Електрична енергія
Очікувана вартість
1 064 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000774-b fae0de982681437aa49fed30ccdac052
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Староушицька районна лікарня № 3
Код ЄДРПОУ: 21315558
Місцезнаходження: 32385, Україна , Хмельницька обл., смт Стара Ушиця, вул Леніна 77
Контактна особа: Стрельбіцька Ніна Маркіянівна
+380384999489
StaraushitsayRL@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:11
Очікувана вартість: 1 064 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32385, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський район, смт Стара Ушиця, точки комерційного обліку об’єкта (-ів) споживача
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Рахунок - фактура та/або накладна за фактично спожиту електричну енергію надається не пізніше 5 числа місяця, наступного за розрахунковим. Рахунок на попередню оплату та/або за фактично спожиту електричну енергію оплачується протягом 5 банківських днів, але не пізніше останнього банківського дня місяця в якому було видано рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 грудня 2019 10:58
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2019 10:45
ТД світло.doc
06 грудня 2019 10:45
Додаток 3 ПД ЕЕ.doc
06 грудня 2019 10:45
Додаток 2 ТЗ ЕЕ.doc
06 грудня 2019 10:45
Додаток 1 ЦП ЕЕ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000011 ● ea082c8b395c43bf965b39af9e48061e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-24 15:21:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
24.01.2020 № 4
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 24.01.2020 № 4

Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-12-06-000774-b 06.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником торгів буде розірвано договір у найкоротші строки. Порушення буде усунено

2020-02-05 18:14:50

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Староушицька районна лікарня № 3, 21315558, Україна, смт Стара Ушиця, вул Леніна 77
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія, 1064000UAH, 09310000-5, ДК021, 400000, кВт*год
  3. Інформація про оприлюднення: fae0de982681437aa49fed30ccdac052, 2019-12-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Староушицької районної лікарні №3 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.12.2019; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергум» (далі – ТОВ «Енергум»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 28.12.2019 №3; повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2019; договір про закупівлю від 19.01.2020 №01.02.2020-1; повідомлення про внесення змін до договору від 24.01.2020. Проведеним моніторингом в частині дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог частини другої статті 32 Закону договір про закупівлю від 19.01.2020 №01.02.2020-1 на суму 700 000,00 грн з ПДВ укладено з переможцем торгів ТОВ «Енергум» на 22-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір (згідно протоколу засідання тендерного комітету від 28.12.2019 №3). Разом з тим, абзацом четвертим частини першої статті 37 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини другої статті 32 Закону та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель при укладанні договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. Порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору про закупівлю не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 744 000,00
UAH з ПДВ
744 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2019 11:15
sign.p7s
30 грудня 2019 11:14
Dovidka_19351371610830460006(1) (3).pdf
30 грудня 2019 11:14
Dovidka_19351371610830460006.pdf(1) (2).p7s
30 грудня 2019 10:15
sign.p7s
30 грудня 2019 10:14
Dovidka_19351371610830460006(1) (3).pdf
30 грудня 2019 10:14
Dovidka_19351371610830460006.pdf(1) (2).p7s
20 грудня 2019 14:28
sign.p7s
20 грудня 2019 14:27
Статут Товариства.pdf
20 грудня 2019 14:27
додаток 3.pdf
20 грудня 2019 14:27
Додаток 1 ЦП ЕЕ.pdf
20 грудня 2019 14:27
Гарантійний лист.pdf
20 грудня 2019 14:27
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 11:09
sign.p7s
20 грудня 2019 11:09
тс.pdf
20 грудня 2019 11:09
ТП.pdf
20 грудня 2019 11:09
ПД.pdf
20 грудня 2019 11:09
9 Виписка коп..pdf
20 грудня 2019 11:09
4 Копія Витягу ПДВ.pdf
20 грудня 2019 11:09
3 КОП.ЄДРПОУ ВІД 25,11.pdf
20 грудня 2019 11:09
21 Стаття 17.pdf
20 грудня 2019 11:09
2 Витяг ЄДРкоп07,12.pdf
20 грудня 2019 11:09
19 ДОВКІЛЛЯ.pdf
20 грудня 2019 11:09
18 Санкції.pdf
20 грудня 2019 11:09
17ЗАКОН.pdf
20 грудня 2019 11:09
13 ДСТУ ЛТД.pdf
20 грудня 2019 11:09
13 .1ДСТУ ЛТД 13109-97.pdf
20 грудня 2019 11:09
1 Копія Статуту+опис.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2019 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 січня 2020 19:15
КП укладений
21 січня 2020 19:12
договір укладений
21 січня 2020 19:12
sign.p7s зміни до договору
17 лютого 2020 10:31
ДУ розірвання укладений
17 лютого 2020 10:29
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2020 09:24
ДУ.jpg зміни до договору
24 січня 2020 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін та зазначення суми бюджетних асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 01.02.2020-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін

Актуальні тендери

До пошуку