Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, код 72260000-5 за ДК 021:2015 (послуги з типового та авторизованого технічного супроводу програмного засобу «БОСС-Кадровик»)»
Очікувана вартість
509 889,20 UAH
UA-2019-12-06-000909-c 596cc18fc0c04afa8a828da0ebb1dcf0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Олена Анатолівна

(044) 238-59-36 O.Shvets@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Швець Олена Анатолівна
(044) 238-59-36
O.Shvets@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 грудня 2019 14:42
Очікувана вартість: 509 889,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


детальний опис закупівлі згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з типового та авторизованого технічного супроводу програмного засобу "БОСС-Кадровик"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія - Оплата прав на користування оновленнями ПЗ та Типового технічного супроводу ПЗ здійснюється Замовником за наступним графіком: До 31.01.2020 у розмірі 100% вартості надання права на використання оновлень ПЗ, зазначеної в 3.1 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури. До 31.01.2020 у розмірі 25% вартості Типового технічного супроводу ПЗ, зазначеної в п.3.3 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури. До 31.03.2020 у розмірі 25% вартості Типового технічного супроводу ПЗ, зазначеної в п.3.3 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури. До 30.06.2020 у розмірі 25% вартості Типового технічного супроводу ПЗ, зазначеної в п.3.3 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури. До 30.09.2020 у розмірі 25% вартості Типового технічного супроводу ПЗ, зазначеної в п.3.3 Договору ,на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури. - Оплата послуг АС здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Акта наданих послуг АС (відповідно до підписаної заявки на виконання налаштувань та підписаного технічного завдання на виконання послуг) за виставленим Виконавцем рахунком фактурою. Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 12:00
Додаток 7 (1).docx
06 грудня 2019 12:00
Додаток 6 (1).docx
06 грудня 2019 12:00
Додаток 5 (1).docx
06 грудня 2019 12:00
Додаток 4 (1).docx
06 грудня 2019 12:00
Додаток 3 (2).docx
06 грудня 2019 12:00
Додаток 2 (1).docx
06 грудня 2019 12:00
Додаток 1 (1).docx
06 грудня 2019 12:00
ТД (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС" 509 886,00
UAH з ПДВ
509 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" 509 888,00
UAH з ПДВ
509 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 13:14
5.Довідка_ДПС_ТАЛАН (2).pdf
28 грудня 2019 13:04
5.Довідка_ДПС_ТАЛАН.pdf
28 грудня 2019 13:04
2.Статут ТАЛАН СИСТЕМС.pdf
28 грудня 2019 13:04
1.Цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2019 11:25
Електронний підпис
23 грудня 2019 11:25
5.2_Свідоцтво_БКС_2020.pdf
23 грудня 2019 11:25
1_Умови пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"

ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"
#33447399
Переможець 509 886,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛАН СИСТЕМС"
#33447399
509 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:51
12-ІТЗ-20 від 15.01.20-ТАЛАН СИСТЕМС-звіт.pdf укладений
04 січня 2021 17:50
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 11:05
12-ІТЗ-20 від 15.01.20-ТАЛАН СИСТЕМС - ДУ1 від 16.09.2020 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 13:50
12-ІТЗ-20 від 15.01.20-ТАЛАН СИСТЕМС-договір.pdf укладений
15 січня 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною поточного рахунку Виконавця внести відповідні зміни до Договору. Керуючись ч.3 ст.631 ЦКУ, сторони прийшли до згоди, що умови додаткової угоди застосовуються до відносин між сторонами, що виникли до її укладання, а саме : з 15.08.2020р. Сума договору після внесення змін до Договору - 509 886,00 грн, в т.ч. ПДВ - 41982,00грн. Кількість послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 12-ІТЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 381 594,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 599,00 UAH)