Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво ясла - садка» по вул. Остапа Вишні, 25 Б, с. Усатове, Біляївського району (коригування проекту Сада-ясла на 130 місць)».
Очікувана вартість
34 786 110,40 UAH
UA-2019-12-06-000461-a 6ccb2931e3cd491a8150a76f2a7cb324
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григор'єва Олена

+380482308001 usatovo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Усатівська сільська рада, Біляївського району, Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04377888
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., с. Усатове, Одеська область, Біляївський район, село Усатове, провулок Радянський, 3
Контактна особа: Григор'єва Олена
+380482308001
usatovo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:53
Очікувана вартість: 34 786 110,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 347 861,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 173930 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво ясла - садка» по вул. Остапа Вишні, 25 Б, с. Усатове, Біляївського району (коригування проекту Сада-ясла на 130 місць)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67663, Україна, Одеська обл., с. Усатове, вул. Остапа Вишні, 25 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 12:42
Додаток 2.pdf
06 грудня 2019 12:42
Тендерна документація.pdf
06 грудня 2019 12:42
Додаток 3.pdf
06 грудня 2019 12:42
Додаток 1.pdf
06 грудня 2019 12:42
Додаток 5.pdf
06 грудня 2019 12:42
Додаток 4.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-000461-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД", Код ЄДРПОУ:41424910
Дата подання: 10 грудня 2019 15:38
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов у тендерній документації.
Шановний замовник!
Ми, як потенційний учасник оголошеного вами тендеру, виявили що умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. В кваліфікаційних критеріях до учасників торгів (додаток 1 до тендерної документації) п.1 (щодо наявності досвіду аналогічного договору) вимагається надання довідки, яка підтверджує виконання аналогічного договору та копія самого аналогічного договору.
А у примітці замовник визначає, що:
* Аналогічними договорами є договори з предметом на виконання робіт з будівництва садка (ясла – садка або дитячого садка)
Ми вважаємо, що таким чином замовник встановив дискримінаційні вимоги, які обмежують рівні права всім учасникам торгів.
Відомість обсягів робіт (додаток 2 до тендерної документації) не містить яких небудь специфічних вимог притаманних саме дитячим садкам та яслам. Зазначені види робіт виконуються на об’єктах за різним призначенням, головне щоб учасники торгів мали досвід виконання аналогічних видів робіт.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» мета проведення тендерних процедур полягає у забезпечені рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також в досягнені найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З метою відновлення наших прав і прав інших учасників на рівні умови участі у торгах, а також недискримінації учасників, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та усунути зазначені дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 09:34
Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації тендерна пропозиція подається пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf або jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip), зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації. Затверджена тендерна документація складена у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та містить невід’ємні частини до неї. У додатку 1 до тендерної документації наведена інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з додатком 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" учасник має надати довідку (складену за Формою №1 цього додатку) яка підтверджує досвід виконання аналогічного* договору, за яким виконувались роботи. Аналогічними договорами є договори з предметом на виконання робіт з будівництва садка (ясла – садка або дитячого садка). Тендерна документація на закупівлю складена у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Дискримінаційними вимогами є встановлення вимог аналогічності умов щодо певного строку дії договору, конкретних контрагентів, умов щодо порядку прийняття виконаних робіт, бюджетного фінансування, тощо. Враховуючи, що нинішній Закон не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів. Також вважаємо, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за предметом закупівлі, незалежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Таким чином, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору предметом якого є або будівництво садка, або будівництво ясла – садка чи будівництво дитячого садка. Затверджена тендерна документація складена у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, за даних умов вимога в цій частині не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000461-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р", Код ЄДРПОУ:41113882
Дата подання: 12 грудня 2019 11:50
щодо прискорення та полегшення опрацювання документів просимо надати тендерну документацію з додатками у форматі *doc
з метою якісної підготовки тендерних пропозицій учасниками, зокрема прискорення та полегшення опрацювання документів, просимо надати тендерну документацію з додатками у форматі *doc
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 09:35
Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Крім того, розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію. Отже, за даних умов вимога в цій частині не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000461-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р", Код ЄДРПОУ:41113882
Дата подання: 12 грудня 2019 11:54
щодо фінансової звітності
просимо роз'яснити за які саме періоди вам необхідно надати фінансову звітність. Вкажіть будь ласка які роки, місяці.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 09:36
Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації тендерна пропозиція подається пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf або jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip), зокрема, з копіями балансу, звіту про фінансові результати (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом. Відповідно до статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000461-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р", Код ЄДРПОУ:41113882
Дата подання: 12 грудня 2019 12:06
щодо дійсності тендерних пропозицій не менше ніж 90 робочих днів
відповідно до п.10 частини другої ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація має містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Звертаємо Вашу увагу на те, що Законом визначено не менше 90 саме календарних днів. Вважаємо вашу вимогу щодо дійсності тендерних пропозицій не менше 90 робочих днів, що суттєво збільшує цей термін, неправомірною. Просимо внести відповідні зміни у вашу тендерну документацію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 09:37
Під час складання тендерної документації тендерний комітет керується основним Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, статтею 22 цього Закону. Пунктом 10 частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Пункт 4 розділу 3 затвердженої тендерної документації інформує, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. Учасник у своїй вимозі документально не доводить та документально не підтверджує неможливість виконання наведеної вище умови тендерної документації й не зрозуміло яким чином вказані вищенаведені вимоги порушують його права та законі інтереси пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі. Отже, за даних умов вимога в цій частині не може бути задоволена.

Документи подані скаржником

10 грудня 2019 15:38
ВИМОГА.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-06-000461-a.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40777092
Дата подання: 05 січня 2020 21:38
Скарга щодо неправомріних дій Замовника в частині визначення переможця процедури закупівлі
детальніше у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2020 №498.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 22:34

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" 34 150 000,00
UAH з ПДВ
34 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Веста Девелоп" 34 480 451,71
UAH з ПДВ
34 480 451,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕІР МОНТАЖІНЖІНІРІНГ" 34 700 000,00
UAH з ПДВ
34 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 15:35
Електронний підпис
21 грудня 2019 15:33
Електронний підпис
21 грудня 2019 13:02
4.Технічна частина.pdf
21 грудня 2019 13:02
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 10:26
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:25
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:22
АП ч.1.pdf
27 грудня 2019 10:22
АП ч.2.pdf
27 грудня 2019 10:22
довідка МВД.pdf
27 грудня 2019 10:22
АП ч.1.pdf
27 грудня 2019 10:22
АП наказ.pdf
27 грудня 2019 10:22
АП ч.2.pdf
27 грудня 2019 10:21
довідка МВД.pdf
27 грудня 2019 10:21
АП наказ.pdf
22 грудня 2019 18:05
Електронний підпис

Публічні документи

21 грудня 2019 20:09
ТП, Довідки.pdf
21 грудня 2019 20:09
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"

ТОВ "Веста Девелоп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕІР МОНТАЖІНЖІНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
Відхилено 34 150 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 14:57
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
Переможець 34 480 451,71
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 16:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Веста Девелоп" #35179778

№ рішення у справі

65/11-р/к

Дата рішення у справі

22.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
34 480 451,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 17:49
ДУ № 9 до договору № 17.01 від 17.01.2020 року.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 17:49
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 17:27
1701 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 17:26
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 22:33
ДУ № 7 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 22:32
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 22:37
ДУ № 6 (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2021 22:14
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:28
Додаткова угода № 5 від 17.12.2020 р. (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 16:15
Додаткова угода № 4 від 30.10.2020 (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 17:06
Додаткова угода № 3 від 30.07.2020 (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 15:36
Додаткова угода № 2 від 24.07.2020 р. (1).pdf зміни до договору
24 липня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 16:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 січня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 13:41
Договір.pdf укладений
17 січня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про нижче наведене: 1. Внести зміни в Р.18 «Строк дії договору» п.18.2 та викласти в наступній редакції: « Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 31.12.2020 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору». 2. Викласти у новій редакції «Календарний графік виконання робіт» (Додаток № 2 до Договору № 17/01 від 17.01.2020 р.). 3. Викласти у новій редакції « План фінансування робіт» (Додаток № 3 до Договору № 17/01 від 17.01.2020 р.). 4. Викласти у новій редакції Р.22 «Адреса, реквізити, підписи та печатки Сторін»
Номер договору про закупівлю: 17/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "Сторони", домовились про таке: 1) Внести зміни в преамбулу договору щодо зміни директора та викласти в новій редакції: "Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТА ДЕВЕЛОП" далі - (Генпідрядник), в особі директора Шевченко Сергія Івановича, що діє на підставі Виписки з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань № 1 556 102 0000 028187 від 08.06.2007; Рішення єдиного учасника ТОВ "ВЕСТА ДЕВЕЛОП" № 05/20/ВД від 29.04.2020 р. та на підставі наказу № 42 від 30.04.2020 р."
Номер договору про закупівлю: 17/01
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "Сторони", домовились про таке: 1) Внести зміни в преамбулу договору щодо зміни директора та викласти в новій редакції: "Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕСТА ДЕВЕЛОП" далі - (Генпідряник), в особі директора Калохіна Олександра Афанасійовича, що діє на підставі Виписки з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань № 1 556 102 0000 028 187 від 08.06.2007 р.; Рішення єдиного участка ТОВ "ВЕСТА ДЕВЕЛОП" № 06/20/ВД від 15.07.2020 р. та на підставі Наказу № 52 від 16.07.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 17/01
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "Сторони", домовились про таке: 1) Внести зміни в додаток № 2 до Договору № 17/01 від 17.01.2020 р. (Календарний графік виконання робіт) (додається). 2) Внести зміни в додаток № 3 до Договору № 17/01 від 17.01.2020 р. (План фінансування робіт) (додається).
Номер договору про закупівлю: 17/01
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ "ВЕСТА ДЕВЕЛОП" вих.№09/12 від 09 грудня 2020 р. та додаткової угоди № 5 від 17.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 17/01
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За домовленістю Сторін
Номер договору про закупівлю: 17/01
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За домовленістю Сторін
Номер договору про закупівлю: 17/01
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін
Номер договору про закупівлю: 17/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За домовленістю Сторін
Номер договору про закупівлю: 17/01
Договір:
Номер додаткової угоди: № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML