Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Носії інформації
Очікувана вартість
66 306,00 UAH
UA-2019-12-06-000522-c 98d6e06722a64a6cafebe105d868b53f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анатолій Василенко

+380612363091 zakupka.zoippo2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад"Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02136146
Вебсайт: http://www.zoippo.zp.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя , вул.40 років Радянської України , 57-А , к.37
Контактна особа: Анатолій Василенко
+380612363091
zakupka.zoippo2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 16 грудня 2019 14:28
Очікувана вартість: 66 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 331,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Жорсткий диск 1ТВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Незалежної України, 57-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
100 шт
Флeш пам'ять USB 3.0 64GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Незалежної України, 57-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
14 шт
Флeш пам'ять USB 3.0 128GB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Незалежної України, 57-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 06 грудня 2019 13:25
Дата відповіді: 06 грудня 2019 15:19
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі учасники будуть оцінюватись згідно вимог тендерної документації
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:16
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі наявності у Специфікації посилання на конкретну торгову марку чи фірму, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що після такого посилання міститься вираз «або еквівалент».
Під «еквівалентом» розуміється аналогічний рівноцінний та рівнозначний Товар, який повністю відповідає ціновим та якісним характеристикам Товару, найменування (тип) якого зазначені у таблиці.
У разі, якщо замість Товару, наведеного у таблиці, учасник пропонує аналогічний Товар – «еквівалент», то він повинен вказати у таблиці цього додатку виробника, торгову марку та модель Товару, що пропонується, та позначити його виразом «еквівалент» з посиланням на офіційні джерела виробників запропонованого товару (офіційні каталоги, сайти та інші офіційні джерела виробників товару). Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірше, ніж у замовленого товару.
До участі в закупівлі допускаються всі учасники, у тому числі ФО-П неплатники ПДВ. Ціна буде розглядатись як остаточна без додавання ПДВ 20%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 57 576,00
UAH з ПДВ
57 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" 65 000,00
UAH з ПДВ
62 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 65 800,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
13 грудня 2019 17:24
Відгуки та договори(1).zip
13 грудня 2019 17:24
сайт.rar
13 грудня 2019 17:24
Опис ВСЕСВИТ.pdf
13 грудня 2019 17:24
наказ+протокол.pdf
13 грудня 2019 17:24
витяг ПДВ.pdf
13 грудня 2019 17:24
Витяг ЄДР 03.12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 57 576,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:17
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС"
#41111906
Відхилено 62 999,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:18
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 63 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:18

Документи

17 грудня 2019 15:17
Протокол № 65.pdf

Документи

17 грудня 2019 15:18
Протокол № 65.pdf

Документи

17 грудня 2019 15:18
Протокол № 65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 15:18
Протокол № 65.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:26
Договір № 93.pdf укладений
20 грудня 2019 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 500,00 UAH)