Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дров"яна деревинеа для невиробничих потреб (паливна деревина)
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000840-c 1631519a62e3459997551083a7f5d9b2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тинко Ольга Павлівна

380677230224 visotskrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Висоцька сільська рада Дубровицького району Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 04385043
Місцезнаходження: 34111, Україна , Рівненська обл., Висоцьк, Богдана Хмельницького 20
Контактна особа: Тинко Ольга Павлівна
380677230224
visotskrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1333 метри кубічні
Дров"яна деревина для невиробничих потреб (паливна деревина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34111, Україна, Рівненська область, Висоцьк, Б.Хмельницького,20 (навчальні заклади згідно заявки)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання дров паливних, згідно товарно-транспортних накладних, якими підтверджено факт отримання Товару навчальними закладами та позашкільними навчальними закладами та зведеної видаткової накладної Оплату вартості дров падивних Замовник проводить на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання накладної на товар на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України.Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 12:01
тендерна документація дрова1.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
23 грудня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій