Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
15 186,00 UAH
UA-2019-12-06-000310-c d1ec9dd174414c33ad9697b5abfb8963
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Денис Миколайович

(0472)54-34-71 office@ck.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління державної казначейської служби Ураїни у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 37930566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., ЧЕРКАСИ, вул.Хрещатик 192
Контактна особа: Сіренко Денис Миколайович
(0472)54-34-71
office@ck.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 14:30
Початок аукціону: 16 грудня 2019 14:12
Очікувана вартість: 15 186,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1019 шт.
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Черкаська область, ЧЕРКАСИ, вул. Хрещатик, 192
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Покупець здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 10:07
Проект Договору (Додаток 4).doc
06 грудня 2019 10:07
Документація (канцелярське приладдя).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог товару
Дата подання: 06 грудня 2019 11:09
Дата відповіді: 10 грудня 2019 17:58
Чи допускаєте Ви аналог товару, з такими ж або кращими тех. характеристиками але інших ТМ чи виробників?
Відповідь: Допускається товар зазначений в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додатку 1 до оголошення). Аналоги не допускаються.
Заміна товару
Дата подання: 06 грудня 2019 12:10
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:02
Чи можливо замінить товар Нитки для підшивки документів комбінована ПХ-300 на Нитка ЛХА 240 для зшивання документів (600м)?
Відповідь: Необхідна нитка для підшивки документів зазначена в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення).
Заміна товару
Дата подання: 06 грудня 2019 12:57
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:02
Чи допускаєте ви заміну товару Нитки для підшивки документів комбінована ПХ-300 на Нитка ЛХА 300 для зшивання документів 620м в мотку?
Відповідь: Необхідна нитка для підшивки документів зазначена в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення).
об'єднання позицій
Дата подання: 06 грудня 2019 13:15
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:17
Чи докускаєте ви обєднать 2 позиції Ручки кулькові Schneider K15 авт. колір чорнил - синій та Стержні для ручок Schneider K15 авт. колір чорнил - синій у нас ці ручки з стержнями ідуть в комплекті Ручка з стержнем в середині +ще доукомплектована 2 стержнями (Ручка кулькова синя+стрижні 2 одиниці)?
Відповідь: Об'єднання зазначених Вами позицій можливе, якщо буде виконано умову: 100 ручок кулькових із стержнем та 300 стержнів до них, зазначених у додатку 1 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). При Зазначеній Вами комплектності "(Ручка кулькова синя+стрижні 2 одиниці)" 100 ручок кулькових із стержнем буде поставлено із 200 додаткоими стержнями при необхідних 300 шт.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:14
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються торгові марки і моделі що відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель)
2) Додаток 3 «Форма цінової пропозиції» містить таку вимогу.
3) Нами не встановлені обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.
Заміна товару
Дата подання: 10 грудня 2019 12:01
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:20
Чи допускаєте заміну товару Папка сегрегатор A4 Buromax 70mm BM 3005-15c салатово/чорний на Регистратор STYLE цв. A4/70мм PP, бирюзовый/черный BM.3005-06c або фиолетовый/черный ?
Відповідь: Допускається товар зазначений в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додатку 1 до оголошення). Заміна товару не допускається.
Уточнення по тех характеристикам
Дата подання: 10 грудня 2019 12:03
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:31
Папка - швидкозшивач Buromax А4 Вам потрібно тонка чи тверда?
Відповідь: Потрібна папка -швидкозшивач Buromax A4 BM.3313/ Товщина: нижня сторона 130 мкм., верхня - 100 мкм.
аналог
Дата подання: 10 грудня 2019 16:04
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:32
Чи допускаєте Ви аналог товару, але іншої торгової марки, з подібними технічними характеристиками, Зокрема, заміну Delta на Buromax, Kangaro на Buromax?
Відповідь: Допускається товар зазначений в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додатку 1 до оголошення). Аналоги не допускаються.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 11 217,06
UAH з ПДВ
10 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" 11 682,65
UAH з ПДВ
10 310,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 15 134,94
UAH з ПДВ
10 825,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 13 597,22
UAH з ПДВ
11 159,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 11 853,00
UAH з ПДВ
11 657,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 12:51
Цінова оновлена
12 грудня 2019 22:25
Цінова_УДКСУ.pdf
12 грудня 2019 22:25
Додаток 1.pdf
12 грудня 2019 22:25
Інформація Учасника.pdf
12 грудня 2019 22:25
Лист-згода_ договір.jpg
12 грудня 2019 22:25
Довідка_ право підпису.pdf
12 грудня 2019 22:25
Протокол зборів.pdf
12 грудня 2019 22:25
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 грудня 2019 22:25
Витяг 05.12.19.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 11:14
довіреність.pdf
13 грудня 2019 11:14
лист-згода.pdf
13 грудня 2019 11:14
контактні дані.pdf
13 грудня 2019 11:14
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 12:59
Цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2019 12:59
Технічне завдання.pdf
13 грудня 2019 12:59
Статут від 06.06.2019р..pdf
13 грудня 2019 12:59
платник ПДВ.jpg
13 грудня 2019 12:59
Лист згода.pdf
13 грудня 2019 12:59
контактні дані.pdf
13 грудня 2019 12:59
Довидка стат 2.JPG
13 грудня 2019 12:59
Довидка стат 1.JPG

Публічні документи

13 грудня 2019 14:06
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:05
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
Відхилено 10 310,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:09
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2202613576
Відхилено 10 310,25
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:21
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 10 825,52
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 11:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
10 825,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:52
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:26
Договір № 243-19.pdf укладений
23 грудня 2019 14:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 825,52
UAH (в тому числі ПДВ 1 804,25 UAH)