Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільний автобус
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-12-06-000047-a ● 8b1e5d0833044fddb5fde40127e2b371
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41793136 |
Місцезнаходження: | 52744, Україна , Дніпропетровська обл., село Миколаївка, Першотравнева, 182 |
Контактна особа: |
Бубир Надія Григорівна +380954559559 qwerty85.orlenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2019 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52744, Україна, Дніпропетровська область, Петропавлівський район село Миколаївка, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА будинок 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 09:09 |
ТД АВТОБУС ШКІЛЬНИЙ .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000047-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 12 грудня 2019 13:15
Вимога
На дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 грудня 2019 09:32
Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Виконавчим комітетом Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: Код ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-06-000047-a) за адресою: www.prozorro.gov.ua.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.».
Уважно вивчивши зміст Вашої вимоги повідомляємо: Тендерний комітет Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області уважно вивчив Вашу вимогу, що була опублікована в межах закупівлі код ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-06-000047-a), про нібито встановлення дискримінаційних вимог.
Повідомляємо наступне відповідно до статті 20 Закону для здійснення закупівлі шкільних автобусів замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі.
Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент".
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі. Отже в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги. Тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах.
Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо
участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Також повідомляємо Вас, що технічним вимогам, що встановлені в тендерній документації відповідає продукція щонайменше 2 сертифікованих в Україні виробників шкільних автобусів.
Практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з цього питання, також підтверджує, що дана вимога не є дискриміаційною.
Тому тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення змін до тендерної документації, а саме в технічні вимоги до предмета закупівлі.
Виконавчим комітетом Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: Код ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-06-000047-a) за адресою: www.prozorro.gov.ua.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.».
Уважно вивчивши зміст Вашої вимоги повідомляємо: Тендерний комітет Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області уважно вивчив Вашу вимогу, що була опублікована в межах закупівлі код ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-06-000047-a), про нібито встановлення дискримінаційних вимог.
Повідомляємо наступне відповідно до статті 20 Закону для здійснення закупівлі шкільних автобусів замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі.
Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент".
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі. Отже в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги. Тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах.
Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо
участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Також повідомляємо Вас, що технічним вимогам, що встановлені в тендерній документації відповідає продукція щонайменше 2 сертифікованих в Україні виробників шкільних автобусів.
Практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з цього питання, також підтверджує, що дана вимога не є дискриміаційною.
Тому тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення змін до тендерної документації, а саме в технічні вимоги до предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-12-06-000047-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ПРАВЕКСТАР, Код ЄДРПОУ:35628277
Дата подання: 12 грудня 2019 16:49
Вимога щодо виключення дискримінаційних вимог
Вимагаємо виключити п.16 Додатоку №1 , а саме: "Копія документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух»". Даний пункт обмежує коло потенційних учасників. У відповідності до цивільного законодавства України, учасники мають право реалізовувати транспортні засоби без відповідної реєстрації субєктів господарювання у сервісних центрах( регіональних відділеннях МВС). Документи для реєстрації транспортних засобів надає виробник товару із супутньою документацією на ( документи, які вимагаються для реєстрації транспортних засобів).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 грудня 2019 09:39
Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Виконавчим комітетом Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: Код ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-06-000047-a) за адресою: www.prozorro.gov.ua.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.».
Уважно вивчивши зміст Вашої вимоги повідомляємо: Тендерний комітет Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області уважно вивчив Вашу вимогу, що була опублікована в межах закупівлі код ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-06-000047-a), про виключення дискримінаційних вимог (зазначений в п.16 Додатоку №1), а саме: "Копія документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух»", бо даний пункт нібито обмежує коло потенційних учасників.
Повідомляємо наступне відповідно до статті 20 Закону для здійснення закупівлі шкільних автобусів замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі.
Керуючись ст.22 Закону було розроблено тендерну документацію п.16 Додатоку №1 якої передбачено надання учасником копії документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух».
Правове регулювання відносин, пов'язаних з купівлею-продажем транспортних засобів, здійснюється на підставі положень Цивільного кодексу України з урахуванням загальних положень про договір та спеціальних правил, закріплених у відповідних положеннях Закону України «Про дорожній рух» та Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 за № 1388 (з послідуючими змінами), Порядок здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 за № 1200 (з послідуючими змінами), які визначають певні особливості укладення, виконання та правові наслідки невиконання відповідних договорів.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про дорожній рух» державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов'язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків.
Державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.
Відповідно до п. 8 вказаного Порядку державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі-правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.
Пунктом 4 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами передбачено, що облік суб'єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю автомобілями, автобусами, мотоциклами всіх типів, марок і моделей, причепами, напівпричепами, мотоколясками, іншими транспортними засобами вітчизняного та іноземного виробництва та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, ведеться у порядку, встановленому МВС. Головний сервісний центр МВС формує та веде електронний реєстр таких суб'єктів господарювання.
Пунктом 7 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами передбачено, що суб'єкти господарювання зобов'язані стати на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі та вести облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Суб'єкти господарювання невідкладно вносять інформацію про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, до електронного реєстру.
Таким чином, законодавцем визначений спеціальний порядок відчуження та набуття права власності на транспортні засоби, який невід'ємно пов'язаний з обов'язковим внесенням інформації про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, до електронного реєстру та реєстрації у Головному сервісному центрі МВС.
Крім того, перевезення організованих груп дітей здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України №176 від 18.02.1997 р. «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» та інших актів чинного законодавства України.
Зокрема, відповідно до п. 63 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №176 від 18.02.1997, перевезення організованих груп дітей повинно здійснюватися із забезпеченням високого рівня безпеки та надійності транспортного обслуговування.
Законодавство про охорону дитинства в Україні ґрунтується на Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, міжнародних договорах, Законі України "Про охорону дитинства", а також інших нормативно-правових актах. Згідно до яких - держава гарантує дитині право на охорону здоров'я, безоплатну кваліфіковану медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров'я, сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя.
Таким чином в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги. Тендерна документація не містить обмежень, бо вимоги Тендерної документації відповідають вимогам законодавства.
Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо
участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з цього питання, також підтверджує, що дана вимога не є дискриміаційною.
Тому тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення змін до тендерної документації, а саме в технічні вимоги до предмета закупівлі.
Виконавчим комітетом Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: Код ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-06-000047-a) за адресою: www.prozorro.gov.ua.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.».
Уважно вивчивши зміст Вашої вимоги повідомляємо: Тендерний комітет Виконавчого комітету Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області уважно вивчив Вашу вимогу, що була опублікована в межах закупівлі код ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2019-12-06-000047-a), про виключення дискримінаційних вимог (зазначений в п.16 Додатоку №1), а саме: "Копія документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух»", бо даний пункт нібито обмежує коло потенційних учасників.
Повідомляємо наступне відповідно до статті 20 Закону для здійснення закупівлі шкільних автобусів замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі.
Керуючись ст.22 Закону було розроблено тендерну документацію п.16 Додатоку №1 якої передбачено надання учасником копії документа, виданого органом (підрозділом) МВС щодо обліку (включення до реєстру) Учасника, як суб’єкта, що здійснює оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, відповідно до ст. 30 Закону України «Про дорожній рух».
Правове регулювання відносин, пов'язаних з купівлею-продажем транспортних засобів, здійснюється на підставі положень Цивільного кодексу України з урахуванням загальних положень про договір та спеціальних правил, закріплених у відповідних положеннях Закону України «Про дорожній рух» та Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 за № 1388 (з послідуючими змінами), Порядок здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 за № 1200 (з послідуючими змінами), які визначають певні особливості укладення, виконання та правові наслідки невиконання відповідних договорів.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про дорожній рух» державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов'язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків.
Державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.
Відповідно до п. 8 вказаного Порядку державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі-правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.
Пунктом 4 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами передбачено, що облік суб'єктів господарювання, які здійснюють оптову та роздрібну торгівлю автомобілями, автобусами, мотоциклами всіх типів, марок і моделей, причепами, напівпричепами, мотоколясками, іншими транспортними засобами вітчизняного та іноземного виробництва та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, ведеться у порядку, встановленому МВС. Головний сервісний центр МВС формує та веде електронний реєстр таких суб'єктів господарювання.
Пунктом 7 Порядку здійснення оптової та роздрібної торгівлі транспортними засобами та їх складовими частинами передбачено, що суб'єкти господарювання зобов'язані стати на облік відповідно у Головному сервісному центрі МВС і Держпродспоживслужбі та вести облік надходження, продажу та передачі транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Суб'єкти господарювання невідкладно вносять інформацію про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, до електронного реєстру.
Таким чином, законодавцем визначений спеціальний порядок відчуження та набуття права власності на транспортні засоби, який невід'ємно пов'язаний з обов'язковим внесенням інформації про надходження, передачу, реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, до електронного реєстру та реєстрації у Головному сервісному центрі МВС.
Крім того, перевезення організованих груп дітей здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України №176 від 18.02.1997 р. «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» та інших актів чинного законодавства України.
Зокрема, відповідно до п. 63 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №176 від 18.02.1997, перевезення організованих груп дітей повинно здійснюватися із забезпеченням високого рівня безпеки та надійності транспортного обслуговування.
Законодавство про охорону дитинства в Україні ґрунтується на Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, міжнародних договорах, Законі України "Про охорону дитинства", а також інших нормативно-правових актах. Згідно до яких - держава гарантує дитині право на охорону здоров'я, безоплатну кваліфіковану медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров'я, сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя.
Таким чином в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги. Тендерна документація не містить обмежень, бо вимоги Тендерної документації відповідають вимогам законодавства.
Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо
участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з цього питання, також підтверджує, що дана вимога не є дискриміаційною.
Тому тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення змін до тендерної документації, а саме в технічні вимоги до предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2019 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" |
1 847 000,00
UAH з ПДВ
|
1 847 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАК - БАС" |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" #35856355 |
Переможець |
1 847 000,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 18:07
|
звіт про виконання договору | укладений |
03 січня 2021 18:06
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 10:54
|
договір 1 | укладений |
22 січня 2020 10:52
|