Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне приладдя
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000283-c de39fbae4f084583b8da97a2082f5412
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вільхова Яна Леонідівна

Yvilkhova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР № 5
Код ЄДРПОУ: 01993828
Вебсайт: http://www.centrmovy.com/
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СМОЛЕНСЬКА, будинок 8
Контактна особа: Вільхова Яна Леонідівна
Yvilkhova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 10:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 10:10
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:43
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:43
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Комп'ютерне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ СМОЛЕНСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019  —  19 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:13
Дата відповіді: 09 грудня 2019 09:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації не вказана конкретна торгова марка. 2. Даний пункт в тендерній документації присутній. 3. Замовник не є платником ПДВ., тому цінові пропозиції будь розглядатись однаково, не зважаючи на те, чи є учасник платником ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-000283-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 17 грудня 2019 14:24
Прошу переглянути рішення
Шановний Замовник, повідомляємо, що у складі пропозиції був наданий гарантійний лист (Гарантійний лист 1.pdf) в якому учасник підтвердив, що доставка на адресу замовника та підйом товару на 3 поверх входить до кінцевої
суми товару.
- Доставка товару за адресою (м. Київ, вул.. Смоленська, 8, каб. 318(3 поверх) – ліфт відсутній)
замовника повинна здійснюватись виключно силами повчальника без використання кур’єрських
служб доставки. Обов’язковим є наявність представника постачальника на момент доставки для
перевірки роботи техніки, що поставляється.
Просимо вивчити даний документ та повернути учасника на кваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 15:43
не враховувати
Відповідно до наданих Вами довідок, а саме "Довідка мат.техн.база.pdf" зазначено перелік необхідного обладнання, що гарантує спроможність виконання вимог закупівлі. Водночас, окрім договірних відносин з ТОВ "Нова Пошта" відсутні передумови виконання вимоги закупівлі щодо доставки товару власними силами без використання кур'єрських служб. Також виникає занепокоєння факт неможливості перевірки роботоспроможності техніки в присутності обох сторін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 107 700,00
UAH з ПДВ
86 789,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 113 886,00
UAH з ПДВ
86 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА 114 851,00
UAH з ПДВ
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 10:00
Уставні_завірені.zip
13 грудня 2019 10:00
Лист.pdf
13 грудня 2019 10:00
Технічна специфікація.pdf
13 грудня 2019 10:00
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 грудня 2019 10:00
Довідка.pdf
13 грудня 2019 10:00
Гарантійний лист.pdf
13 грудня 2019 10:00
Гарантійний лист 1.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 00:10
Електронний підпис
12 грудня 2019 23:58
Лист підтвердження.pdf
12 грудня 2019 23:58
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 10:08
Пропозиція 105000.pdf
13 грудня 2019 10:08
Авторизаційний лист (3).pdf
13 грудня 2019 10:08
Досвід 2000.rar
13 грудня 2019 10:08
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 86 789,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 13:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 86 790,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 13:59
ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2805706368
Переможець 93 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:00

Документи

17 грудня 2019 13:58
протокол діавест.pdf

Документи

17 грудня 2019 13:59
протокол гарден.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2805706368
93 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
19 грудня 2019 15:46
договір.pdf укладений
19 грудня 2019 15:45
договір.pdf укладений
19 грудня 2019 15:44