Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце без монітору
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-12-05-003768-b b5c0b771d00648bbad0e1a735d826dd6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Майборода Євгенія Євгеніївна

+380445687966 tender-kmkl11@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 01110765
Вебсайт: http://kmkl11.com.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Рогозівська, 6
Контактна особа: Майборода Євгенія Євгеніївна
+380445687966
tender-kmkl11@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 17:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:29
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Автоматизоване робоче місце без монітору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рогозівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після пред'явлення видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:51
Дата відповіді: 06 грудня 2019 16:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації за умови їх відповідним або кращим технічним характеристикам, вказаним в тендерній документації.
- умови щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару відображено в тендерній документації.
- до участі в закупівлі допускаються фізичні осіби-підприємці неплатники ПДВ. Пропозиція оцінюється в розрізі наданих документів та пропозицій щодо характеристик та ціни товару (перевага надається найменшій ціні). Порівнюються остаточні ціни на товари, які пропонують учасники у пропозиціях – платники ПДВ вказують ціну з ПДВ, неплатники відповідно без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 17:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 37 200,00
UAH з ПДВ
37 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 17:09
Пропозиція 37200.pdf
11 грудня 2019 17:09
Лист_гарантія.pdf
11 грудня 2019 17:09
Авторизаційний лист (3).pdf
11 грудня 2019 17:09
Досвід 2000.rar
11 грудня 2019 17:09
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 37 200,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 13:21

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
37 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог 114 від 17.12.2019 ТОВ Компаком-2000.PDF укладений
18 грудня 2019 11:46