Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади |
Код ЄДРПОУ: | 40212984 |
Вебсайт: | http://www.osvita.polonne.km.ua |
Місцезнаходження: | 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, вул. Лесі Українки,114 |
Контактна особа: |
Процюк Алла Вікторівна +380384332551 lawyerotg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2019 11:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2019 11:41 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 11:57 |
Очікувана вартість: | 421 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 211,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар, що поставляється, здійснюється лише після її фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених документів (накладної та рахунку) за наявності кошторисних призначень та коштів на рахунку | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 11:37 |
Додаток 4(перелік закладів).doc | |
06 грудня 2019 11:37 |
Додаток 3(договір).doc | |
06 грудня 2019 11:37 |
Додаток 2(тех.завдання).doc | |
06 грудня 2019 11:37 |
Додаток 1(пропозиція).doc | |
06 грудня 2019 11:37 |
ТД картопля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
2.Картопля, яку пропонує переможець не відповідає вимогам ДСТУ 4506:2005 так як вимагається у документації. Адже згідно декларації виробника картопля відповідає зовсім іншому ДСТУ 4506:2009. А експертний висновок взагалі не містить посилання на жодне ДСТУ.
А тому пропозиція учасника підлягає відхиленню. У випадку вашого ігнорування чи не відхилення пропозиції учасника, я буду звертатися зі скаргою в АМКУ.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Тому, ми вважаємо, що це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
2.Замовник інформує Вас, що товар має відповідати діючим на території України стандартам ДСТУ, ГОСТ. Експертний висновок містить результати дослуджень на вміст нітратів.
У свою чергу, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у статті 30 Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 03 січня 2020 12:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-29-000017 ● acd837127dca49e799cf16e61e7e5832
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2020 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2020 № 25
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 29.04.2020 № 25
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
4. UA-2019-12-06-000759-c 06.12.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Ковальчук Г.В.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-04 13:28:03
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (Картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-06-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до п.п. 3.6.3. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до вищевказаної процедури закупівлі учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
Згідно п. 5 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи, а саме: копію документу, який підтверджує якість продукту харчування (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення тощо) та декларація виробника, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У.
В ході моніторингу встановлено, що учасник-переможець процедури закупівлі ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ не надав у складі тендерної пропозиції копію документу, який підтверджує якість продукту харчування, а саме: копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення.
При цьому, згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ як таку, що не відповідає умовам тедерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-07 12:05:46
Відповідь (пояснення) на запит
Відповідь на запит
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади на виконання листа від 04.05.2020 року про надання інформації (пояснень) повідомляє наступне.
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля) (UA-2019-12-06-000759-c)», було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме:
- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА (2248923864),
- ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ (2935919273).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією виявилась пропозиція ФОП Юхименко Микола Миколайович (2935919273).
Рішенням № 233 від 24.12.2020 року ФОП Юхименко Микола Миколайович (2935919273) визнано переможцем торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля)» оскільки за результатами оцінки її пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Щодо інформацію (пояснення) з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Юхименко Микола Миколайович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3.6.3. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ФОП Юхименко Микола Миколайович на підтвердження відповідності вимогам встановленим Додатком 2 тендерної документації надано Експертний висновок Полонської районної держаної лікарні ветеринарної медицини від 30.10.2019 року № 2181 та декларація виробника на запропонований товар від 10.09.2019 року № 20. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що ФОП Юхименко М.М. витримано умови подання Додатку 2 до тендерної документації та в Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-07 12:17:43
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (Картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-06-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- на підставі яких документів були внесені зміни до Договору від 14.01.2020 №3\20, а саме: укладено додаткову угоду від 10.03.2020 №1?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-12 08:06:51
Відповідь на запит
Відповідь на запит
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади на виконання листа від 07.05.2020 року про надання інформації (пояснень) повідомляє наступне.
Згідно вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
На підставі листа та довідки середніх споживчих цін на окремі продукти харчування Головного управління статистики у Хмельницькій області від 13.02.2020 року № 14.2-08/128-20, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. Сканкопія листа додається.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-08 07:58:33
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення з власної ініціативи. Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади до листа від 04.05.2020 року надає пояснення з власної ініціативи . В Додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: А) Копія документу, який підтверджує якість продукту харчування (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення тощо), що передбачає надання інших документів. Якщо тендерна документація не передбачала подання аналогу документа, то повинен бути саме той документ, який вимагався. Тому учасник може надати всі документи, які підтверджують якість продуктів.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-13 13:22:36
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (Картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-06-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій дата та час розкриття тендерної пропозиції ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ - 23 грудня 2019 12:18.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 24.12.2019.
Разом з тим, протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції №233, оприлюднений Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, датований 24 жовтня 2019 року.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) щодо причин зазначених невідповідностей та розбіжностей у датах.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-14 11:52:50
Відповідь на запит
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади на виконання листа від 13.05.2020 року про надання інформації (пояснень) повідомляє наступне.
Під час підготовки протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції була допущена технічна (механічна) помилка у місяці. Тому тендерним комітетом 28.12.2019 року було винесено протокол про виправлення допущеної помилки. Сканкопія додається
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ |
420 210,00
UAH з ПДВ
|
261 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА |
377 000,00
UAH з ПДВ
|
304 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #2935919273 |
Переможець |
261 000,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 10:27
|
ДУ8.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 14:57
|
ДУ 7 картопля.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:51
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 10:38
|
ДУ 5 картопля.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 15:56
|
ДУ 4 картопля.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 09:36
|
ДУ 3 карт..pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 11:53
|
ДУ 2 карт..pdf | зміни до договору |
22 травня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 10:53
|
ДУ 1 картопля.pdf | зміни до договору |
10 березня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 14:42
|
Договір 3-20.pdf | укладений |
14 січня 2020 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 1 частини 4 статті 36 закону України "Про публічні закупівлі" (сума договору 195800,00 грн.без ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 8 частини 4 ст. 36 Закону України "Про публічін закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.10.1 Договору, у зв’язку із продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 3/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |