Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для периферійного устаткування
Очікувана вартість
89 940,00 UAH
UA-2019-12-05-003859-b 5bdf7af7e26840e2bd631ee676f80c63
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Никитенко

+380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Код ЄДРПОУ: 26268059
Вебсайт: http://court.gov.ua/tu11/
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6
Контактна особа: Наталія Никитенко
+380442851902
nykytenko@ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Довідки №44 від 18.03.2019 та № 109 від 05.07.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163 штука
Картриджі для периферійного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська область, м. Київ, бул. Лесі Українки, 26 (місцеві загальні суди м. Києва)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем шляхом безготівкового перерахування грошових коштів відповідно до ціни отриманого Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

05 грудня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СЕРВІС СОЛУШНС"
#39293583
Переможець 89 940,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 17:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 17:51
Підписаний договір №447-19 від 05.12.2019.pdf укладений
05 грудня 2019 17:50