Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість
301 000,00 UAH
UA-2019-12-05-004249-b b7a4f6a3ba1246f68f7f41f92a07e4c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ірза

+380552495039 svitlana.oxotnik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонське вище училище фізичної культури Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21295614
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Петра Калнишевського, 2 А
Контактна особа: Олександр Ірза
+380552495039
svitlana.oxotnik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 21:18
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 14:25
Очікувана вартість: 301 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56000 штука
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Петра Калнишевського буд.2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
1500 кілограм
Мед натуральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Петра Калнишевського буд.2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 21:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 21:18
Проект договору.docx
05 грудня 2019 21:18
ТД_яйцо.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000006 ● 093866c5648345ada868aeaea988fa64
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.04.2020 № 52

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-05-004249-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-14 11:02:14

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція, яку проводить Херсонське вище училище фізичної культури Херсонської обласної ради за №UA-2019-12-05-004249-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Яким чином Ви можете пояснити відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» незважаючи на те, що учасником надано всі документи, які вимагалися в тендерній документації, в тому числі:договір на оренду приміщення, згоду на обробку персональних даних працівників та підтвердження наявності аналогічного договору?
2) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію учасника ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА, якою, на вимогу тендерної документації, не надано у тендерній пропозиції наступні документи:
- документ, що посвідчує особу, та присвоєння РНОКПП службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі?
- медичну/санітарну книжку на працівника Тринос Олену Михайлівну?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-21 10:56:00

пояснення

Замовником в особі Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради розглянуто запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області по закупівлі ДК 021:2015: 03140000-4 (Продукція тваринництва та супутня продукція) за номером UA-2019-12-05-004249-b. Повідомляємо наступне. 1. Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» (далі – Учасник) відображені у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 02.01.2020 року № 82, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу. Причиною відхилення стало те, що на нашу думку надані у складі тендерної пропозиції Учасника документи (інформація про дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) не були належними в контексті тендерної документації. Така думка частково підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 10.03.2020 року № 4526-р/пк-пз (додається) по скарзі ТОВ «Даяна-С» по закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 (М'ясо) за номером UA-2020-02-12-001817-с, а саме: «2. Скаржник зазначає, що підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 Документації встановлені наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник є суб’єктом господарювання, зареєстрованим як оператор ринку відповідно до норм чинного законодавства України, має всі необхідні документи і провадить діяльність з постачання продуктів харчування (в тому числі м’яса). Скаржник має досвід виконання договорів з постачання продуктів харчування (у тому числі м’яса). Скаржник виявив намір взяти участь у оскаржуваній процедурі закупівлі, однак дані умови не дозволяють взяти участь у закупівлі, оскільки: - частиною першою статті 16 Закону передбачений кваліфікаційний критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не передбачає встановлення будь-яких обмежень стосовно суми такого договору. Окрім того, вищевказаний кваліфікаційний критерій встановлюється саме для того, щоб Замовник мав змогу пересвідчитись, що учасники мають досвід виконання аналогічного договору, у даному випадку – досвід з постачання продуктів харчування, а саме – м’яса; - у Скаржника наявний досвід виконання договору з постачання товару, що є предметом цієї закупівлі, а саме – м’яса (договір додається до цієї скарги). Постачання м’яса здійснювалось згідно з договорами (договір поставки від 07.09.2019 №8/19) разом з іншими продуктами харчування. Отже, у аналогічному договорі Скаржника міститься інформація про постачання й інших, разом з м’ясом, продуктів харчування. Чинним законодавством не встановлено умов, що суб’єкти господарської діяльності повинні підписувати окремі договори на кожен вид продуктів харчування. Такі суб’єкти є вільні у виборі контрагента та на власний розсуд укладають договори з постачання продуктів харчування, зазначаючи необхідний перелік таких продуктів. Стосовно коду ЄЗС, Скаржник зазначає, що суб’єкт господарювання має право укладати договори з будьякими контрагентами (як державними, так і недержавними). При цьому, взагалі не зобов’язаний враховувати вимоги щодо Порядку визначення предмету закупівлі при укладанні договору, крім випадків, коли такі договори укладаються з розпорядниками бюджетних коштів лише в межах здійснення публічних закупівель. Тобто, якщо Скаржник уклав договір на постачання продуктів харчування з приватною організацією/іншим контрагентом – не розпорядником бюджетних коштів, без проведення торгів, він не зобов’язаний визначати предмет договору відповідно до Єдиного закупівельного словника та вимог Порядку визначення предмету закупівлі. Замовник не має права встановлювати будь яких вимог до змісту договорів, укладених учасниками у минулому, зокрема вказувати як має бути визначений предмет договору. Враховуючи вищевикладене, встановлена Замовником умова Документації стосовно того, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо – відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі), на думку Скаржника, є дискримінаційною. Замовник зазначає, що Процедура закупівлі проводиться ним з метою виконання його статутних цілей, у даному випадку – забезпечення вихованців якісним харчуванням. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Вимогами пункту 3 додатку 1 Документації передбачено, що Замовник встановлює наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». Враховуючи зазначене, відхилення Тендерної пропозиції Учасника відбулось на законних підставах. 2. Тендерною документацією не вимагалось подання учасником документу, що посвідчує особу та присвоєння РНОКПП. Пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації «Підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством» встановлено наступне: «Замовник не вимагає документального підтвердження відсутності вказаної підстави. Замовник самостійно перевіряє наявність чи відсутність вказаної підстави у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення (відкритий єдиний державний реєстр, доступ до якого є вільним)». Підпунктом 2.2. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб документального підтвердження інформації про відповідність учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» встановлено наступне: «2.2 усі працівники учасника, для яких згідно із законодавством встановлена обов’язковість проходження медичного огляду залежно від посади, яку вони обіймають, або характеру роботи, яку вони виконують, повинні пройти медичний огляд дійсний станом на дату подання пропозиції. Для підтвердження учасник надає медичні/санітарні книжки наявних працівників.». Тринос Олена Михайлівна займає керівну посаду, тобто виконує організаційно-розпорядчі функції та не контактує безпосередньо із продуктами харчування. Подання медичної/санітарної книжки Тринос Олени Михайлівни не є обов’язковою вимогою в контексті тендерної документації з зазначених підстав. Враховуючи вищевикладене, кваліфікація переможця закупівлі відбулась на законних підставах.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-17 10:59:20

пояснення

Замовником в особі Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради розглянуто запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області по закупівлі ДК 021:2015: 03140000-4 (Продукція тваринництва та супутня продукція) за номером UA-2019-12-05-004249-b. Повідомляємо наступне.
1. Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» (далі – Учасник) відображені у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 02.01.2020 року № 82, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу.
Причиною відхилення стало те, що на нашу думку надані у складі тендерної пропозиції Учасника документи (інформація про дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) не були належними в контексті тендерної документації.
Така думка частково підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 10.03.2020 року № 4526-р/пк-пз (додається) по скарзі ТОВ «Даяна-С» по закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 (М'ясо) за номером UA-2020-02-12-001817-с, а саме:
«2. Скаржник зазначає, що підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 Документації встановлені наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник є суб’єктом господарювання, зареєстрованим як оператор ринку відповідно до норм чинного законодавства України, має всі необхідні документи і провадить діяльність з постачання продуктів харчування (в тому числі м’яса). Скаржник має досвід виконання договорів з постачання продуктів харчування (у тому числі м’яса). Скаржник виявив намір взяти участь у оскаржуваній процедурі закупівлі, однак дані

умови не дозволяють взяти участь у закупівлі, оскільки: - частиною першою статті 16 Закону передбачений кваліфікаційний критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не передбачає встановлення будь-яких обмежень стосовно суми такого договору. Окрім того, вищевказаний кваліфікаційний критерій встановлюється саме для того, щоб Замовник мав змогу пересвідчитись, що учасники мають досвід виконання аналогічного договору, у даному випадку – досвід з постачання продуктів харчування, а саме – м’яса; - у Скаржника наявний досвід виконання договору з постачання товару, що є предметом цієї закупівлі, а саме – м’яса (договір додається до цієї скарги). Постачання м’яса здійснювалось згідно з договорами (договір поставки від 07.09.2019 №8/19) разом з іншими продуктами харчування. Отже, у аналогічному договорі Скаржника міститься інформація про постачання й інших, разом з м’ясом, продуктів харчування. Чинним законодавством не встановлено умов, що суб’єкти господарської діяльності повинні підписувати окремі договори на кожен вид продуктів харчування. Такі суб’єкти є вільні у виборі контрагента та на власний розсуд укладають договори з постачання продуктів харчування, зазначаючи необхідний перелік таких продуктів. Стосовно коду ЄЗС, Скаржник зазначає, що суб’єкт господарювання має право укладати договори з будьякими контрагентами (як державними, так і недержавними). При цьому, взагалі не зобов’язаний враховувати вимоги щодо Порядку визначення предмету закупівлі при укладанні договору, крім випадків, коли такі договори укладаються з розпорядниками бюджетних коштів лише в межах здійснення публічних закупівель. Тобто, якщо Скаржник уклав договір на постачання продуктів харчування з приватною організацією/іншим контрагентом – не розпорядником бюджетних коштів, без проведення торгів, він не зобов’язаний визначати предмет договору відповідно до Єдиного закупівельного словника та вимог Порядку визначення предмету закупівлі. Замовник не має права встановлювати будь яких вимог до змісту договорів, укладених учасниками у минулому, зокрема вказувати як має бути визначений предмет договору. Враховуючи вищевикладене, встановлена Замовником умова Документації стосовно того, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо – відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі), на думку Скаржника, є дискримінаційною. Замовник зазначає, що Процедура закупівлі проводиться ним з метою виконання його статутних цілей, у даному випадку – забезпечення вихованців якісним харчуванням. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Вимогами пункту 3 додатку 1 Документації передбачено, що Замовник встановлює наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.».

Враховуючи зазначене, відхилення Тендерної пропозиції Учасника відбулось на законних підставах.
2. Тендерною документацією не вимагалось подання учасником документу, що посвідчує особу та присвоєння РНОКПП.
Пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації «Підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством» встановлено наступне:
«Замовник не вимагає документального підтвердження відсутності вказаної підстави. Замовник самостійно перевіряє наявність чи відсутність вказаної підстави у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення (відкритий єдиний державний реєстр, доступ до якого є вільним)».
Підпунктом 2.2. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб документального підтвердження інформації про відповідність учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» встановлено наступне:
«2.2 усі працівники учасника, для яких згідно із законодавством встановлена обов’язковість проходження медичного огляду залежно від посади, яку вони обіймають, або характеру роботи, яку вони виконують, повинні пройти медичний огляд дійсний станом на дату подання пропозиції. Для підтвердження учасник надає медичні/санітарні книжки наявних працівників.».
Тринос Олена Михайлівна займає керівну посаду, тобто виконує організаційно-розпорядчі функції та не контактує безпосередньо із продуктами харчування. Подання медичної/санітарної книжки Тринос Олени Михайлівни не є обов’язковою вимогою в контексті тендерної документації з зазначених підстав.
Враховуючи вищевикладене, кваліфікація переможця закупівлі відбулась на законних підставах.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-23 13:15:43

Просимо надати пояснення

Заперечення замовника на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 03210000-6 (Зернові культури та картопля) за номером UA-2019-12-05-004254-b
Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області
від 21.04.2020 року


Замовником в особі Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 03210000-6 (Зернові культури та картопля) за номером UA-2019-12-05-004254-b Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 21.04.2020 року (далі – Висновок).
Замовник категорично не погоджується з деякими аргументами, наведеними у Висновку, у зв’язку з чим повідомляє Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про наступне:
1. Замовник погоджується, що з причини недосконалості тендерної документації виникла ситуація спірного тлумачення її окремих положень: щодо документу, який підтверджує дотримання учасником вимог Закону України «Про захист персональних даних» під час їх поширення та гарантує замовнику правомірність обробки таких персональних даних, та щодо права власності на приміщення, що залучаються для зберігання продуктів харчування. Проте, замовник не погоджується, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» з причини подання неналежного документу – аналогічного договору, було безпідставним.
Пункт 1 Констатуючої частини Висновку містить наступне положення:
«- на вимогу пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати копії аналогічних договорів; аналогічним договором у розумінні документації є договір, предметом якого є постачання картоплі, квасолі, гороху сушеного. На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ТОВ «Даяна-С» надано договір від 07.09.2019 № 8/19 укладений з Підприємством об'єднання громадян «Навчально-спортивна база «Скадовськ» Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос» Агропромислового комплексу України». Відповідно до специфікації до договору від 07.09.2019 № 8/19 входять в тому числі і такі товари як картопля, квасоля, горох сушений.».

Абзацом 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку України від 17.03.2016 року № 454 «Про затвердження порядку предмета закупівлі», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за номером 448/28578 (далі – Порядок), встановлено наступне:
«Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги».
Зазначена вимога Порядку відображена у положеннях тендерної документації, де зазначено, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 03210000-6 (Зернові культури та картопля).
Аналіз зазначеної специфікації до договору від 07.09.2019 року № 8/19 свідчить, що за договором поставлялась продукція: ДК 021:2015: 15000000-8 Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція (продукти харчування різні).
Крім того, аргумент, що код ЄЗС ДК є вирішальним фактором для встановлення «аналогічності» договору, підкріплюється рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 10.03.2020 року № 4526-р/пк-пз по скарзі ТОВ «Даяна-С» по закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 (М'ясо) за номером UA-2020-02-12-001817-с., про що зазначалось у поясненнях замовника на запит (оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 17.04.2020 року в 11:03:52).
Проте, аргументи замовника, а також аргументи органу оскарження були проігноровані у Висновку, що фактично створює конфлікт інтересів між державними органами, уповноваженими, зокрема, здійснювати контроль за дотриманням законодавства під час публічних закупівель.
Додатково інформуємо, що у зв’язку із введенням та продовженням обмежувальних карантинних заходів на території України, розірвання договору про закупівлю не є можливим.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини 8 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати аргументоване роз’яснення змісту Висновку в частині ігнорування аргументів, викладених замовником у поясненнях.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 230 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Даяна-С" 262 220,00
UAH з ПДВ
259 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА 299 500,00
UAH з ПДВ
262 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ" 300 955,00
UAH з ПДВ
300 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 09:34
Електронний підпис
21 грудня 2019 09:33
Технічний опис.rar

Публічні документи

20 грудня 2019 19:38
Електронний підпис

Публічні документи

09 січня 2020 09:31
Електронний підпис
09 січня 2020 09:19
Цінова оновлена.pdf
09 січня 2020 09:19
Dovidka_19346382600690880427.pdf
09 січня 2020 09:19
Корупція.pdf
09 січня 2020 09:18
Банкрутство 30.12.19.pdf
09 січня 2020 09:18
Податкова.pdf
20 грудня 2019 17:15
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:14
Захист довкілля.pdf
20 грудня 2019 17:14
Уставні.pdf
20 грудня 2019 17:14
Транспорт.pdf
20 грудня 2019 17:14
Характеристика.pdf
20 грудня 2019 17:14
Реєстр потужностей.pdf
20 грудня 2019 17:14
Приміщення.pdf
20 грудня 2019 17:14
Цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2019 17:14
Працівники.pdf
20 грудня 2019 17:14
Проект договору.pdf
20 грудня 2019 17:14
Довідки.pdf
20 грудня 2019 17:14
Про учасника.pdf
20 грудня 2019 17:14
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 11:01
кваліфікація 2.pdf
16 грудня 2019 11:01
кваліфікація.pdf
16 грудня 2019 11:01
пропозиція яйцо.pdf
16 грудня 2019 11:01
відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ТОВ "Даяна-С"

ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 230 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 10:03
ТОВ "Даяна-С"
#40469699
Відхилено 259 040,00
UAH з ПДВ
02 січня 2020 10:27
ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА
#2249502623
Переможець 262 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 09:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТРИНОС ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА
#2249502623
262 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:51
-Т009.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 19:49
яйцо.pdf укладений
22 січня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 409,80
UAH