Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (ноутбуки)
Очікувана вартість
170 352,00 UAH
UA-2019-12-05-004142-b ea1f9d23cf4e45f6a25aa23f724b52fc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Вікторович Єрошкін

+380685224595 osvita.buchgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142342
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, буд. 39
Контактна особа: Сергій Вікторович Єрошкін
+380685224595
osvita.buchgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 19:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 20:00
Очікувана вартість: 170 352,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 852,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Паланочна буд.33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 19:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 19:28
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії з допоаненням.docx
05 грудня 2019 19:28
Додаток 1 Тех. характеристика.docx
05 грудня 2019 19:28
Додаток 4 Проект договору.docx
05 грудня 2019 19:28
Оголошення.docx
05 грудня 2019 19:28
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:58
Дата відповіді: 09 грудня 2019 16:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Так, допускаємо. 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Дана вимога є у складі тендерної документації. 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?- Так, ФОПи допускаються до участі в закупівлі незалежно чи є вони платниками ПДВ чи ні. Ціну вказану у пропозиції учасників, з ПДВ або без ПДВ розглядаємо як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ" 164 250,00
UAH з ПДВ
164 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 12:57
Електронний підпис
12 грудня 2019 18:05
Електронний підпис
12 грудня 2019 17:56
Довідка дод 1.pdf
12 грудня 2019 17:56
Технічна специфікація.pdf
12 грудня 2019 17:56
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2019 17:56
Серт lenovo .pdf
12 грудня 2019 17:56
Проект договору.pdf
12 грудня 2019 17:56
Паспорт копія.pdf
12 грудня 2019 17:56
ІНН копія.pdf
12 грудня 2019 17:56
Довідка про учасника.pdf
12 грудня 2019 17:56
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"
#2972020439
Переможець 164 250,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:41

Документи

16 грудня 2019 17:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУХІН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"
#2972020439
164 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 17:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 18:17
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 18:15
Договір 123 ноутбуки.PDF укладений
21 грудня 2019 18:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 164 250,00
UAH