Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла та стільці офісні
Очікувана вартість
34 990,00 UAH
UA-2019-12-06-000308-a ● 6d336aaf55a04709b263b61b72167c11
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01110765 |
Вебсайт: | http://kmkl11.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Рогозівська, 6 |
Контактна особа: |
Майборода Євгенія Євгеніївна +380445687966 tender-kmkl11@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 11:26 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 34 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 349,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Стілець офісний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02092, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
15 шт
Крісло офісне з підлокітниками на колесах з ричагом для керування висоти сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02092, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 11:23 |
Оголошення - Сидіння стільці та супутні вироби і частини до них грудень 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог
Дата подання: 06 грудня 2019 13:49
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:35
Доброго дня !!! Чи будете Ви приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі?
Відповідь: До розгляду приймаються пропозиції, які відповідають характеристикам викладеним в додатку 1 до оголошення або кращим.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:21
Дата відповіді: 09 грудня 2019 17:38
- Просимо надати чітку відповідь на питання: " Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, які відповідають, вказаним Вами тех. вимогам в тендерній документації?"
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації за умови їх відповідним або кращим технічним характеристикам, вказаним в тендерній документації.
- умови щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару відображено в тендерній документації.
- до участі в закупівлі допускаються фізичні осіби-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція оцінюється в розрізі наданих документів та пропозицій щодо характеристик та ціни товару (перевага надається найменшій ціні). Порівнюються остаточні ціни на товари, які пропонують учасники у пропозиціях – платники ПДВ вказують ціну з ПДВ, неплатники відповідно без ПДВ.
- умови щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару відображено в тендерній документації.
- до участі в закупівлі допускаються фізичні осіби-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція оцінюється в розрізі наданих документів та пропозицій щодо характеристик та ціни товару (перевага надається найменшій ціні). Порівнюються остаточні ціни на товари, які пропонують учасники у пропозиціях – платники ПДВ вказують ціну з ПДВ, неплатники відповідно без ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Рішення скасоване |
28 181,70
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 12:56
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
28 181,70
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог _109 від 16.12.2019р. ТОВ Епіцентр-К.PDF | укладений |
16 грудня 2019 15:57
|