Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля)
Очікувана вартість
421 080,00 UAH
UA-2019-12-06-000759-c 2d7952c57cb24ae78a58dede72c9504f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процюк Алла Вікторівна

+380384332551 lawyerotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 40212984
Вебсайт: http://www.osvita.polonne.km.ua
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, вул. Лесі Українки,114
Контактна особа: Процюк Алла Вікторівна
+380384332551
lawyerotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 11:41
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 11:41
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:57
Очікувана вартість: 421 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 211,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29000 кг
код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля) (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м.Полонне, навчальні заклади Полонської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар, що поставляється, здійснюється лише після її фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених документів (накладної та рахунку) за наявності кошторисних призначень та коштів на рахунку Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 11:37
Додаток 4(перелік закладів).doc
06 грудня 2019 11:37
Додаток 3(договір).doc
06 грудня 2019 11:37
Додаток 2(тех.завдання).doc
06 грудня 2019 11:37
Додаток 1(пропозиція).doc
06 грудня 2019 11:37
ТД картопля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік здійснення поставок
Дата подання: 10 грудня 2019 12:24
Дата відповіді: 10 грудня 2019 13:35
Шановний замовник, Просимо повідомити щодо необхідного графіку поставок продукції (раз на тиждень / раз на місяць або інше).
Відповідь: У п.2 Додатку №2 до ТД вказано, що «продукція харчової промисловості, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-000759-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 27 грудня 2019 09:28
Відхилення пропозиції переможця
1.У формі пропозиція учасник не заповнив пункт «Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі». Згідно Додатку 1 форма „ Пропозиція тендерних торгів " подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми»
2.Картопля, яку пропонує переможець не відповідає вимогам ДСТУ 4506:2005 так як вимагається у документації. Адже згідно декларації виробника картопля відповідає зовсім іншому ДСТУ 4506:2009. А експертний висновок взагалі не містить посилання на жодне ДСТУ.
А тому пропозиція учасника підлягає відхиленню. У випадку вашого ігнорування чи не відхилення пропозиції учасника, я буду звертатися зі скаргою в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 грудня 2019 14:30
1.Відповідно до тендерної документації учасником надано довідку про право підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Тому, ми вважаємо, що це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
2.Замовник інформує Вас, що товар має відповідати діючим на території України стандартам ДСТУ, ГОСТ. Експертний висновок містить результати дослуджень на вміст нітратів.
У свою чергу, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у статті 30 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-06-000759-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2248923864
Дата подання: 03 січня 2020 12:30
СКАРГА
СКАРГА
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2020 №506.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 23:06

Документи подані скаржником

03 січня 2020 12:30
ПД.PDF
03 січня 2020 12:30
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-29-000017 ● acd837127dca49e799cf16e61e7e5832
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.04.2020 № 25

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 29.04.2020 № 25
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
4. UA-2019-12-06-000759-c 06.12.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Ковальчук Г.В.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-04 13:28:03

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (Картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-06-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до п.п. 3.6.3. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до вищевказаної процедури закупівлі учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
Згідно п. 5 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи, а саме: копію документу, який підтверджує якість продукту харчування (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення тощо) та декларація виробника, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У.
В ході моніторингу встановлено, що учасник-переможець процедури закупівлі ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ не надав у складі тендерної пропозиції копію документу, який підтверджує якість продукту харчування, а саме: копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення.
При цьому, згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ як таку, що не відповідає умовам тедерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-07 12:05:46

Відповідь (пояснення) на запит

Відповідь на запит
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади на виконання листа від 04.05.2020 року про надання інформації (пояснень) повідомляє наступне.
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля) (UA-2019-12-06-000759-c)», було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме:
- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА (2248923864),
- ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ (2935919273).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією виявилась пропозиція ФОП Юхименко Микола Миколайович (2935919273).
Рішенням № 233 від 24.12.2020 року ФОП Юхименко Микола Миколайович (2935919273) визнано переможцем торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля)» оскільки за результатами оцінки її пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Щодо інформацію (пояснення) з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Юхименко Микола Миколайович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3.6.3. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ФОП Юхименко Микола Миколайович на підтвердження відповідності вимогам встановленим Додатком 2 тендерної документації надано Експертний висновок Полонської районної держаної лікарні ветеринарної медицини від 30.10.2019 року № 2181 та декларація виробника на запропонований товар від 10.09.2019 року № 20. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що ФОП Юхименко М.М. витримано умови подання Додатку 2 до тендерної документації та в Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-07 12:17:43

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (Картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-06-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- на підставі яких документів були внесені зміни до Договору від 14.01.2020 №3\20, а саме: укладено додаткову угоду від 10.03.2020 №1?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-12 08:06:51

Відповідь на запит

Відповідь на запит
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади на виконання листа від 07.05.2020 року про надання інформації (пояснень) повідомляє наступне.
Згідно вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
На підставі листа та довідки середніх споживчих цін на окремі продукти харчування Головного управління статистики у Хмельницькій області від 13.02.2020 року № 14.2-08/128-20, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. Сканкопія листа додається.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-08 07:58:33

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення з власної ініціативи
Пояснення з власної ініціативи. Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади до листа від 04.05.2020 року надає пояснення з власної ініціативи . В Додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: А) Копія документу, який підтверджує якість продукту харчування (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення тощо), що передбачає надання інших документів. Якщо тендерна документація не передбачала подання аналогу документа, то повинен бути саме той документ, який вимагався. Тому учасник може надати всі документи, які підтверджують якість продуктів.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-13 13:22:36

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (Картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-06-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій дата та час розкриття тендерної пропозиції ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ - 23 грудня 2019 12:18.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 24.12.2019.
Разом з тим, протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції №233, оприлюднений Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, датований 24 жовтня 2019 року.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) щодо причин зазначених невідповідностей та розбіжностей у датах.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-14 11:52:50

Відповідь на запит

Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади на виконання листа від 13.05.2020 року про надання інформації (пояснень) повідомляє наступне.
Під час підготовки протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції була допущена технічна (механічна) помилка у місяці. Тому тендерним комітетом 28.12.2019 року було винесено протокол про виправлення допущеної помилки. Сканкопія додається


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ 420 210,00
UAH з ПДВ
261 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 377 000,00
UAH з ПДВ
304 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 10:16
1577464266555602.pdf
28 грудня 2019 10:16
довідка.pdf
23 грудня 2019 18:10
пропозиція оновлена.pdf
22 грудня 2019 09:40
Електронний підпис
22 грудня 2019 09:39
Юхименко М.М..pdf
21 грудня 2019 19:00
Електронний підпис
21 грудня 2019 18:59
договір 14-18.pdf
21 грудня 2019 18:59
Юхименко М.М..pdf
21 грудня 2019 18:59
експертний висновок.pdf
21 грудня 2019 18:59
проект договору.pdf
21 грудня 2019 18:59
декларація виробника.pdf
21 грудня 2019 18:59
Договір.pdf
21 грудня 2019 18:59
пропозиція.pdf
21 грудня 2019 18:59
технічні вимоги.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 10:11
Електронний підпис
21 грудня 2019 10:11
Якісне посвідчення.pdf
21 грудня 2019 10:11
Форма пропозиція.pdf
21 грудня 2019 10:11
Технічне завдання.pdf
21 грудня 2019 10:11
Проект договору.pdf
21 грудня 2019 10:11
Перелік закладів.pdf
21 грудня 2019 10:11
Лист про довкілля.pdf
21 грудня 2019 10:11
Довідка про санкції.pdf
21 грудня 2019 10:11
Довідка про ліцензію.pdf
21 грудня 2019 10:11
Довідка про договори.pdf
21 грудня 2019 10:11
Довідка з банку.PDF
21 грудня 2019 10:11
Декларація виробника.pdf
21 грудня 2019 10:11
55 Довідка про підпис.pdf
21 грудня 2019 10:11
53 Протокол досліджень.pdf
21 грудня 2019 10:11
50 Лист про ГМО.jpg
21 грудня 2019 10:11
47 Посвідчення водія.pdf
21 грудня 2019 10:11
46 Експ дозвіл Собенко.pdf
21 грудня 2019 10:11
40 Довідка з банку.PDF
21 грудня 2019 10:11
40 Довідка з банку 3.PDF
21 грудня 2019 10:11
40 Довідка з банку 2.PDF
21 грудня 2019 10:11
39 Акт обстеження.pdf
21 грудня 2019 10:11
36 Лист про печатку.jpg
21 грудня 2019 10:11
31 Добросовісність.jpg
21 грудня 2019 10:11
30 Довідка по ст 17 ч 1 і 2.jpg
21 грудня 2019 10:11
29 Лист про санкції.jpg
21 грудня 2019 10:11
28 Довідка про учасника.jpg
21 грудня 2019 10:11
27 Щодо висновків СЕС.pdf
21 грудня 2019 10:11
26 Щодо санпаспорту.pdf
21 грудня 2019 10:11
24 Договір утилізації.pdf
21 грудня 2019 10:11
17 Техпаспорт.pdf
21 грудня 2019 10:10
16 Договір оренди АВТО.pdf
21 грудня 2019 10:10
15 Довідка про мат базу.pdf
21 грудня 2019 10:10
14 Обробка даних.jpg
21 грудня 2019 10:10
12 Аналогічні договори.pdf
21 грудня 2019 10:10
11 Відгуки.pdf
21 грудня 2019 10:10
11 Відгук Собенко 17.09.2019.PDF
21 грудня 2019 10:10
10 Довідка про договори.jpg
21 грудня 2019 10:10
07 Довідка про статут.pdf
21 грудня 2019 10:10
06 Виписка ЄДРПОУ.pdf
21 грудня 2019 10:10
04 Захист довкілля.jpg
21 грудня 2019 10:10
02 Паспорт.pdf
21 грудня 2019 10:10
02 Паспорт оригінал.pdf
21 грудня 2019 10:10
02 ІД код.pdf
21 грудня 2019 10:10
02 ІД код оригінал.PDF
21 грудня 2019 10:10
01 Витяг ЄДРПОУ 23.10.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2935919273
Переможець 261 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2935919273
261 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 13:27
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 10:27
ДУ8.pdf зміни до договору
01 березня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:57
ДУ 7 картопля.pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:51
ДУ 6.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 10:38
ДУ 5 картопля.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:56
ДУ 4 картопля.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 15:54
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 09:36
ДУ 3 карт..pdf зміни до договору
23 червня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 11:53
ДУ 2 карт..pdf зміни до договору
22 травня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 10:53
ДУ 1 картопля.pdf зміни до договору
10 березня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 14:42
Договір 3-20.pdf укладений
14 січня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 1 частини 4 статті 36 закону України "Про публічні закупівлі" (сума договору 195800,00 грн.без ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 8 частини 4 ст. 36 Закону України "Про публічін закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.10.1 Договору, у зв’язку із продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 3/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 163 719,84
UAH