Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015:30190000-7 (30192700-8 Канцелярські товари )
Очікувана вартість
20 545,00 UAH
UA-2019-12-06-000283-b 8df1ce9404494e4b9ebcb1d15d023876
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кравченко

+380459841550
+380672012449
kravcenkovika094@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36263776
Місцезнаходження: 08153, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського, 39
Контактна особа: Вікторія Кравченко
+380459841550,+380672012449
kravcenkovika094@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:25
Очікувана вартість: 20 545,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні (якісні) вимоги до товару згідно додатку 1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, Грушевсько М,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості товару Замовником здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної протягом 7(семи) банківських днів від дати отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:11
Дата відповіді: 09 грудня 2019 09:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання!Звертаємо Вашу увагу,що усі показники товару,що пропонуються Учасником мають бути не гіршими, ніж у товарі зазначеному в технічних(якісних) характеристиках. Обов’язковою є умова - заповнення ТАБЛИЦІ технічних характеристик із зазначеннят ТМ товару та ОБОВ’ЯЗКОВО надати ЗОБРАЖЕННЯ товару, що пропонується Учасником.Очікувана вартість закупівлі товару вказана з ПДВ. У разі, якщо учасник є платником ПДВ необхідно вказати суму з ПДВ, якщо учасник процедури закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, не є платником ПДВ - необхідно зазначити вираз «без ПДВ».Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН" 19 946,35
UAH з ПДВ
14 417,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 20 132,40
UAH з ПДВ
14 417,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 19 160,00
UAH з ПДВ
19 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 11:58
Електронний підпис
10 грудня 2019 11:58
ЕКО6220_Проект Договору.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 10:42
Документы (тендер).zip
10 грудня 2019 10:42
img027.pdf
10 грудня 2019 10:42
img026.pdf
10 грудня 2019 10:42
img025.pdf
10 грудня 2019 10:42
img024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАМРАДОН"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
Відхилено 14 417,20
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:58
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 14 417,22
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 08:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 08:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
14 417,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:32
Договір №249 від 16.12.2019.pdf укладений
16 грудня 2019 13:31