Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
15 186,00 UAH
UA-2019-12-06-000310-c ● d1ec9dd174414c33ad9697b5abfb8963
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління державної казначейської служби Ураїни у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 37930566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., ЧЕРКАСИ, вул.Хрещатик 192 |
Контактна особа: |
Сіренко Денис Миколайович (0472)54-34-71 office@ck.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 14:30 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 15 186,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1019 шт.
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18001, Україна, Черкаська область, ЧЕРКАСИ, вул. Хрещатик, 192
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Покупець здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 10:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 10:07 |
Проект Договору (Додаток 4).doc | |
06 грудня 2019 10:07 |
Документація (канцелярське приладдя).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог товару
Дата подання: 06 грудня 2019 11:09
Дата відповіді: 10 грудня 2019 17:58
Чи допускаєте Ви аналог товару, з такими ж або кращими тех. характеристиками але інших ТМ чи виробників?
Відповідь: Допускається товар зазначений в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додатку 1 до оголошення). Аналоги не допускаються.
Заміна товару
Дата подання: 06 грудня 2019 12:10
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:02
Чи можливо замінить товар Нитки для підшивки документів комбінована ПХ-300 на Нитка ЛХА 240 для зшивання документів (600м)?
Відповідь: Необхідна нитка для підшивки документів зазначена в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення).
Заміна товару
Дата подання: 06 грудня 2019 12:57
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:02
Чи допускаєте ви заміну товару Нитки для підшивки документів комбінована ПХ-300 на Нитка ЛХА 300 для зшивання документів 620м в мотку?
Відповідь: Необхідна нитка для підшивки документів зазначена в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення).
об'єднання позицій
Дата подання: 06 грудня 2019 13:15
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:17
Чи докускаєте ви обєднать 2 позиції Ручки кулькові Schneider K15 авт. колір чорнил - синій та Стержні для ручок Schneider K15 авт. колір чорнил - синій у нас ці ручки з стержнями ідуть в комплекті Ручка з стержнем в середині +ще доукомплектована 2 стержнями (Ручка кулькова синя+стрижні 2 одиниці)?
Відповідь: Об'єднання зазначених Вами позицій можливе, якщо буде виконано умову: 100 ручок кулькових із стержнем та 300 стержнів до них, зазначених у додатку 1 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). При Зазначеній Вами комплектності "(Ручка кулькова синя+стрижні 2 одиниці)" 100 ручок кулькових із стержнем буде поставлено із 200 додаткоими стержнями при необхідних 300 шт.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:14
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються торгові марки і моделі що відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель)
2) Додаток 3 «Форма цінової пропозиції» містить таку вимогу.
3) Нами не встановлені обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.
2) Додаток 3 «Форма цінової пропозиції» містить таку вимогу.
3) Нами не встановлені обмеження щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.
Заміна товару
Дата подання: 10 грудня 2019 12:01
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:20
Чи допускаєте заміну товару Папка сегрегатор A4 Buromax 70mm BM 3005-15c салатово/чорний на Регистратор STYLE цв. A4/70мм PP, бирюзовый/черный BM.3005-06c або фиолетовый/черный ?
Відповідь: Допускається товар зазначений в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додатку 1 до оголошення). Заміна товару не допускається.
Уточнення по тех характеристикам
Дата подання: 10 грудня 2019 12:03
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:31
Папка - швидкозшивач Buromax А4 Вам потрібно тонка чи тверда?
Відповідь: Потрібна папка -швидкозшивач Buromax A4 BM.3313/ Товщина: нижня сторона 130 мкм., верхня - 100 мкм.
аналог
Дата подання: 10 грудня 2019 16:04
Дата відповіді: 10 грудня 2019 18:32
Чи допускаєте Ви аналог товару, але іншої торгової марки, з подібними технічними характеристиками, Зокрема, заміну Delta на Buromax, Kangaro на Buromax?
Відповідь: Допускається товар зазначений в інформації про необхідні технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додатку 1 до оголошення). Аналоги не допускаються.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
11 217,06
UAH з ПДВ
|
10 310,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" |
11 682,65
UAH з ПДВ
|
10 310,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
15 134,94
UAH з ПДВ
|
10 825,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
13 597,22
UAH з ПДВ
|
11 159,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
11 853,00
UAH з ПДВ
|
11 657,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Відхилено |
10 310,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:09
|
|
ФОП "ФІЯЛКО ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" #2202613576 |
Відхилено |
10 310,25
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:21
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
10 825,52
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 11:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 19:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 14:26
|
Договір № 243-19.pdf | укладений |
23 грудня 2019 14:23
|