Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
1 266 510,00 UAH
UA-2019-12-06-000366-c 84d74191863240518d45d76edd2c0dd2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіна Ольга Юріївна

380577252791 o.esina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146280
Вебсайт: http://ruocherv.klasna.com
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38
Контактна особа: Єсіна Ольга Юріївна
380577252791
o.esina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 15:56
Очікувана вартість: 1 266 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 665,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Основ'янського району м.Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 10:23
ТД ОХОРОНА 2020 фізична.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Собаки
Дата подання: 12 грудня 2019 18:25
Дата відповіді: 13 грудня 2019 14:04
У тендерній документації міститься вимога про наявність на балансі учасника собаки. У зв'язку з тим, що діючим законодавством не вимагається обов'язкова наявність на балансі підприємства собак, а також зважаючи на те, що собаки є джерелом підвищеної небезпеки. Виникає питання навіщо Управлінню освіти таке джерело підвищеної небезпеки? Та чи розумієте ви, що це дискримінаційна вимога відносно тих учасників, в яких не має на балансі собаки, однак які мають Ліцензію на охоронну діяльність?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник,
Тендерним комітетом розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо наступне.
При розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, Замовником було ретельно вивчено діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність.
Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно, з використанням службових собак.
Порядок, строк та періодичність залучення службових собак містяться в технічному завданні Додатку № 3 до тендерної документації,.
Додатково, слід сповістити, що, у той час, коли собака знаходиться на об’єкті Замовника, але не задіяний в охоронних заходах, учасником повинна бути забезпечена неможливість заподіяння шкоди третім особам внаслідок агресивної або непередбачуваної дії собаки, у зв’язку з чим, Учасник повинен забезпечити його тримання у пересувному вольєрі.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ВАРТА" 1 206 200,00
UAH з ПДВ
1 206 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 12:33
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:29
документи переможця
28 грудня 2019 12:29
документи переможця
28 грудня 2019 12:29
документи переможця
21 грудня 2019 17:21
Електронний підпис
21 грудня 2019 17:18
Гарантія 2899-19.zip
21 грудня 2019 17:18
6 статутні та інші.pdf
21 грудня 2019 17:18
4 кількісні_ якісні.pdf
21 грудня 2019 17:18
2 кваліфікація собаки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"

ТОВ "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР"
#41611596
Відхилено 1 100 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:55
ТОВ "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ВАРТА"
#41207006
Переможець 1 206 200,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ВАРТА"
#41207006
1 206 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:23
Дод. угода физ охрана продление.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:21
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:10
Дод. угода 3 охорона.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 14:49
Дод. угода 2 охорона.pdf зміни до договору
16 червня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 13:06
Дод.угода 1 міська варта26032020.pdf зміни до договору
26 березня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 11:46
договір охоронні послуги 2020.pdf укладений
10 січня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 20-0301/ХМВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20-0301/ХМВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20-0301/ХМВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 20-0301/ХМВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 08 лютого 2021
Сума оплати за договором: 749 800,00
UAH