Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорнобаївська санаторна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 22752203 |
Місцезнаходження: | 75024, Україна , Херсонська обл., село Чорнобаївка, вулиця Соборна,1 |
Контактна особа: |
Лисенко Ірина Миколаївна +380552777358 sanschooi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2019 10:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2019 10:08 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 11:44 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 10:03 |
Додаток 8 Гарантійний лист.doc | |
06 грудня 2019 10:03 |
Додаток 7 Проект договору.doc | |
06 грудня 2019 10:03 |
Додаток 6 Лист згода.doc | |
06 грудня 2019 10:03 |
Додаток 5 Анкета учасника.doc | |
06 грудня 2019 10:03 |
Додаток 4 Технічні вимоги.doc | |
06 грудня 2019 10:03 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc | |
06 грудня 2019 10:03 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
06 грудня 2019 10:03 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
06 грудня 2019 10:03 |
Тендерна документація ОВОЧІ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-17-000004 ● def44f229e624db7816c09f91eeb976a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.02.2020 № 34
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-06-000159-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-18 11:21:41
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі за ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, що проводить Чорнобаївська санаторна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за № UA-2019-12-06-000159-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
2) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 9 частини першої статті 17 Закону?
3) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП «Аксайська Тетяна Анатоліївна», оскільки в тендерній пропозиції ФОП «Аксайська Тетяна Анатоліївна» відсутні наступні документи, які передбачені до надання тендерною документацією:
- Гарантійний лист учасника, про те що Учасник (посадові особи Учасника) не підпадає під дію Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», п/п 4 п. 2 частини першої розпорядження КМУ від 11.09.2014 №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів»?
- документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці цілісним майновим комплексом або будівлями та спорудами, у разі їх наявності; документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці обладнанням, приладдям та механізмами, які використовуються для зберігання та/або постачання товарів?
- накази про призначення вказаних у довідці працівників?
- відгуки контрагентів за аналогічними договорами про якість поставленого товару та виконання умов договору?
- медичної книжки на Кужелєва І.О., який в Довідках про санітарну обробку автомобілів зазначений, як водій – експедитор автомобілів Mercedes-Benz (державний реєстраційний номер ВТ 7719ВА) та Nissan Navara (державний реєстраційний номер АА5571ТА) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-24 19:51:31
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі за ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, що проводить Чорнобаївська санаторна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за № UA-2019-12-06-000159-a надаємо пояснення з питань:
1) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Тендерна документація містить посилання на оголошення про процедуру;
«Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів» таким чином учасників було проінформовано про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому Законом не передбачено яким саме чином зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
2) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 9 частини першої статті 17 Закону?
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
3) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП «Аксайська Тетяна Анатоліївна», оскільки в тендерній пропозиції ФОП «Аксайська Тетяна Анатоліївна» відсутні наступні документи, які передбачені до надання тендерною документацією: - Гарантійний лист учасника, про те що Учасник (посадові особи Учасника) не підпадає під дію Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», п/п 4 п. 2 частини першої розпорядження КМУ від 11.09.2014 №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів»? – У складі пропозиції ФОП Аксайськая міститься гарантійний лист, у якому учасник гарантує постачання товару у відповідності до норм чинного законодавства та належної якості. Таким чином тендерний комітет вважає інформацію наведеною , а відсутність гарантійного листа саме з такою назвою формальною помилкою
документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці цілісним майновим комплексом або будівлями та спорудами, у разі їх наявності; документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці обладнанням, приладдям та механізмами, які використовуються для зберігання та/або постачання товарів?
У тендерній документації вказано «документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаною у довідці земельною ділянкою, у разі її наявності», якщо документ не в наявності , то його відсутність не може бути підставою для відхилення пропозиції.
- накази про призначення вказаних у довідці працівників? Головне управління Держпраці у Херсонський області повідомило, що законодавство про працю прямо не передбачає обов’язку фізичної особи — підприємця (далі ФОП) вести кадрову документацію при застосуванні найманої праці. Таким чином Замовник не має права вимагати документи , які не передбачені чинним законодавством , а тим самим і відхиляти пропозиції Учасників з цієї підстави. Крім того Учасником надано документи на підтвердження трудових відносин.
- відгуки контрагентів за аналогічними договорами про якість поставленого товару та виконання умов договору? * крім договорів укладених з Замовником процедури закупівлі у попередні роки. Враховуючи, що Замовник співпрацював у попередні роки з цім Учасником, відгуки за аналогічними договорами можуть бути ненадані.
- медичної книжки на Кужелєва І.О., який в Довідках про санітарну обробку автомобілів зазначений, як водій – експедитор автомобілів Mercedes-Benz (державний реєстраційний номер ВТ 7719ВА) та Nissan Navara (державний реєстраційний номер АА5571ТА) ?
«Для підтвердження учасник надає накази про призначення вказаних у довідці працівників та їх особові медичні книжки (перша сторінка розвороту книжки та розворот сторінок книжки, де зроблено останній запис про проходження медичного огляду)»
У довідці про працівників- Кужелєва І.О. не прописано, тому і медична книжка на нього невимагалась.
-Пояснення не надано вчасно протягом трьох робочих днів в зв'язку з відпусткою за власний рахунок секретаря тендерного комітету з 17.02.2020 року по 21.02.2020 року на 5 робочих днів, відповідно до наказу №23 від 14.02.2020 року « Про надання відпустки без збереження заробітної плати Онишків Т.М»
Секретар тендерного комітету
Онишків Т.М.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення про розірвання договору
2020-03-11 15:42:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" #2510206489 |
Переможець |
366 313,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 15:48
|
Протокол.PDF | укладений |
11 березня 2020 15:46
|
Додаткова угода Овочі.PDF | укладений |
11 березня 2020 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 10:39
|
Договір ОВОЧІ.PDF | укладений |
10 січня 2020 10:38
|