Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 064 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000774-b fae0de982681437aa49fed30ccdac052
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельбіцька Ніна Маркіянівна

+380384999489 StaraushitsayRL@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Староушицька районна лікарня № 3
Код ЄДРПОУ: 21315558
Місцезнаходження: 32385, Україна , Хмельницька обл., смт Стара Ушиця, вул Леніна 77
Контактна особа: Стрельбіцька Ніна Маркіянівна
+380384999489
StaraushitsayRL@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:11
Очікувана вартість: 1 064 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32385, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський район, смт Стара Ушиця, точки комерційного обліку об’єкта (-ів) споживача
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Рахунок - фактура та/або накладна за фактично спожиту електричну енергію надається не пізніше 5 числа місяця, наступного за розрахунковим. Рахунок на попередню оплату та/або за фактично спожиту електричну енергію оплачується протягом 5 банківських днів, але не пізніше останнього банківського дня місяця в якому було видано рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 10:45
ТД світло.doc
06 грудня 2019 10:45
Додаток 3 ПД ЕЕ.doc
06 грудня 2019 10:45
Додаток 2 ТЗ ЕЕ.doc
06 грудня 2019 10:45
Додаток 1 ЦП ЕЕ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000011 ● ea082c8b395c43bf965b39af9e48061e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
24.01.2020 № 4
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 24.01.2020 № 4

Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-12-06-000774-b 06.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником торгів буде розірвано договір у найкоротші строки. Порушення буде усунено

2020-02-05 18:14:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 744 000,00
UAH з ПДВ
744 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2019 11:15
Електронний підпис
30 грудня 2019 11:14
Dovidka_19351371610830460006(1) (3).pdf
30 грудня 2019 11:14
Dovidka_19351371610830460006.pdf(1) (2).p7s
30 грудня 2019 10:15
Електронний підпис
30 грудня 2019 10:14
Dovidka_19351371610830460006(1) (3).pdf
30 грудня 2019 10:14
Dovidka_19351371610830460006.pdf(1) (2).p7s
20 грудня 2019 14:28
Електронний підпис
20 грудня 2019 14:27
Статут Товариства.pdf
20 грудня 2019 14:27
додаток 3.pdf
20 грудня 2019 14:27
Додаток 1 ЦП ЕЕ.pdf
20 грудня 2019 14:27
Гарантійний лист.pdf
20 грудня 2019 14:27
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 11:09
Електронний підпис
20 грудня 2019 11:09
тс.pdf
20 грудня 2019 11:09
ТП.pdf
20 грудня 2019 11:09
ПД.pdf
20 грудня 2019 11:09
9 Виписка коп..pdf
20 грудня 2019 11:09
4 Копія Витягу ПДВ.pdf
20 грудня 2019 11:09
3 КОП.ЄДРПОУ ВІД 25,11.pdf
20 грудня 2019 11:09
21 Стаття 17.pdf
20 грудня 2019 11:09
2 Витяг ЄДРкоп07,12.pdf
20 грудня 2019 11:09
19 ДОВКІЛЛЯ.pdf
20 грудня 2019 11:09
18 Санкції.pdf
20 грудня 2019 11:09
17ЗАКОН.pdf
20 грудня 2019 11:09
13 ДСТУ ЛТД.pdf
20 грудня 2019 11:09
13 .1ДСТУ ЛТД 13109-97.pdf
20 грудня 2019 11:09
1 Копія Статуту+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 10:31
ДУ розірвання укладений
17 лютого 2020 10:29
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 09:24
ДУ.jpg зміни до договору
24 січня 2020 09:21
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 19:15
КП укладений
21 січня 2020 19:12
договір укладений
21 січня 2020 19:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін та зазначення суми бюджетних асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 01.02.2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін