Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення картриджів
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-12-05-003783-b 7113927bc7a14a1d9782f5bbf758a169
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Кузьмич

+380445863619 kuzmych@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Нафтогазобслуговування" акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Митрополита А.Шептицького, 2
Контактна особа: Марина Кузьмич
+380445863619
kuzmych@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
207 штука
Відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київ, Дніпровський район, вулиця Мирополита Андрея Шептицького, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Порядок здійснення оплати: протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця згідно з рахунком-фактурою. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 14:45
ДДЗ_Відновлення картриджів_зі змінами від 11.12.2019.pdf
05 грудня 2019 17:27
Додаток 7.xlsx
05 грудня 2019 17:27
Додаток 6Б.xls
05 грудня 2019 17:27
Додаток 6А.xls
05 грудня 2019 17:27
Додаток 4 (Форма пропозиції).docx
11 грудня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2019 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 14:45
ДДЗ_Відновлення картриджів_зі змінами від 11.12.2019.pdf
09 грудня 2019 17:34
ДДЗ_Відновлення картриджів_зі змінами від 09.12.2019.pdf
05 грудня 2019 17:27
ДДЗ_Відновлення картриджів.pdf
05 грудня 2019 17:27
Додаток 7.xlsx
05 грудня 2019 17:27
Додаток 6Б.xls
05 грудня 2019 17:27
Додаток 6А.xls
05 грудня 2019 17:27
Додаток 4 (Форма пропозиції).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зміни в ТД
Дата подання: 06 грудня 2019 13:26
Дата відповіді: 11 грудня 2019 10:18
Згідно Дод.3 п.2 тендерної документації "У заправці та відновленні картриджів мають використовуватися тонер високої щільності виробництва Static Control Components або Patron та фотобарабани Mitsubishi та Mitsubishi HD." просимо додати фразу "...або еквівалент" та конкретні параметри щильності в мікронах.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за слушну пропозицію та можливість своєчасно внести зміни до Документації допорогових закупівель, нову редакцію якої викладено 09.12.2019 року.
зміни в ТД
Дата подання: 11 грудня 2019 11:55
Дата відповіді: 11 грудня 2019 15:00
Згідно Дод.3 п.2 тендерної документації "При наданні послуг використовуються витратні матеріали торгової марки WELLDO" просимо додати фразу "...або еквівалент"
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням потреб Замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 28 416,00
UAH з ПДВ
28 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 14:24
Електронний підпис
16 грудня 2019 14:23
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2019 14:23
Протокол.pdf
16 грудня 2019 14:23
Опитувальник.pdf
16 грудня 2019 14:23
Наказ.pdf
16 грудня 2019 14:23
Лист-роз'яснення.pdf
16 грудня 2019 14:23
Копія технічних умов.pdf
16 грудня 2019 14:23
Копія статуту.pdf
16 грудня 2019 14:23
Копія сертифікату ІSО.pdf
16 грудня 2019 14:23
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
16 грудня 2019 14:23
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf
16 грудня 2019 14:23
Довідка з банку.pdf
16 грудня 2019 14:23
Атестат виробництва.pdf
16 грудня 2019 14:23
Аналогічні договори.pdf
16 грудня 2019 14:23
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
#39453334
Очікує рішення 28 416,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:01

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: З метою забезпечення конкурентного середовища під час закупівель Комісією з проведення допоргових закупівель прийнято рішення скасувати та повторно оголосити закупівлю на нових умовах (Протокол від 17.12.2019 №103).
Виконано
Дата відміни: 17 грудня 2019 10:18
Коментар щодо відміни: З метою забезпечення конкурентного середовища під час закупівель Комісією з проведення допоргових закупівель прийнято рішення скасувати та повторно оголосити закупівлю на нових умовах (Протокол від 17.12.2019 №103).