Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000145-c 8e522f8bf5c147b09b4ac909c8be2a3a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Юлія Костянтинівна

+380638465555 intzelgaj@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "ЗЕЛЕНОГАЙСЬКА СШ" ХОР
Код ЄДРПОУ: 14107285
Місцезнаходження: 62460, Україна , Харківська обл., селище міського типу Високий, вулиця Театральна 10
Контактна особа: Дорошенко Юлія Костянтинівна
+380638465555
intzelgaj@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2019 09:30
Початок аукціону: 14 січня 2020 13:33
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000 кг
код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62460, Україна, Харківська область, селище міського типу Високий, вулиця Театральна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 21:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 08:29
Перелік змін 16.12.19.docx
17 грудня 2019 08:29
Додаток 2 (док-ти учасника редакція 16.12.19).docx
17 грудня 2019 08:29
Додаток_1_(квалi._критерii нова редакція 16.12.19).doc
11 грудня 2019 21:08
Перелік змін.docx
11 грудня 2019 21:08
Тендерна_документацiя нова редакція.doc
11 грудня 2019 21:08
Додаток 4 (технічне завдання нова редакція).docx
11 грудня 2019 21:08
Додаток_1_(квалi._критерii нова редакція).doc
06 грудня 2019 09:25
Додаток_6_(тендерна_пропозицiя).doc
06 грудня 2019 09:25
Додаток_5_(договор).doc
06 грудня 2019 09:25
Додаток 4 (технічне завдання).docx
06 грудня 2019 09:25
Додаток_3 (док-ти переможця).doc
06 грудня 2019 09:25
Додаток 2 (док-ти учасника).docx
06 грудня 2019 09:25
Додаток_1_(квалi._критерii).doc
06 грудня 2019 09:25
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2019 11:44
Дата відповіді: 10 грудня 2019 23:05
У оголошенні про закупівлю № UA-2019-12-06-000145-c, наявному на порталі публічних закупівель PROZORRO, зазначено, що вид тендерного забезпечення відсутній. У підпункті 4 пункту 1 Розділу 3 ТД зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі якщо це передбачено тендерною документацією ), та завантаження файлів в електронну систему закупівель сканкопій з: 4) документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). У той же час у пункті 2 Розділу 3 ТД встановлено вимоги до забезбечення тендерної пропозиції, де зокрема вимагається учасником надання забезпечення тендерної пропозиції у виді страхової гарантії, а розмір забезпечення тендерної пропозиції: не передбачено. Пунктом 3 Розділу 3 ТД передбачено умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції. Надайте роз'яснення щодо тендерної документації з приводу вимоги щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді страхової гарантії та розміру забезпечення тендерної пропозиції. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2019 11:46
Дата відповіді: 10 грудня 2019 23:06
З тендерної документації вбачається незрозумілим, чи вимагається від учасника на підтвердження застосування учасником заходів із захисту довкілля, незастосування до учасника заходів обмежувального характеру у вигляді санкцій подання у складі його тендерної пропозиції документів (довідок, гарантійних листів тощо). Надайте, будь ласка, роз'яснення з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 розділу 5 тендерної документації у разі незгоди учасника з істотними умовами договору або відсутності гарантійного листа щодо погодження з ними або відсутності підтвердження незастосуванання до учасника заходів обмежувального характеру у вигляді санкцій, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника.
Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2019 12:00
Дата відповіді: 10 грудня 2019 23:12
У пункті 1 Додатку № 1 тендерної документації міститься вимога надати свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт. Надайте роз'яснення чи стосується вимога щодо подання цього документу лише тих учасників, які самостійно здійснюють дезінфекцію транспортних засобів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, в п.1.4 Додатку №1 до тендерної документації чітко написано: "- у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: " і далі перелік документів, серед яких і ті що вказані в Вашому запитанні. Тобто всі ці документи надає лише той учасник, який самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів.
Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2019 12:02
Дата відповіді: 10 грудня 2019 23:07
Надайте роз'яснення щодо того, якої форми експлуатаційний дозвіл на потужності вимагається у учасника в складі його тендерної пропозиції. Дякуємо.
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до п.п.1.6 п.1 розділу 1 тендерної документації учасник надає документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п.п.1.1 п.1 розділу 1 цього додатку:
- у разі використання Учасником власних потужностей:
- експлуатаційний дозвіл на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання (згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди або суборенди приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів.
• експлуатаційний дозвіл на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання (згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Тобто, форма експлуатаційного дозволу повинна відповідати діючому законодавству України.
Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2019 12:05
Дата відповіді: 10 грудня 2019 23:08
У підпункті 1.7 пункту 1 Додатку № 1 ТД міститься вимога: З метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень) Учасник у складі пропозиції надає договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, про те вимогами тендерної документації не передбачено надання інформаційній довідці про потужності. Надайте роз'яснення про яку інформаційну довідку про потужності йде мова, яка форма цієї довідки, яка інформація в ній повинна бути зазначена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до п.п. 1.1 п.1 розділу 1 тендерної документації учасник надає довідку, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні складського приміщення, обладнання, транспортного засобу для поставки товару (здатного підтримувати відповідний температурний режим для перевезення предмету закупівлі)). Разом з тим, п.п. 1.7 п. 1 додатку 1 тендерної документації передбачено надання у складі пропозиції договору (договорів) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності. Маємо зазначити, що тендерною документацією не встановлено окремих вимог щодо форми довідки про потужності
Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2019 12:06
Дата відповіді: 10 грудня 2019 23:09
У підпункті 2.3 пункту 2 Додатку № 1 ТД зазначено, що учасник повинен надати Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. Надайте Роз'яснення щодо того, про яке навчання працівників йде мова та яким чином учасник має підтвердити документально цю вимогу.
Відповідь: На Ваш запит до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Роз'яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 08 грудня 2019 12:24
Дата відповіді: 10 грудня 2019 23:10
У пункті 7 Додатку № 4 ТД міститься вимога: 7. На запропонований Товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Для забезпечення нормального стану навколишнього середовища учасник зобов’язується: Надайте роз'яснення, яким чином учасник повинен документально підтвердити зобов’язання, про яке йде мова, щоб задовольнити вимоги тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Роз’яснення щодо ТД
Дата подання: 09 грудня 2019 11:06
Дата відповіді: 10 грудня 2019 23:10
П.1 Додатку 1 ТД передбачено вимогу щодо надання учасником експлуатаційного дозволу на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання (згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). З вимог ТД вбачається незрозумілим, чи повинен експлуатаційний дозвіл, надання якого вимагається від учасника, відповідати за формою Постанові Кабінету Міністрів України № 930 від 11.11.2015 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів», чи допускається подання учасником наявного у нього експлуатаційного дозволу, який за формою відповідає постанові Кабінету Міністрів України від 12 травня 2007 року № 712, що на час проведення закупівлі втратила чинність, проте який вважається таким, що продовжує свою дію та не потребує заміни на підставі пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22 липня 2014 року № 1602-VII, та інформацію про який внесено до Реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, що ведеться в електронному вигляді відповідно до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України10.02.2016 № 40, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2016 р. за № 383/28513. Надайте, будь ласка, роз’яснення з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до п.п.1.6 п.1 розділу 1 тендерної документації учасник надає документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п.п.1.1 п.1 розділу 1 цього додатку:
- у разі використання Учасником власних потужностей:
- експлуатаційний дозвіл на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), виданий Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання (згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди або суборенди приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів.
• експлуатаційний дозвіл на зазначену потужність(-ті) (об’єкт), відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання (згідно з ст.ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Тобто, форма експлуатаційного дозволу повинна відповідати діючому законодавству України.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-06-000145-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 08 грудня 2019 11:52
Дискримінаційна вимога
У підпункті 1.1. пункту 1 Додатку № 1 ". КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ" ТД на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник вимагає від учасника надати Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні складського приміщення, обладнання, транспортного засобу для поставки товару (здатного підтримувати відповідний температурний режим для перевезення предмету закупівлі)). Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до мене з наступних підстав. Мною укладено договори зберігання та транспортного сервісу з суб'єктами господарювання, що не суперечить чинному законодавства. Відповідно до цих договорів мені надаються послуги зі зберігання та транспортування харчових продуктів. Умовами договорів зберігання та транспортного сервісу не передбачено набуття мною права власності або користування складськими приміщеннями, обладнанням зберігача, транспортними засобами перевізника. Зважаючи на такі обставини я не можу подати тендерну пропозицію, яка б відповідала вимогам цієї тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 23:13
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до п.п. 1.1 п.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні складського приміщення, обладнання, транспортного засобу для поставки товару (здатного підтримувати відповідний температурний режим для перевезення предмету закупівлі)). Разом з тим, п.п.1.6 п.1 розділу 1 додатку 1 учасниками надаються документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п.п.1.1 п.1 розділу 1 цього додатку, у разі використання Учасником власних потужностей та у разі використання потужностей, які належать іншим особам. Запитувачем не було доведено наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації. На підставі зазначеного, вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000145-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 08 грудня 2019 11:55
Дискримінаційна вимога
У підпункті 1.3. пункту 1 Додатку № 1 ТД міститься вимога надати Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 23.04.2014 № 486 щодо Перевізника. Ця вимога є дискримінаційною щодо мене, оскільки я уклав договір транспортного сервісу, відповідно до якого мені надаються послуги з перевезення продуктів харчування, з субєктом господарювання, який є фізичною особою-підприємцем. Зважаючи на те, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами, як визначено у ПОЛОЖЕННІ про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. N 118 ( 118-96-п ) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. N 499), відомості про субєктів госпордарювання, які є фізичними особами-підприємцями до ЄДРПОУ не вносяться. Таким чином я не можу подати тендерну пропозицію, яка відповідатиме вимогам, визначеним у тендерній документації. Вимагаю виключити з пункту 1 Додатку № 1 вимогу, яка стосується подання учасником Відомостей/довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 23.04.2014 № 486 щодо Перевізника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 23:14
На вашу вимогу повідомляємо наступне. П.п. 1.3. п 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації передбачена вимога щодо надання відомостей/довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 23.04.2014 № 486 щодо Перевізника. Згідно з п. 5 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Держкомстату України 28.11.2005 № 386 відомості з Реєстру надаються користувачу на підставі письмового запиту у вигляді: аналітичних таблиць, сформованих шляхом зведення й угруповання даних Реєстру та знеособлених статистичних показників; класифікаторів; базових та розширених даних з Реєстру. Запитувачем не було доведено наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації. На підставі зазначеного, вимога не задоволена
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000145-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 08 грудня 2019 12:10
Дискримінаційна вимога
У пункті 2 додатку № 1 ТД містяться вимоги щодо надання учасником: 2.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання поставки товару щодо предмету закупівлі. В довідці зазначається: посада (професія), кількість працівників за відповідною посадою (професією), інформація про освіту, спеціальність, стаж роботи. 2.2. Особисті медичні книжки працівників, які зазначені в п. 2.1 п.2 розділу 1 цього додатку з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. 2.3. Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. Ці вимоги є дискримінаційними щодо мене з наступних підстав. У національному законодавстві визначено, що працівник — фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі, організації незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання або у фізичної особи. Я є фізичною особою-підприємцем і не маю найманих праівників. Під час провадження своєї господарської діяльності з постачання продуктів харчування залучаються працівники суб'єктів господарювання, з якими у мене укладено договори зберігання та транспортного сервісу, що не суперечить чинному законодавству. З огляду на не, що у мене відсутні трудові відносинах з працівниками, я не можу подати тендерну пропозицію, яка б задовольняла вимоги, викладені у У пункті 2 додатку № 1 Тендерної документації. Вимагаю внести зміни до ТД документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 23:15
Шановний учасник, дана вимога не є дискримінаційною. Якщо ви не маєте найманих працівник, то відповідно і інформацію про них ви подати не можете. Тому нами і вимагаєься довідка у довільній формі, де ви можете просто вказати, що не маєте найманих працівників. Також повідомляємо вам, що вимога про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказані в ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000145-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 08 грудня 2019 12:13
Дискримінаційна вимога
У пункті 5 Додатку № 2 ТД міститься вимога надати Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів. Ця вимога є дискримінаційною щодо мене - фізичної особи-підприємця з наступних підстав. Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. N 118 ( 118-96-п ) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. N 499), Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Відповідно до цього Положення відомості про суб'єктів госпордарювання, які є фізичними особами-підприємцями до ЄДРПОУ не вносяться. Таким чином я не можу подати тендерну пропозицію, яка відповідатиме вимогам, визначеним у тендерній документації. Вимагаю виключити з пункту 5 Додатку № 2 вимогу щодо подання учасником, який є ФО-П, відомостей/довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, виданих не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 23:16
На вашу вимогу повідомляємо наступне. П.п. 1.3. п 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації передбачена вимога щодо надання відомостей/довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів. Згідно з п. 5 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Держкомстату України 28.11.2005 № 386 відомості з Реєстру надаються користувачу на підставі письмового запиту у вигляді: аналітичних таблиць, сформованих шляхом зведення й угруповання даних Реєстру та знеособлених статистичних показників; класифікаторів; базових та розширених даних з Реєстру. Запитувачем не було доведено наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації. На підставі зазначеного, вимога не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000145-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 08 грудня 2019 12:22
Дискримінаційна вимога
Підпункт 3.1 п. 3 Додатку 1 Тендерної документації містить вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції Довідки про досвід виконання аналогічного* договору щодо предмету закупівлі, складена у довільній формі. У довідці необхідно зазначити відомості про аналогічний* виконаний договір (назва контрагентів, найменування товару, обсяг поставки, в якому році виконувалась поставка товару, тощо).
*Аналогічним договором вважається: договір поставки овочі та фрукти (капуста, цибуля, морква, буряк, огірок, помідор, перець, часник, яблука, груші,виноград, банан, апельсин, мандарин, слива, персик, лимон)
Підпункт 3.3 Додатку 1 Тендерної документації містить вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції Оригіналу листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці адресований Замовнику та підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконання договору, строк дії договору а також інформацію про якість і відсутність претензій з боку контрагента.
Такі вимога є дискримінаційними по відношенню до мене з наступних причин.
Я маю досвід виконання договорів щодо постачання швидкопсувних продуктів харчування (молока та вершків, молочних та сирних продуктів, вершкового масла, м'ясопродуктів) до закладів освіти, що не є аналогічними предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Оскільки за час провадження мною господарської діяльності з постачання продуктів харчування до навчальних закладів мною не укладалися із іншими Замовниками договори з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, зокрема,код ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, я не маю змоги виконати вимоги Тендерної документації, викладені у підпункті 3.3 п.3 Додатку 1, та надати у складі своєї тендерної пропозиції: Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці адресований Замовнику та підписаний керівником контрагента, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконання договору, строк дії договору а також інформацію про якість і відсутність претензій з боку контрагента. З огляду на викладене, я не маю можливості подати тендерну пропозицію, яка відповідатиме умовам цієї тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимоги, які стосуються надання Учасником у складі тендерної пропозиції документів, передбачених підпунктами 3.1 та 3.3 п.3. Додатку 1 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 23:21
Шановний учасник, вимога про надання учасниками документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору передбачена п.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі". А отже право вимагати від учасника надавати такі документи передбачено для нас законом

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-06-000145-c.c6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 16 грудня 2019 10:15
скарга на умови тендерної документації
Повний текст скарги зазначено в окремому файлі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2019 16:08
Рішення від 19.12.2019 №18903+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 16:08
Рішення від 10.01.2020 №180 .pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 00:47

Документи подані скаржником

16 грудня 2019 10:15
Скарга.pdf
16 грудня 2019 10:15
Платіжне доручення.pdf
16 грудня 2019 10:15
Тендерна документацiя.pdf

Документи подані замовником

17 грудня 2019 18:50
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕСЛЮК ТАМАРА СТАНІСЛАВІВНА 368 000,00
UAH з ПДВ
100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БЄЛЄВЦОВ С. М. 352 350,00
UAH з ПДВ
229 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БЄЛЯЄВ О.Г. 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 17:43
Електронний підпис
19 грудня 2019 17:43
Довідка_БАНК.pdf
19 грудня 2019 17:43
Довідка про транспорт.pdf
19 грудня 2019 17:43
Лист про працівників.pdf
19 грудня 2019 17:43
Аналогічний договір.pdf
19 грудня 2019 17:42
Щодо правил.pdf
19 грудня 2019 17:42
Свідоцтво Кастоді.pdf
19 грудня 2019 17:42
Розпорядження.pdf
19 грудня 2019 17:42
Правила фінризик.pdf
19 грудня 2019 17:42
Ліцензія Кастодія pdf.pdf

Публічні документи

23 грудня 2019 18:14
Електронний підпис
23 грудня 2019 18:14
Свідоцтво.rar
23 грудня 2019 18:14
Правила.rar
23 грудня 2019 18:14
Ліцензія.rar
23 грудня 2019 18:14
6. Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2019 18:14
41.Гарантія_1208.rar
23 грудня 2019 18:14
36. Проект договору.pdf
23 грудня 2019 18:14
34. Пропозиція.pdf
23 грудня 2019 18:14
33.ІПН.pdf
23 грудня 2019 18:14
32.Паспорт.pdf
23 грудня 2019 18:14
27. Довідка з ЄДРПОУ.pdf
23 грудня 2019 18:13
24. Лист відгук.pdf
23 грудня 2019 18:13
23. Аналогічний договір.pdf
23 грудня 2019 18:13
21. Навчання з гігієни.pdf

Публічні документи

22 грудня 2019 19:48
Електронний підпис
22 грудня 2019 19:48
9. Лист-згода.pdf
22 грудня 2019 19:48
8. Гарантійний лист.pdf
22 грудня 2019 19:47
49. Лист згода.pdf
22 грудня 2019 19:47
35.Медична книга Бєляєв.pdf
22 грудня 2019 19:47
26. Договір перевізника.pdf
22 грудня 2019 19:47
21. Гарантійний лист.pdf
22 грудня 2019 19:47
19. Гарантійний лист.pdf
22 грудня 2019 19:47
18. Гарантійний лист.pdf
22 грудня 2019 19:47
14.Довiдка_IПН.pdf
22 грудня 2019 19:47
13.Паспорт_копiя.pdf
22 грудня 2019 19:47
10. Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕСЛЮК ТАМАРА СТАНІСЛАВІВНА

ФОП БЄЛЄВЦОВ С. М.

ФОП БЄЛЯЄВ О.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕСЛЮК ТАМАРА СТАНІСЛАВІВНА
#2057401386
Очікує рішення 100,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 14:00

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 січня 2020 09:23
Коментар щодо відміни: Під час публікації оголошення про закупівлю та складанні тендерної документаціії були допущені помилки, які неможливо виправити.
Документи:
16 січня 2020 09:23
Протокол