Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
134 500,00 UAH
UA-2019-12-06-000886-c ceec756e1c06489fb49bc1f5fc14f291
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 12:40
Початок аукціону: 16 грудня 2019 12:40
Очікувана вартість: 134 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 672,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


додаткові кошти

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; Періодична; Періодична Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:28
Дата відповіді: 09 грудня 2019 09:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до участі допускаються всі бажаючі. головний критерій оцінки - ціна. товар потрібен згідно технічних вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гопкало Олександр 133 300,00
UAH з ПДВ
127 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 134 490,00
UAH з ПДВ
127 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 133 980,00
UAH з ПДВ
133 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 11:13
Електронний підпис
13 грудня 2019 11:07
Проект договору.pdf
13 грудня 2019 11:07
Документи на принтера.pdf
13 грудня 2019 11:07
Авторизаційний лист.pdf
13 грудня 2019 11:07
Iнструкцiя_ПК_Technic-Pro.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 19:00
Технічне завдання.pdf
12 грудня 2019 19:00
Пропозиція 134490,00.pdf
12 грудня 2019 19:00
Авторизаційний лист (3).pdf
12 грудня 2019 19:00
Досвід 2000.rar
12 грудня 2019 19:00
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
12 грудня 2019 19:00
Сервіс_центри.pdf
12 грудня 2019 19:00
Лист про якість.pdf
12 грудня 2019 19:00
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гопкало Олександр

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гопкало Олександр
#2352114397
Відхилено 127 990,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:46
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 127 998,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:48
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 133 980,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:49

Документи

17 грудня 2019 14:45
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:45
протокол 196.pdf

Документи

17 грудня 2019 14:48
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:47
протокол 197.pdf

Документи

17 грудня 2019 14:48
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:48
протокол 198.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
133 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 14:48
Електронний підпис
17 грудня 2019 14:48
протокол 198.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
20 грудня 2019 16:52