Принтер
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000169-c 2fc84d0b65494c9b8cc7a3fc5bf9115c
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37447984
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Киів, Харківське шосе, 176-Г
Контактна особа: Красноступ Тетяна Миколаївна
380445639613
darn_upszn@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 13:47
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, місто Київ, Київ, Харківське шосе 176Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30232000-4 — Периферійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 грудня 2019 14:30
оголошення принтера.docx
06 грудня 2019 14:30
оголошення принтера.docx
06 грудня 2019 09:34
оголошення принтера.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

замовнику
Дата подання: 06 грудня 2019 11:36
Дата відповіді: 06 грудня 2019 14:27
Шановний Замовник! Просимо прибрати некоректну вимогу "кваліфікованих консультантів (на підтвердження надати копії сертифікатів спеціалістів), які можуть бути задіяні при наданні послуг". Так як предметом закупівлі є ТОВАР, а не послуги з монтажу!
Відповідь: Дякуємо за запитання, врахуємо побажання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 грудня 2019 09:12
Дата відповіді: 09 грудня 2019 10:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так допускаємо, якщо запропонований товар повністю відповідає заявленим технічним і якісним вимогам. 2) В технічному завданні містяться всі вимоги щодо виробника. 3) Так, допускаємо ФОП Замовник діє виключно в рамках чиного законодавства України. Під час оголошення закупівлі та розгляду пропозицій Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 : Відповідно п. 2 Частини ІІ зазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕЄС розміщується інформація про: - очікувану вартість та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні) Відповідно п. 11 Частини ІІ зазначеної Інструкції: «На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої/ приведеної ціни.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РІАЛАВТОПАРТС 12 500,00
UAH з ПДВ
12 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 16 000,00
UAH з ПДВ
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 13:17
СЕС Canon.pdf
12 грудня 2019 13:17
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 грудня 2019 13:17
Технічна частина.pdf
12 грудня 2019 12:29
Технічна частина.pdf
12 грудня 2019 12:29
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 грудня 2019 12:29
Завірені.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РІАЛАВТОПАРТС
#32009769
Рішення скасоване 12 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 11:26
ТОВ РІАЛАВТОПАРТС
#32009769
Відхилено 12 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 11:32
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
Переможець 16 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 10:05

Документи

12 грудня 2019 11:13
протокол 27.PDF

Документи

12 грудня 2019 11:29
протокол 27.PDF

Документи

13 грудня 2019 09:51
протокол 28.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 09:51
протокол 28.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог19.pdf укладений
19 грудня 2019 10:42

Актуальні тендери

До пошуку