Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 03220000-9-Овочі, фрукти та горіхи (буряк, капуста свіжа, капуста рання, морква, цибуля, часник, яблука, банан, апельсин, мандарин, лимон)
Очікувана вартість
272 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000631-a b6bc8e16584d4fe8a448c898e099c27a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:23
Очікувана вартість: 272 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 272,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 кг
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3800 кг
капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
капуста рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1140 кг
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1140 кг
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
19 кг
часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6600 кг
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1650 кг
банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20 кг
лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 14:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:31
Перелік змін 2.docx
13 грудня 2019 14:31
ТД на овочі.docx
09 грудня 2019 15:26
Додаток 3.docx
09 грудня 2019 15:26
Перелік змін.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 7.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 6.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 5.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 4.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 2.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 1.docx
13 грудня 2019 14:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 15:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 14:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:31
Перелік змін 2.docx
13 грудня 2019 14:31
ТД на овочі.docx
13 грудня 2019 14:17
ТД на овочі.docx
09 грудня 2019 15:26
ТД на овочі.docx
09 грудня 2019 15:00
ТД на овочі.docx
06 грудня 2019 14:15
ТД на овочі.docx
09 грудня 2019 15:26
Додаток 3.docx
09 грудня 2019 15:00
Додаток 3.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 3.docx
09 грудня 2019 15:26
Перелік змін.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 7.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 6.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 5.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 4.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 2.docx
06 грудня 2019 14:15
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-000631-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Жулінська Олена Василівна, Код ЄДРПОУ:2588814009
Дата подання: 12 грудня 2019 15:53
Вимога, щодо змін умов Тендерної документації
Добрий день. У Тендерній документації зазначено: учасник повинен надати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007, які видано оператору ринку, що є учасником торгів. Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що ДСТУ ISO 22000:2007 вже не актуальний, бо нині сертифікація проводиться по ДСТУ ISO 22000:2019.
Ці умови порушують принципи здійснення закупівлі, а саме: недискримінація учасників. Ми, як потенційний учасник не можемо прийняти участь у закупівлі так як маємо сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019
Внесіть будь-ласка, зміни до тендерної документації в такій редакції:
"Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019, які видано оператору ринку, що є учасником торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 14:34
Шановний учасник! Замовник розглянув Ваше звернення і вирішив внести зміни до тендерної документації у зв'язку з веденням в дію з 01.12 .2019 нового ДСТУ ISO 22000:2019.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДРІМТАЙМ" 260 465,80
UAH з ПДВ
260 465,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Жулінська Олена Василівна 263 330,00
UAH з ПДВ
263 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧУК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ" 271 904,00
UAH з ПДВ
271 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 13:30
Електронний підпис
27 грудня 2019 13:29
На переможця.7z
23 грудня 2019 15:32
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:39
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:38
38. Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf
20 грудня 2019 16:38
34. Довідка з банку.pdf
20 грудня 2019 16:38
32. Статут.pdf
20 грудня 2019 16:38
31. Анкета учасника.pdf
20 грудня 2019 16:38
25. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

20 грудня 2019 15:04
Електронний підпис
20 грудня 2019 14:57
11.1Довідки банку.pdf
20 грудня 2019 14:57
12. Сертифікат 22000-2018.pdf
20 грудня 2019 14:57
12. ISO_9001_2015.pdf
20 грудня 2019 14:57
Перс.данні водія.pdf
20 грудня 2019 14:57
Довідка про печатку..pdf
20 грудня 2019 14:57
Витяг з ЄДР.pdf
20 грудня 2019 14:57
Витяг єдиний податок.pdf
20 грудня 2019 14:57
Виписка з ЄДР.pdf
20 грудня 2019 14:57
5.2 іпн.pdf
20 грудня 2019 14:57
5.1 паспорт.pdf
20 грудня 2019 14:57
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 12:55
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДРІМТАЙМ"

ФОП Жулінська Олена Василівна

ФОП "ШЕВЧУК МИКОЛА ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДРІМТАЙМ"
#42339470
Переможець 260 465,80
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДРІМТАЙМ"
#42339470
260 465,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:55
звіт укладений
31 грудня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:32
1 (14).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:16
3.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 14:52
3.jpeg.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 12:34
ду 1 (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 12:17
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 14:20
ду 1 (1).pdf зміни до договору
01 вересня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 11:32
1 (20).pdf зміни до договору
05 серпня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 16:14
договір укладений
09 січня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у звязку з карантиними заходами
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у звязку з коливанням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити ціни на 10 % та зменшити обсяги
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівл
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 250 209,86
UAH (в тому числі ПДВ 41 701,64 UAH)