Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кондиціонери
Очікувана вартість
21 600,00 UAH
UA-2019-12-06-000631-b ● 96495046d31e40f7ae86377c67746ad8
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40342220 |
Вебсайт: | http://kr.consumer.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, буд. 84 |
Контактна особа: |
Олена Бончук +380522320811 anticorruption.sector@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 10:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 10:30 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 11:08 |
Очікувана вартість: | 21 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 10:24 |
Форма ПРОПОЗИЦІЯ.PDF | |
06 грудня 2019 10:24 |
Форма ПРОПОЗИЦІЯ (для заповнення).docx | |
06 грудня 2019 10:24 |
Вимоги до предмета закупівлі (Технічні характеристики).PDF | |
06 грудня 2019 10:24 |
Проект договору про закупівлю товару.PDF | |
06 грудня 2019 10:24 |
Документація щодо проведення закупівлі через електронну систему закупівель.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
документація
Дата подання: 07 грудня 2019 15:36
Дата відповіді: 09 грудня 2019 08:38
ви прийматимете до розгляду лише завірені скан-копії документів? Тобто, якщо завантажити оригінали довідок (наприклад Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, статуту і т.ін), ви такого учаснка дискваліфікуєте?
Відповідь: Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати (розмістити на електронному майданчику) до закінчення дати та часу подання пропозицій в електронному (сканованому) вигляді, чіткого зображення для забезпечення їх перегляду та можливого друку документи. Скан-копії оригіналів документів не потребують завіряння підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, а лише тільки копії документів. Пропозиції, які містять документи, оформлені неналежним чином, відхиляються Замовником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000631-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2722207894
Дата подання: 16 грудня 2019 13:56
Скарга
Скарга на рішення замовника , щодо незаконного витребування документів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2019 16:08
Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 затверджена «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням змін, внесених наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 № 11) (надалі – Інструкція № 10).
Рішенням Уповноваженої особи від 13.12.2019, відхилено пропозицію учасника закупівлі через електронну систему закупівель згідно предмету закупівлі «Кондиціонери» (код ДК 021-2015 (CPV): 39710000-2 Електричні побутові прилади) фізичної особи – підприємця Сушич Олександра Андрійовича на підставі невідповідності вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі, а саме: не надано скан-копії позитивних листів-відгуків (не менше двох) від підприємств, установ або організацій щодо постачання ним аналогічного предмету закупівлі.
Перевірте, будь-ласка, в завантажених Вами файлах саме наявність документів (під відповідною назвою), на відсутність яких посилається Уповноважена особа в своєму рішенні від 13 грудня 2019 року.
Принципи здійснення закупівель визначені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
При цьому, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 1 Закону.
Інструкція № 10 визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі - ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Замовником закупівля через електронну систему закупівель: код ДК 021-2015 (CPV): 39710000-2 Електричні побутові прилади (Кондиціонери) (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-06-000631-b) проведена з дотриманням принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уповноважена особа за організацію
та проведення процедур закупівлі в
Головному управлінні Держпродспоживслужби
в Кіровоградській області Олена БОНЧУК
Рішенням Уповноваженої особи від 13.12.2019, відхилено пропозицію учасника закупівлі через електронну систему закупівель згідно предмету закупівлі «Кондиціонери» (код ДК 021-2015 (CPV): 39710000-2 Електричні побутові прилади) фізичної особи – підприємця Сушич Олександра Андрійовича на підставі невідповідності вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі, а саме: не надано скан-копії позитивних листів-відгуків (не менше двох) від підприємств, установ або організацій щодо постачання ним аналогічного предмету закупівлі.
Перевірте, будь-ласка, в завантажених Вами файлах саме наявність документів (під відповідною назвою), на відсутність яких посилається Уповноважена особа в своєму рішенні від 13 грудня 2019 року.
Принципи здійснення закупівель визначені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
При цьому, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 1 Закону.
Інструкція № 10 визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі - ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Замовником закупівля через електронну систему закупівель: код ДК 021-2015 (CPV): 39710000-2 Електричні побутові прилади (Кондиціонери) (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-06-000631-b) проведена з дотриманням принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уповноважена особа за організацію
та проведення процедур закупівлі в
Головному управлінні Держпродспоживслужби
в Кіровоградській області Олена БОНЧУК
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ |
14 850,00
UAH з ПДВ
|
14 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
18 060,00
UAH з ПДВ
|
15 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
17 037,24
UAH з ПДВ
|
15 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТРУХАЧОВ ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ" |
17 680,00
UAH з ПДВ
|
16 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛІМАТ-МАЙСТЕР" |
20 760,00
UAH з ПДВ
|
20 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СУШИЧ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ #2722207894 |
Відхилено |
14 850,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:30
|
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" #3392507826 |
Відхилено |
15 690,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 08:57
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
15 799,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 09:37
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 грудня 2019 11:00 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю в електронній системі закупівель за предметом «Кондиціонери» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – «39710000-2 Електричні побутові прилади», з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товару. |
Документи:
23 грудня 2019 11:00
|
Електронний підпис |
23 грудня 2019 11:00
|
РІШЕННЯ про відміну закупівлі КОНДИЦІОНЕРИ.doc |