Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (капуста, буряк, морква, чибуля, часник, баклажани, перець болгарський, помідори свіжі, огірки свіжі, полуниця, черешня, яблука, банани, груші, сливи, апельсини, лимони, мандарини)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000159-a 7c8a11100dea4b6689aa11e68f70c22d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Ірина Миколаївна

+380552777358 sanschooi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорнобаївська санаторна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22752203
Місцезнаходження: 75024, Україна , Херсонська обл., село Чорнобаївка, вулиця Соборна,1
Контактна особа: Лисенко Ірина Миколаївна
+380552777358
sanschooi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 10:08
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 10:08
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:44
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 кг
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2500 кг
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3800 кг
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2700 кг
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
270 кг
баклажани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
520 кг
помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кг
полуниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кг
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1200 кг
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кг
груші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кг
сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кг
апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
250 кг
лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1600 кг
мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75024, Україна, Херсонська область, с.Чорнобаївка, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-17-000004 ● def44f229e624db7816c09f91eeb976a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020 12:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.02.2020 № 34

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-06-000159-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-18 11:21:41

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі за ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, що проводить Чорнобаївська санаторна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за № UA-2019-12-06-000159-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
2) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 9 частини першої статті 17 Закону?
3) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП «Аксайська Тетяна Анатоліївна», оскільки в тендерній пропозиції ФОП «Аксайська Тетяна Анатоліївна» відсутні наступні документи, які передбачені до надання тендерною документацією:
- Гарантійний лист учасника, про те що Учасник (посадові особи Учасника) не підпадає під дію Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», п/п 4 п. 2 частини першої розпорядження КМУ від 11.09.2014 №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів»?
- документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці цілісним майновим комплексом або будівлями та спорудами, у разі їх наявності; документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці обладнанням, приладдям та механізмами, які використовуються для зберігання та/або постачання товарів?
- накази про призначення вказаних у довідці працівників?
- відгуки контрагентів за аналогічними договорами про якість поставленого товару та виконання умов договору?
- медичної книжки на Кужелєва І.О., який в Довідках про санітарну обробку автомобілів зазначений, як водій – експедитор автомобілів Mercedes-Benz (державний реєстраційний номер ВТ 7719ВА) та Nissan Navara (державний реєстраційний номер АА5571ТА) ?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-24 19:51:31

Відповідь на запит

У межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі за ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи, що проводить Чорнобаївська санаторна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за № UA-2019-12-06-000159-a надаємо пояснення з питань:
1) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Тендерна документація містить посилання на оголошення про процедуру;
«Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів» таким чином учасників було проінформовано про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому Законом не передбачено яким саме чином зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
2) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 9 частини першої статті 17 Закону?
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
3) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП «Аксайська Тетяна Анатоліївна», оскільки в тендерній пропозиції ФОП «Аксайська Тетяна Анатоліївна» відсутні наступні документи, які передбачені до надання тендерною документацією: - Гарантійний лист учасника, про те що Учасник (посадові особи Учасника) не підпадає під дію Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», п/п 4 п. 2 частини першої розпорядження КМУ від 11.09.2014 №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів»? – У складі пропозиції ФОП Аксайськая міститься гарантійний лист, у якому учасник гарантує постачання товару у відповідності до норм чинного законодавства та належної якості. Таким чином тендерний комітет вважає інформацію наведеною , а відсутність гарантійного листа саме з такою назвою формальною помилкою
документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці цілісним майновим комплексом або будівлями та спорудами, у разі їх наявності; документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаними у довідці обладнанням, приладдям та механізмами, які використовуються для зберігання та/або постачання товарів?
У тендерній документації вказано «документи, що підтверджують право володіння та/або користування вказаною у довідці земельною ділянкою, у разі її наявності», якщо документ не в наявності , то його відсутність не може бути підставою для відхилення пропозиції.
- накази про призначення вказаних у довідці працівників? Головне управління Держпраці у Херсонський області повідомило, що законодавство про працю прямо не передбачає обов’язку фізичної особи — підприємця (далі ФОП) вести кадрову документацію при застосуванні найманої праці. Таким чином Замовник не має права вимагати документи , які не передбачені чинним законодавством , а тим самим і відхиляти пропозиції Учасників з цієї підстави. Крім того Учасником надано документи на підтвердження трудових відносин.
- відгуки контрагентів за аналогічними договорами про якість поставленого товару та виконання умов договору? * крім договорів укладених з Замовником процедури закупівлі у попередні роки. Враховуючи, що Замовник співпрацював у попередні роки з цім Учасником, відгуки за аналогічними договорами можуть бути ненадані.
- медичної книжки на Кужелєва І.О., який в Довідках про санітарну обробку автомобілів зазначений, як водій – експедитор автомобілів Mercedes-Benz (державний реєстраційний номер ВТ 7719ВА) та Nissan Navara (державний реєстраційний номер АА5571ТА) ?
«Для підтвердження учасник надає накази про призначення вказаних у довідці працівників та їх особові медичні книжки (перша сторінка розвороту книжки та розворот сторінок книжки, де зроблено останній запис про проходження медичного огляду)»
У довідці про працівників- Кужелєва І.О. не прописано, тому і медична книжка на нього невимагалась.
-Пояснення не надано вчасно протягом трьох робочих днів в зв'язку з відпусткою за власний рахунок секретаря тендерного комітету з 17.02.2020 року по 21.02.2020 року на 5 робочих днів, відповідно до наказу №23 від 14.02.2020 року « Про надання відпустки без збереження заробітної плати Онишків Т.М»


Секретар тендерного комітету
Онишків Т.М.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення про розірвання договору

2020-03-11 15:42:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 366 313,00
UAH з ПДВ
366 313,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОБЕДРА АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ" 418 562,00
UAH з ПДВ
418 562,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 11:17
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:02
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:00
Dovidka_19346625040600405386.pdf
19 грудня 2019 20:17
Електронний підпис
19 грудня 2019 20:16
дод уг овочі.rar
17 грудня 2019 23:30
Електронний підпис
17 грудня 2019 22:22
ХРДЛ висновки..zip
17 грудня 2019 20:42
Електронний підпис
17 грудня 2019 20:41
довідка про мат базу.pdf
16 грудня 2019 22:51
якісні хар-ки овочі.pdf
16 грудня 2019 22:51
технічні вимоги овочі.pdf
16 грудня 2019 22:51
тех паспорт мерседес.pdf
16 грудня 2019 22:51
мед книжка Щабленко.pdf
16 грудня 2019 22:51
лист-згода.pdf
16 грудня 2019 22:51
доручення.pdf
16 грудня 2019 22:51
довіреність.pdf
16 грудня 2019 22:51
довідка щодо підпису.pdf
16 грудня 2019 22:51
довідка ст 17.pdf
16 грудня 2019 22:51
гарантійний лист.pdf
16 грудня 2019 22:51
гарант лист.pdf
16 грудня 2019 22:51
анкета.pdf
16 грудня 2019 22:51
аналог дог овочі.pdf
16 грудня 2019 22:51
мед книжка 2019.pdf
16 грудня 2019 22:51
паспорт код Аксайська.pdf
16 грудня 2019 22:51
ВИТЯГ АКСАЙСЬКА 2019.rtf

Публічні документи

20 грудня 2019 06:44
18 ВИТЯГ ПДВ.PDF
20 грудня 2019 06:44
15 ДОВIДКА СТ 17.pdf
20 грудня 2019 06:44
12 ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ001.pdf
20 грудня 2019 06:44
11_1 САН КНИЖКА ШПIЛЕВОЙ.pdf
20 грудня 2019 06:44
8 ОБРОБКА АВТОМОБIЛЯ001.pdf
20 грудня 2019 06:44
5_1 ВИПИСКА З ЄДР.PDF
20 грудня 2019 06:44
4 ДОРУЧЕННЯ002.pdf
20 грудня 2019 06:44
3 ДОВIРЕНIСТЬ003.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

ФОП "ПОБЕДРА АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
#2510206489
Переможець 366 313,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
#2510206489
366 313,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 15:48
Протокол.PDF укладений
11 березня 2020 15:46
Додаткова угода Овочі.PDF укладений
11 березня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 10:39
Договір ОВОЧІ.PDF укладений
10 січня 2020 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 363,39
UAH
Причини розірвання договору: Пропозиція ФОП Аксайська Т.А. не відповідає вимогам тендерної документації