Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла та стільці офісні
Очікувана вартість
34 990,00 UAH
UA-2019-12-06-000308-a 6d336aaf55a04709b263b61b72167c11
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Майборода Євгенія Євгеніївна

+380445687966 tender-kmkl11@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 01110765
Вебсайт: http://kmkl11.com.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Рогозівська, 6
Контактна особа: Майборода Євгенія Євгеніївна
+380445687966
tender-kmkl11@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 11:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 11:26
Очікувана вартість: 34 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 349,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Стілець офісний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
15 шт
Крісло офісне з підлокітниками на колесах з ричагом для керування висоти сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 06 грудня 2019 13:49
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:35
Доброго дня !!! Чи будете Ви приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі?
Відповідь: До розгляду приймаються пропозиції, які відповідають характеристикам викладеним в додатку 1 до оголошення або кращим.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:21
Дата відповіді: 09 грудня 2019 17:38
- Просимо надати чітку відповідь на питання: " Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, які відповідають, вказаним Вами тех. вимогам в тендерній документації?" - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації за умови їх відповідним або кращим технічним характеристикам, вказаним в тендерній документації.
- умови щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару відображено в тендерній документації.
- до участі в закупівлі допускаються фізичні осіби-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція оцінюється в розрізі наданих документів та пропозицій щодо характеристик та ціни товару (перевага надається найменшій ціні). Порівнюються остаточні ціни на товари, які пропонують учасники у пропозиціях – платники ПДВ вказують ціну з ПДВ, неплатники відповідно без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 28 181,70
UAH з ПДВ
28 181,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 11:06
Технічні вимоги.pdf
12 грудня 2019 11:06
Статут.pdf
12 грудня 2019 11:06
пропозиція.pdf
12 грудня 2019 11:06
Порівняльна таблиця.pdf
12 грудня 2019 11:06
Опис документів.pdf
12 грудня 2019 11:06
Лист згода.pdf
12 грудня 2019 11:06
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Рішення скасоване 28 181,70
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 12:56
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 28 181,70
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 12:57

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
28 181,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог _109 від 16.12.2019р. ТОВ Епіцентр-К.PDF укладений
16 грудня 2019 15:57