Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби 15840000-8 ( новорічні подарунки)
Очікувана вартість
197 631,00 UAH
UA-2019-12-05-003981-b ● 9fcc0d51b71949999eeaa01210aec02c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оболонський районний в місті Києві центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді |
Код ЄДРПОУ: | 23697423 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лайоша Гавро 7-Г, м.Київ |
Контактна особа: |
Батура Людмила +380444193768 orcssdm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 18:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 20:00 |
Очікувана вартість: | 197 631,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 988,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
2 найменування - 2244шт : 1) 500гр.. -2124 шт.; 2) 700гр..-120 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2244 шт
Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби 15840000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська обл., Київ, Тимошенко,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2019
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться після його постачання шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати переходу права власності на товар до Замовника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Строк поставки товару до 19.12.19р. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 13:56 |
дод.1 тех. док (1).doc | |
06 грудня 2019 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 12:11 |
дод.2 кваліф зі змінами.doc | |
06 грудня 2019 11:20 |
дод.4ком.проп.doc | |
06 грудня 2019 11:20 |
дод.3 проект дог..doc | |
06 грудня 2019 11:20 |
дод.2 кваліф.doc | |
05 грудня 2019 18:12 |
Оголошення подарунки 2020.doc |
06 грудня 2019 13:56 |
дод.1 тех. док (1).doc
|
|||
06 грудня 2019 12:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2019 12:11 |
дод.2 кваліф зі змінами.doc
|
|||
06 грудня 2019 11:20 |
дод.4ком.проп.doc
|
|||
06 грудня 2019 11:20 |
дод.3 проект дог..doc
|
|||
06 грудня 2019 11:20 |
дод.2 кваліф.doc
|
|||
05 грудня 2019 18:12 |
Оголошення подарунки 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатки до оголошення
Дата подання: 06 грудня 2019 09:16
Дата відповіді: 06 грудня 2019 11:21
Прошу викласти додатки до оголошення про закупівлю. Який має бути склад подарунку, вимоги до кваліфікації, яка має бути упаковка?
Відповідь: Додатки викладено
Питання по упаковці
Дата подання: 06 грудня 2019 14:36
Дата відповіді: 06 грудня 2019 15:11
У додатку 1 зазначено:
"На упаковці повинно бути нанесено герб Оболонського району міста Києва в двох місцях упаковки (коробки); передня поверхня упаковки (коробки) повинна містити поля для надпису по типу почтового конверту; текст-опис про марку на упаковці (коробці) повинен
бути: «Від Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації»; в правому куту герб Оболонського району".
Яким чином має бути нанесено зазначену вище інорфмацію? Це поліграфічний спосіб чи це наліпка?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поліграфічний засіб
Чіткий перелік посад, які беруть участь у виконання договору
Дата подання: 06 грудня 2019 14:48
Дата відповіді: 06 грудня 2019 15:30
Чи обов'язкова наявність фасувальників (пакувальників) серед осіб, які беруть участь у виконанні договорів? Які конкретно посади мають бути вказані для винокання умов Замовника?
Відповідь: Наявність фасувальників (пакувальників) не обовязкова. Учасник сам визначє працівників які будуть залучені до виконання умов договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-05-003981-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3646103297
Дата подання: 06 грудня 2019 11:16
термін поставки
Внести зміни до ТД в частині "термін поставки". Оскільки від дати можливого аукціону (ще не назначеного) до вказаної вами дати поставки 19.12.19 кількість днів, що відводиться на оскарження результатів менша. А значить ще не може раніше 19.12.19 бути укладений договір за результатами саме цього тендеру.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 11:01
У зв’язку з нагальною потребою у закупівлі новорічних подарунків постачання цього товару необхідно здійснити в найкоротший термін до початку різдвяно-новорічних свят.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-05-003981-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3646103297
Дата подання: 06 грудня 2019 12:22
треті особи
Умова ТД; "Учасник має надати у складі пропозиції інформацію що до виробника упаковки товару, а саме повне найменування виробника , код ЄДРПОУ, юридична адреса, фактичне місце знаходження, телефон." зачіпає інтереси третіх осіб, може носити комерційну інформацію, що без дозволу третьої сторони не підлянає публічному розголошенню, як комерційна таємниця. Тому має бути виключена, як надмірна.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 11:00
У висновку державно-санітарної епідеміологічної експертизи, виданого уповноваженим державним органом на упаковку товару зазначається країна-виробник та відповідна інформація про виробника упаковки товару, що не являється комерційною таємницею.
Номер вимоги: UA-2019-12-05-003981-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3646103297
Дата подання: 06 грудня 2019 12:27
вилучення неправомірної вимоги
Вимагати "Виготовити запрошення за адресою: 1. м.Київ, вул.Тимошенко,16 кількістю - 2124 од." є неправомірним. Це не має відношення до опису предмета закупівлі. Учасник самостійно має обирати, де і як доцільніше для нього виконати заявку замовника, згідно опису тех.вимог предмета закупівлі. Така норма носить дискредитаційний характер і підлягає вилученню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2019 15:08
Вимогу вилучено з дододатку 1
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-05-003981-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ШАМЕНКОВ МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1607218215
Дата подання: 06 грудня 2019 14:42
Вимога на кількість працівників, які залучаються до виконання договорів
Оголошення про закупівлю має дискримінаційну норму щодо кількості 5 працівників. Хто і на підставі чого зробив такі розрахунки. Суб'єкт господарювання самостійно встановлює штатну численість.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 11:02
Для забезпечення своєчасного виконання умов договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» |
197 483,04
UAH з ПДВ
|
197 483,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» #40876792 |
Переможець |
197 483,04
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор.pdf | укладений |
19 грудня 2019 13:30
|