
#3515702252
Переможець 25 250,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 13:11

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІЛ'ЯН АРТЕМ МАРИНОВИЧ
#3515702252
25 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №460 від 24.12.2019.pdf укладений
24 грудня 2019 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 25 250,00
UAH