Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер (системний блок) з Програмним забезпеченням Windows 10 Pro 64- Ukrainian OEM (FQC-08978), монітор, клавіатура, миша
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000537-b b2717faaf22c451c9030fb0a5ea9aae2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вікторія Осіпцова

+380992992099 selidcz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "СЕЛИДІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22039540
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Карла Маркса. 41а
Контактна особа: Вікторія Осіпцова
+380992992099
selidcz@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 12 грудня 2019 11:56
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп’ютер (системний блок) з Програмним забезпеченням Windows 10 Pro 64- Ukrainian OEM (FQC-08978), монітор, клавіатура, миша
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп’ютер (системний блок) з Програмним забезпеченням Windows 10 Pro 64- Ukrainian OEM (FQC-08978), монітор, клавіатура, миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, Селидове, вул. К.Марка 41А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 10:10
tech_requirements.doc
06 грудня 2019 10:10
Проект договора.doc
06 грудня 2019 10:10
proposition.doc
06 грудня 2019 10:10
ogoloshennya.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:14
Дата відповіді: 09 грудня 2019 09:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Все повинно бути згідно технічним характеристикам. Учасники закупівлі у формі тендерної пропозиції повинні надати найменування товару запропонованого учасником та найменування предмету закупівлі відповідно до тендерної документації. Замовник, не є платником ПДВ. Порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШИТНИКОВА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА" 9 907,00
UAH з ПДВ
9 907,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 10 998,00
UAH з ПДВ
10 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 14:06
Електронний підпис
09 грудня 2019 14:05
Пропозиція.pdf
09 грудня 2019 14:05
Документи.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 23:36
Авторизаційний лист (3).pdf
10 грудня 2019 23:36
Досвід 2000.rar
10 грудня 2019 23:36
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШИТНИКОВА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШИТНИКОВА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА"
#2808215325
Переможець 9 907,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 13:55

Документи

12 грудня 2019 13:54
2019-12-12-13-50-37-01.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШИТНИКОВА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА"
#2808215325
9 907,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 13:54
2019-12-12-13-50-37-01.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір комп.pdf укладений
19 грудня 2019 11:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 907,00
UAH