Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
13 804 968,00 UAH
UA-2019-12-05-004248-b 11506bebd58349d28c3398a97a0242de
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукін Михайло Юрійович

+380532630855 akulininalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація № 2" Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Івана Мазепи 30
Контактна особа: Лукін Михайло Юрійович
+380532630855
akulininalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
протягом липня та вересня 2019 року проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю послуги з збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів за ідентифікаторами закупівлі в електронній системі публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) - UA-2019-07-18-000554-c та UA-2019-09-10-000688-c. Двічі торги не відбулись через відсутність достатньої кількості пропозицій (учасників).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2019 10:55
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90500000-2: Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами


на потребу 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90500000-2 — Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються не пізніше 10 числа наступного за звітним місяцем. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

05 грудня 2019 21:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
#03351823
Переможець 13 804 968,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 10:55

Документи

06 грудня 2019 10:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 10:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
#03351823
13 804 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 10:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 14:16
Додаткова угода 4.jpg зміни до договору
18 березня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 14:03
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 20:41
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 20:39
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:21
Договір.pdf укладений
28 грудня 2019 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти Додаток №1 в іншій редакції. 2. Викласти п 3.3. Договору у наступній редакції: "Загальна сума Договору становить 13611373.08 (тринадцять мільйонів шістсот одинадцять тисяч триста сімдесят три гривні вісім копійок) гривень з ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 952-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.6 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» дійшли згоди внести зміни до Договору №925-ТД від 27.12.2020 р. про закупівлю послуг вивезення побутових відходів щодо збільшення суми Договору на 20 відсотків, а саме на 2760993.60 грн. (два мільйони сімсот шістдесят тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні шістдесят копійок) з ПДВ та продовження дії Договору. 1. У зв’язку з вищезазначеним внести зміни до Договору та викласти п.3.3. у наступній редакції: «сума договору становить 16565961.60 грн. (шістнадцять мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят одна грн. 60 коп.) з ПДВ. 2. Внести зміни до Договору та викласти п.10.1. у наступній редакції: «термін надання послуг з 01 січня 2020 року до 10 березня 2021 року», а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 952-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо зменшення загальної суми Договору на 401215.79 гривень (чотириста одна тисяча двісті п'ятнадцять грн сімдесят дев'ять коп) з ПДВ та викласти п 3.3. Договору у наступній редакції: "Сума Договору становить 16164745.81 гривень(шістнадцять мільйонів сто шістдесят чотири тисячі сімсот сорок п'ять грн вісімдесят одна коп.) з ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 952-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML